Terreinwinst. Lopend is het veel moeilijker om zulk een terreinwinst te boeken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:35 schreef Irrem het volgende:
Ik heb rugby dit WK voor het eerst echt goed gekeken (vooral de kwart en halve finales). Ben altijd meer van het voetbal maar dit is echt een goeie sport![]()
Nu heb ik een vraagje: Waarom schiet een ploeg die balbezit heeft die bal naar voren waardoor de tegenpartij de bal krijgt. Gisteren zag ik vooral Argentinie dat doen. ( tijdrekken ofzo)
O' Connels in Utrecht is the place 2 be.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:40 schreef Denewar het volgende:
Sky news is al aan de voorbeschouwing begonnen!
Gaat er nog iemand in de Pub kijken in A'dam?
Paar keer geweest om een voetbalwedstrijd te zien. Gave tentquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:31 schreef Almighty het volgende:
[..]
O' Connels in Utrecht is the place 2 be.
Welke was dat dan? want de vorige keer zat ik dan wschk bij de verkeerdequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:25 schreef MissX het volgende:
Ik kijk gewoon thuis.
Maar Jaguar645 volgens mij zit de pub in Haarlem wel afgeladen hoor. Of er moet iets veranderd zijn in 10 jaar tijd![]()
Hmmm ja dat weet ik niet meer, het is 10 jaar geleden dat ik daar kwamquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:30 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
Welke was dat dan? want de vorige keer zat ik dan wschk bij de verkeerdenaam ben ik ff kwijt ;/
Jammer dat in 95 de Springbokke hem in de weg zaten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:52 schreef tong80 het volgende:
Vroeg net op MSN aan Sjimmie wie hij denkt de beste Rugbyer ooit is. Ik opperde Lomu. Wie denken jullie ?
Coco's Outback op het Thorbeckeplein (naast het Rembrandtplein) is een leuke plek om te kijken. Ook vermaak ik me tijdens wedstrijd altijd wel in The Tara op het Rokin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:09 schreef Jaguar645 het volgende:
Utrecht zou ik wel naartoe willen alleen een beetje ver wegDaarom heb ik toch besloten richting Amsterdam te gaan aangezien het me daar een stuk gezelliger lijkt dan hier in Haarlem...
Maar dan de grote vraag, wie gaan er nog meer in A'dam kijken? en vooral waar?
Ik ben dus in mijn eentje vanavond (helaas moest een vriend werken, klote wachtdienst) dus als er ook Fokkers zijn is het leuker natuurlijk
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
Als Jonny vanavond wint is hij wel een superheld hoor.
The Tara is gezellig ja, tijdens Frankrijk - Nieuw Zeeland veel lekkere wijven/ aantrekkelijke jongedames uit Frankrijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Coco's Outback op het Thorbeckeplein (naast het Rembrandtplein) is een leuke plek om te kijken. Ook vermaak ik me tijdens wedstrijd altijd wel in The Tara op het Rokin.
Botha is wel een veel voorkomende achternaam in ZA, is het niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:04 schreef Oldbie het volgende:
Ek voel 'n bietjie naar maar ek is baie lus vir vanaand
Kent iemand Naas Botha nog? Hij is nog wel uit de apartheid tijdperk maar hij was een briljante fly half. Hij speelde bij die Blou Bulle in de tijd dat ik er nog woonde. Volgens mij begon hij rond 1979 bij de Bulle en in de tijd dat ik regelmatig op de tribune zat bij Loftus Versveld heb ik hem vaak mogen bewonderen.
Helaas was hij slachtoffer van de boycot en kon hij zich nooit echt laten zien op internationaal niveau.
Hij is volgens mij ook recordhouder conversions op de paal![]()
Zelfde verhaal hier, maar ik ga toch over vijf minuten echt richting Shillelaighquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:30 schreef Luftwaffles het volgende:
Ik twijfel nog of ik de pub induik, ben ietwat ziekjes en mijn neus en oren zitten compleet dicht. Maar die WIK finale maak je maar 1 keer in de 4 jaar mee, en in de pub is het stukken gezelliger dan thuis op de bank.
Mjoahquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Botha is wel een veel voorkomende achternaam in ZA, is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |