yvonne in Sportquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
Check!
Rugbyquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
yvonne in Sport
komt niet vaak voor
Tenminste geen Didatjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef Good-for-nothing het volgende:
Als voetballiefhebber kijk ik toch altijd graag naar rugby, en dan vooral vanwege zo'n actie als die van daarnet.
Échte kerels die er vol tegenaan gaan, en koste wat het kost voor het land strijden. En vooral geen mietjes, geweldig.
Mijn schoonzus geilt op die stoere mannen.quote:
Jimmy Jump, die gast is ondertussen wereldberoemd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
Da's risico nemen om het veld op te rennen als toeschouwer tijdens een rugbywedstrijd
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:01 schreef SNArky het volgende:
Daar komt RSA nog aardig weg, want het was een zuivere try volgens mij....
Engeland had ook geluk vlak voor de rust, maar hier had net zo goed idd wel een try gegeven kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:01 schreef SNArky het volgende:
Daar komt RSA nog aardig weg, want het was een zuivere try volgens mij....
De scheidsrechters hebben hier toch al microfoontjes om?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Maf dat de scheidsrechter een microfoon omheeft mogen ze ook wel eens doen bij voetbal evenals zoveel microfonen langs de lijn.
En zo'n videoterugkijk met een extra scheidsrechter is ook niet verkeerd
maar dat wij ook kunnen verstaan wat ze zeggenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:16 schreef H2CO3 het volgende:
[..]
De scheidsrechters hebben hier toch al microfoontjes om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |