ik heb geen autoquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah een mail van Shirley zelf.
Ja aan de ene kant heeft ze natuurlijk ook wel gelijk. Als ik bv die kat meeneem en vervolgens klikt het niet van haar kant, of van jullie kant dan is er ook een probleem.
Maar vind je 2u auto rijden erg lang dan?![]()
Dan trein je dus 2.5uquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb geen autoen eigenlijk absoluut geen tijd om er een hele dag tussenuit te gaan.
ik neem niemand schrijffouten kwalijk. als ik daarover wil vallen ga ik wel op een forum voor taalpuristen zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef Qwea het volgende:
En neem haar de "taal/schrijf" fouten niet kwalijk, ze komt uit Australië. Ze spreekt wel prima nederlandsVolgens mij waren haar ouders ook gewoon nederlands
just sayingquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik neem niemand schrijffouten kwalijk. als ik daarover wil vallen ga ik wel op een forum voor taalpuristen zitten.
je hebt een PM met mn echte naamquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
ja hoor, ik heb een kattentas. dus dat kan geregeld worden.
ehm, maar hoe geloofwaardig ben ik als ik zeg dat qwea de kat mee wil nemen.
ik zie dr reaktie al: qwea?????? wiesda? moetikdiekennendan?????
Heeft ie nou echt met z'n pootjes in de aardappelpan gezeten of is dat een Australisch grapje?quote:Spud een wit/rode kater die met zijn poten in een hete aardappel pan heeft gezeten is daarentegen een hele drukke sociale, voor niets bang jongetje
Die staat volledig in het gastenboek van hun sitequote:
ja, maar dat gastenboek is niet fok met een searchquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die staat volledig in het gastenboek van hun site![]()
Ik zat die site uit te pluizen en toen zag ik een reactie van iemand over ene Poekiequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dat gastenboek is niet fok met een search
beetje gastenboekjes checkenje stalkt me hea?
![]()
![]()
![]()
Nou, gewoon "toes"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga er straks nog een mail aan wagen om te vragen welk tijdstip het beste uitkomt om er even telefonisch over te babbelen.
kan me voorstellen dat het niet altijd even handig is, dus laat zij maar beslissen hoe en wat.
en wie weet is digger wel opgehaald. (hoop het niet overigens)
ik vind toes (nu ik van haar australische achtergrond gehoord heb, vraag ik me meteen af hoe je dat eigenlijk uitspreekt ) er ook wel heel leuk uitzien (en de omschrijving spreekt me ook heel erg aan)
ik heb gebeld, maar digger is waarschijnlijk al voorzien van een nieuw huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft ze vast wel gedaan![]()
Toch? Laaaaady!
Kan me best voorstellen dat ze wat terughoudend zijn, maar volgens mij heb jij toch echt wel laten zien dat je serieus voor dat beestje wilt gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:06 schreef lady-wrb het volgende:
nou digger heeft dus geen huis, want de mensen zagen ervan af.
maar ik krijg m dus ook niet, want ze geven alleen katten mee aan mensen die persoonlijk het dier komen bekijken. en hoe graag we digger ook in ons gezin op willen nemen, dat gaat gewoon niet lukken.
dus we hebben het maar opgegeven om een kat van makatski te adopteren.
ja en toen zag ik die witte en die rood-wittequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:10 schreef Greys het volgende:
Oeh, sorry, ik had je post hierboven nog niet gelezen![]()
Maar als ik je ergens mee kan helpen? Het klinkt misschien raar, maar als jij bv met de trein naar Zoetermeer ofzo zou komen, kan ik je daar ophalen en dan wil ik je daarna ook best een keer terug naar huis brengen ofzoAls je een keer in Vlaardingen ofzo zou willen kijken, bedoel ik.
dat is niet eerlijk. dat wil ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat Qwea um anders adopteren en vervolgens bij jou droppen![]()
I sniet waar. Ik heb Merlijn gister ook opgehaald uit vlaardingen en dat ging gewoon in goed overlegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja en toen zag ik die witte en die rood-witte
vlaardingen<-> koog is in het weekend nog wel te doen, maar ze doen niet aan reserveringen, dus tegen die tijd zijn die ook wel weer weg.
ik wil me niet meer verheugen op iets wat naderhand toch weer niet doorgaat.
Aan de ene kant snap ik het wel. Ik zou er ook niet happig op zijn als mensen " niet de moeite" willen nemen om even naar een poes te komen kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat ze wat terughoudend zijn, maar volgens mij heb jij toch echt wel laten zien dat je serieus voor dat beestje wilt gaan.
Ik vind het raar en eerlijk gezegd niet leuk van die kliniek![]()
Laat Qwea um anders adopteren en vervolgens bij jou droppen![]()
En dat gaat ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk. dat wil ik niet
Dat was ook maar een grapjuuuh....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk. dat wil ik niet
Ik heb ook foto's (maar die kan ik hiervandaan niet plaatsen). Poes is trouwens een lapje en de kater is zwartwit. Ze komen uit de omgeving van Alkmaar.quote:Collega's
Wie heeft een er een goed plekje voor een kat en een poes van ongeveer drie jaar oud.
Ze zitten tijdelijk bij een vriendin van me, omdat haar buurvrouw het vertikte om deze lieve beestje te verzorgen. Ik zal jullie de geschiedenis hoe dit tot stond is gekomen besparen.
Maar wie oh wie heeft er nog plek voor deze lieve beestjes.
Het is 1 poes en een katje. Poes is zwart wit en kat is zwart. Kunnen met andere katten omgaan.
Voor meer informatie mail me even. bv voor foto's
Ze kunnen er ook tegen om alleen te zijn.
Ik hoor het graag van jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |