Als Boogie zegt, ik heb er vrede mee, dan moet Smeets daar toch naar vragenquote:
Ga sjoelen lul de behangerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef Darklight het volgende:
ik kijk niet omdat ik die smeets haat
Het gaat vandaag over zijn presteren, niet over randzaken zoals dopinggebruik van anderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als Boogie zegt, ik heb er vrede mee, dan moet Smeets daar toch naar vragen.
Als dopingebruik van anderen er voor hebben gezorgd dat hij LBL niet heeft gewonnen is dat toch gewoon relevant?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het gaat vandaag over zijn presteren, niet over randzaken zoals dopinggebruik van anderen.
Ik hoop dat hij naast Herbert gaat zittenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef MissX het volgende:
Hij houdt van geschiedenis, hij zal Herbert zijn kasteelverhaaltjes dan vast ook heel leuk gaan vinden
We zullen het de volgende keer met de tam-tam melden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
'Flikker op met je email, bel me maar op' Een man naar mijn hart
Z'n vader was loodgieter ookl zo mooi
Dat wandelende lijk, hoe heet ie, PIEPoliequote:
Rot op etterbak met je gezeikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
We zullen het de volgende keer met de tam-tam melden.
VDB is nooit betrapt geweest. Het is dat hij een labiele persoonlijkheid was, waardoor hij met z'n persoonlijke gedrag wel eens in aanraking met het gerecht kwam en men op die manier door een huiszoeking eens wat verpakkingen van dopingproducten heeft gevonden of hij had allicht zelfs nog net even clean geleken dan deze Boogerd ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:40 schreef rubbereend het volgende:
VDBdik in de dope....... bleek later
Het ligt er zo dik op dat die eikel gepakt heeft...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
VDB is nooit betrapt geweest. Het is dat hij een labiele persoonlijkheid was, waardoor hij met z'n persoonlijke gedrag wel eens in aanraking met het gerecht kwam en men op die manier door een huiszoeking eens wat verpakkingen van dopingproducten heeft gevonden of hij had allicht zelfs nog net even clean geleken dan deze Boogerd ...
in 1999 is volgens mij helemaal niemand betrapt op epoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
VDB is nooit betrapt geweest. Het is dat hij een labiele persoonlijkheid was, waardoor hij met z'n persoonlijke gedrag wel eens in aanraking met het gerecht kwam en men op die manier door een huiszoeking eens wat verpakkingen van dopingproducten heeft gevonden of hij had allicht zelfs nog net even clean geleken dan deze Boogerd ...
Dutroux is ook nooit betrapt bij het metselen van z'n muurtjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet. Natuurlijk pakte VDB. Ik betwijfel alleen of Boogerd toen niet gewoon op dezelfde producten reed ... Net als Bartoli en de rest van wat je daar op La Redoute zag vlammen ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik op dat die eikel gepakt heeft...
Je vergist je , Tong. Dutroux werd op heterdaad betrapt met nog 2 meisjes in z'n cel. Maar dat ter zijdequote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dutroux is ook nooit betrapt bij het metselen van z'n muurtje
Ja in de koers maar niet in de voorbereidingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je vergist je , Tong. Dutroux werd op heterdaad betrapt met nog 2 meisjes in z'n cel. Maar dat ter zijde![]()
Daar heb je heel erg gelijk inquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet. Natuurlijk pakte VDB. Ik betwijfel alleen of Boogerd toen niet gewoon op dezelfde producten reed ... Net als Bartoli en de rest van wat je daar op La Redoute zag vlammen ...
mwah, tegen Rebellin kon hij vrij weinig uitrichtenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij snapt het nog altijd niet eigenlijk hé. Michael: als je de beste in koers bent moet je je wél schamen als je 2de bent ...![]()
Inderdaad, meer liefhebber dan een killer denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
Boogerd was echt een liefhebberheerlijk met die wereldtoppers voorop
en 10 kilometer vervloeken ze hem weer als hij bergop gas geeft
Dat bedoel ik gewoon. Was VDB met zijn talent een even brave Haagse jongen als Boogerd geweest dan hadden we het van hem ook niet eens geweten (niemand werd gepakt in die periode, ook vdb niet)quote:
Het is nooit goed bij de Belgen of je hebt een dikke nek of je bent geen winnaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij snapt het nog altijd niet eigenlijk hé. Michael: als je de beste in koers bent moet je je wél schamen als je 2de bent ...![]()
Killer was hij sowieso niet, het ontbrak hem aan een eindsprint. Als hij dat gehad had dan had hij nu 10 klassiekers op zn naam staan. Maarja dan had hij heel anders kunnen koersen. Ala Valverde, lekker volgen en het sprintje pakken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad, meer liefhebber dan een killer denk ik![]()
Als je ermee naar de finish gaat niet natuurlijk. Maar toch, het blijft toch jammer dat iemand met zijn talent nooit een echt grote overwinning heeft kunnen boeken natuurlijk. ( Een keertje Luik winnen had ie toch echt wel in zich)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, tegen Rebellin kon hij vrij weinig uitrichten
Mwah ik vind de touretappe naar la Plagne toch wel een redelijk grote overwinning.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je ermee naar de finish gaat niet natuurlijk. Maar toch, het blijft toch jammer dat iemand met zijn talent nooit een echt grote overwinning heeft kunnen boeken natuurlijk. ( Een keertje Luik winnen had ie toch echt wel in zich)
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
Bruce nog effe sorrie ik haalde dingen door elkar.
Bwah, een grote overwinning. Een mooie overwinning, maar een grote? Het had een grote overwinning geweest als je met de toppers aan de klim start en ze los uit het wiel rijdt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwah ik vind de touretappe naar la Plagne toch wel een redelijk grote overwinning.
'tis geen Eddy Mercx he
Uhu, maar hij heeft denk ik ook niet de killersmentaliteit van een Di Luca of Rebellin.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Killer was hij sowieso niet, het ontbrak hem aan een eindsprint. Als hij dat gehad had dan had hij nu 10 klassiekers op zn naam staan. Maarja dan had hij heel anders kunnen koersen. Ala Valverde, lekker volgen en het sprintje pakken.
zonder twijfel! Maar zoals gezegd de ontbrekende sprint heeft van hem deze renner gemaakt. Aanvallen en sprinten is volgens mij alleen Bettini gegeven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, een grote overwinning. Een mooie overwinning, maar een grote? Het had een grote overwinning geweest als je met de toppers aan de klim start en ze los uit het wiel rijdt.
Maar goed, je snapt toch wat ik bedoel; Amstel en La Plagne zijn mooie overwinningen, maar ik denk dat hij ze beide had ingeruild voor één overwinning in LBL ...
voormalig Miss Nederland hequote:
Echt he? Je kan wel een hele avond vullen over die man! Ik vond het wel erg mooi, hoe eerlijk en open hij is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:18 schreef rubbereend het volgende:
eigenlijk is 45 minuten veel te kort!
Hopelijk vullen voor het Nederlandse wielrennen Dekker en Gesink dat 'gat' wat op volgend seizoen ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:21 schreef Tommeke het volgende:
Raar eigenlijk, volgend jaar de tour en klassiekers zonder Boogie! Ik denk dat het een stuk saaier gaat worden, ik ga z'n demarrage op de Eyserbosweg missen hoor
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Michael Boogerd is de Frank de Boer van het wielrennen. Iedreen herinnert zich de foutjes maar ze vergeten de briljante passes en geweldige reddingen. 50 ker gewonnen en talloze keren bij de top 5. De Boer Halve finalke WK en winst op de EC-1. Er zijn een mil;joen wielre nnerts en de Belg hoopt dat Boogerd de Tour wint. Er zijn 220 landen bij de FIFA en Oranjke haalt de halve finale op een WK.
Er kan maar één Eddy Merkxs zijn die alles wint.
Boogerd is een held. Grote sportman. En Smeets, bedankt voor dit portret.
dat was inderdaad mooi geweestquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mooie docu wel, had alleen gehoopt dat er nog een onderdeel in zou zitten waar topcollega's het over em hebben, zoals een Bettini, een Freire of een Zabel.
Je kan niet alles hebben gok ik
daar heb ik iig geen last van. Mij zal de held Boogerd bij blijven die vaak bij de sterkste hoorde en de afgelopen 10 jaar een tooaangevende renner was in het internationale wielrennen!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Michael Boogerd is de Frank de Boer van het wielrennen. Iedreen herinnert zich de foutjes maar ze vergeten de briljante passes en geweldige reddingen. 50 ker gewonnen en talloze keren bij de top 5. De Boer Halve finalke WK en winst op de EC-1. Er zijn een mil;joen wielre nnerts en de Belg hoopt dat Boogerd de Tour wint. Er zijn 220 landen bij de FIFA en Oranjke haalt de halve finale op een WK.
Frank de Boer was ook al zo'n prachtige vent jaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Als hij andere renners gaat interviewen kan dat ook wel eens leuke gesprekken opleverenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:58 schreef rubbereend het volgende:
Boogerd zou de Neel op moeten volgen met zn stukjes wielergeschiedenis
Ik denk dat zijn voorbeeld van cafeïne aangaf wat hij ermee bedoelde. Een bakske op een dag in de ochtend maakt hem wakker, maar wil niet zeggen dat hij dan strak van de EPO stond lijkt me. Maar iets wat nu heel normaal is, kan over 10 jaar op de zwarte lijst staan natuurlijk. IJzer tabletjes ofzo, echt geen idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:46 schreef Bartoli het volgende:
hij had wel van die gewaagde en rare uistpraken "in mijn belevingswereld heb ik niks verkeerd gedaan" . dat kun je opvatten als volgens de regels heb ik wel iets fout gedaan (om het even wat) maar daar had ik schijt aan dus vond ik van niet![]()
Wat ik dan nu weer vreemd vond is Mart die dan vraagt of ie het niet erg vond dat dopingzondaars die later gepakt werden als Hamilton en Vino voor hem eindigden. Maar het ontgaat mart dan weer totaal dat ie nog geen paar minuten ervoor beelden toonde waar Boogerd 2de was en Vino 3de ... Naief om dan te denken dat Boogerd 'clean' de ere plaatsen bijeen reed tussen die mannen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn voorbeeld van cafeïne aangaf wat hij ermee bedoelde. Een bakske op een dag in de ochtend maakt hem wakker, maar wil niet zeggen dat hij dan strak van de EPO stond lijkt me. Maar iets wat nu heel normaal is, kan over 10 jaar op de zwarte lijst staan natuurlijk. IJzer tabletjes ofzo, echt geen idee.
Nu moet je zelf ook even niet de feiten verdraaien, Smeets noemde de naam Vino niet eens, dat deed Boogerd zelf. Het lijkt een beetje alsof je niet kan verkroppen dat tegen Boogerd nooit ook maar iets is geweest...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik dan nu weer vreemd vond is Mart die dan vraagt of ie het niet erg vond dat dopingzondaars die later gepakt werden als Hamilton en Vino voor hem eindigden. Maar het ontgaat mart dan weer totaal dat ie nog geen paar minuten ervoor beelden toonde waar Boogerd 2de was en Vino 3de ... Naief om dan te denken dat Boogerd 'clean' de ere plaatsen bijeen reed tussen die mannen.
Hij reed gewoon op wat iedereen reed toen. Daar moet je hem ook geen lastige vragen rond stellen ...
Wat ik niet kan verkroppen is dat sommige mensen nog hardnekkig pogingen doen om renners geforceerd te laten verklaren dat ze clean waren in die periode. Dat was toen niemand volgens mij. En zeker geen toppers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu moet je zelf ook even niet de feiten verdraaien, Smeets noemde de naam Vino niet eens, dat deed Boogerd zelf. Het lijkt een beetje alsof je niet kan verkroppen dat tegen Boogerd nooit ook maar iets is geweest...
of hij probeert te zeggen dat hij zijn hematocriet oppompte tot 49,9 in die tijd want dat mocht toen, zolang je maar niet aan de 50 of hoger kwam. Alhoewel mid jaren 90 met Riis die sloeg echt allesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik niet kan verkroppen is dat sommige mensen nog hardnekkig pogingen doen om renners geforceerd te laten verklaren dat ze clean waren in die periode. Dat was toen niemand volgens mij. En zeker geen toppers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |