Se Germansquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:45 schreef Cageon het volgende:
Zo! Dat was me het dagje wel.
De duitsers waren ook een klein moment aanwezig
Alleen de pech dat wij dat niet hadden gelezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:10 schreef Makster het volgende:
Middag
Kon weer is niet mee, achteraf wellicht beter dat ik heb afgemeld.
SM's zijn de bom!quote:Net verder gegaan met het monteren van de uitlaat maar krijg het niet voor elkaar. Bij het uitlaatstuk op het blok zit een pakking met daarop 2 mondeindjes ofzo iets. Daar schoven de originele uitlaat zo erheen. Deze nieuwe heeft de zelfde diameter als het uitlaatspruitstukje, ga niet passen dusOf ik doe iets ergs fout maar dat lijkt me niet.
Daarnaast loopt mijn koppeling ook nog is kenker zwaar. Ik heb het idee dat die niet lang meer heeft![]()
Echt relaxed zo een SMDenk dat ik maar ga beginnen met een vervroegde winter update. Ik ga het ding volledig uit elkaar trekken.
Gelijk alles aanpakken. Dit is niks zo
![]()
Nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alleen de pech dat wij dat niet hadden gelezen
OPM en ik zaten bij de mac te wachten op jou en Rib-I.
Toen OPM contact heeft gehad met Rib-I zijn we samen op stap/zoek gegaan op/naar de lekdijk.![]()
[..]
SM's zijn de bom!![]()
Ik heb mijn mail gechecked, net voor jij gemailed had vanmorgen dus dat was net pech hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:24 schreef Makster het volgende:
[..]
NietHeb jullie allebij 2 emails gestuurd man
SMS van OPM kwam pas laat aan bij mij omdat ik ook nog is mijn telefoon was vergeten![]()
SM zijn wel de shit ja, alleen ze hebben liefde nodig![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik heb mijn mail gechecked, net voor jij gemailed had vanmorgen dus dat was net pech hebben![]()
Kenker hoe ken i kweten dat jullie al ZO vroeg je nest uit zijn en de deur uitgaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het begon vanochtend, 9.45 uur op en neer naar Deurne![]()
koudeklauwe-enderestrit
Daarna direct naar Se Dome waar Cageon al stond te wachten, om iets voor 12.00 aangekomen. Ik moest nog ff langs huis dus eerst daarlangs:
[ afbeelding ]
Reddy-2-go op weg naar N'geindraaiend de A12 op merkte ik al dat achter iets te zacht was
Goed, bij Mac dik half uur gestaan toen Rib belde dat ie gestrand was een moto die niet harder ging dan 80ANWB erbij om te kijken wat het kon zijn, hoe dan ook hij zou het halen helaas. Maksters mail blijkbaar gemist
Reddy-2-go op weg naar de Lekdijkmaar niet voordat achter wat extra lucht kreeg
1.6 --> 2.8:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....waar we het bekende bord tegenkwamen![]()
[ afbeelding ]
Renkerdruk op de dijk, niet normaal dus was gewoon touren![]()
snel eindpunt bereikt zonder echt te hebben kunnen rijden:
[ afbeelding ]
Suzuki![]()
[ afbeelding ]
Terug maar weer via de dijk
[ afbeelding ]
onderweg weinig (plas)pauzes gehouden, dus ja
[ afbeelding ]
dik hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
OK, tijd om terug te gaan. besloten via Culemborg-Dodewaard te gaan, moesten we wel ff weten hoe we daar zouden komen
[ afbeelding ]
Geslaagde dagmet kleine stoppies&whollies, halve soort van tankslappers, zoemende beestjes en racende duc's
![]()
![]()
nee was ik alleen, moest ff cover halenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:57 schreef Makster het volgende:
Kenker hoe ken i kweten dat jullie al ZO vroeg je nest uit zijn en de deur uitgaan
tijd om dat dingh eruit te gooienquote:Nice pics
En ik denken dat ik problemen met mijn motor heb, die RIB die strand weer is ergens![]()
Cover, wat voor coverquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee was ik alleen, moest ff cover halenjammer dat je niet kon meeten, had die sm wel ff willen zien
[..]
tijd om dat dingh eruit te gooien![]()
![]()
waar een KTM SuperDuke 990 aan t pimpen wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
Het begon vanochtend, 9.45 uur op en neer naar Deurne![]()
koudeklauwe-enderestrit
Daarna direct naar Se Dome waar Cageon al stond te wachten, om iets voor 12.00 aangekomen.
OPM aka Mr. Spy?quote:Ik moest nog ff langs huis dus eerst daarlangs:
[afbeelding]
We hebben wel heerlijk gegeten uiteraardquote:Reddy-2-go op weg naar N'geindraaiend de A12 op merkte ik al dat achter iets te zacht was
Goed, bij Mac dik half uur gestaan toen Rib belde dat ie gestrand was een moto die niet harder ging dan 80ANWB erbij om te kijken wat het kon zijn, hoe dan ook hij zou het halen helaas. Maksters mail blijkbaar gemist
quote:Reddy-2-go op weg naar de Lekdijkmaar niet voordat achter wat extra lucht kreeg
1.6 --> 2.8:
[afbeelding]
[afbeelding]
....waar we het bekende bord tegenkwamen![]()
[afbeelding]
Ik stem voor een autoloos landquote:Renkerdruk op de dijk, niet normaal dus was gewoon touren![]()
snel eindpunt bereikt zonder echt te hebben kunnen rijden:
[afbeelding]
En dat lucht opquote:Suzuki![]()
[afbeelding]
Terug maar weer via de dijk
[afbeelding]
onderweg weinig (plas)pauzes gehouden, dus ja
[afbeelding]
Daar lijkt die nog schoon ookquote:
Staat zeker niet verkeerdquote:
Volgende keer op tijd remmen ehquote:OK, tijd om terug te gaan. besloten via Culemborg-Dodewaard te gaan, moesten we wel ff weten hoe we daar zouden komen
[afbeelding]
Kleine wheelies?quote:Geslaagde dagmet kleine stoppies&whollies, halve soort van tankslappers, zoemende beestjes en racende duc's
![]()
![]()
duoseat coverquote:
vond het al lang duren voordat ie weer te koop gaat staanquote:En idd oprotten met die SM, SM kopen![]()
![]()
gratis af te halen? dan kom ik vanavond nog langs, met mijn remmerij komt die toch beter tot zijn rechtquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Cover, wat voor cover
En idd oprotten met die SM, SM kopen![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef Worldbeater het volgende:
Deja Vu.. TLR's houden van Suzuki's met kleine koplampen.![]()
[afbeelding]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
stuntelen bedoel jequote:Op zondag 14 oktober 2007 20:02 schreef Cageon het volgende:
waar een KTM SuperDuke 990 aan t pimpen was
1e etage woningquote:OPM aka Mr. Spy?
bushokje traditiequote:Volgende keer op tijd remmen eh![]()
leipe shizzle die ducquote:Die duc die was wel erg snel... [ afbeelding ]
Blijkbaar imponeerde we hem al visueel waardoor die de drang voelde om zich te bewijzen[ afbeelding ]
moest wel ff fatsoenlijk kenneh rijden natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
Cover![]()
Maar waarom 2.8 in je band mên, veel te hard![]()
wat lief zo een 600tjequote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef Worldbeater het volgende:
Deja Vu.. TLR's houden van Suzuki's met kleine koplampen.![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik wou eigenlijk niet toegeven, maar hij kwam me op een gegeven moment buitenom voorbijquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
stuntelen bedoel je![]()
[..]
1e etage woning![]()
[..]
bushokje traditie [afbeelding]
[..]
leipe shizzle die ductoen wij voorbij kwamen zat ie op dat bankje --> wij tegen de 200 lange doorhaler
even later gebrom achter me wtf
is die kerel dus als een op zen moto gesprongen (helm op etc) en achter ons aan gegaan..leip hard dus
toen maar ff tandje lager, geen zin in race met zieke duc
& 200 aangetikt --> ik vond het wel mooi geweestquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:16 schreef Cageon het volgende:
fratsen
Hmm, las alleen over een cover, niet over een duoseat coverquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duoseat coverstaat gewoon in verslagje
![]()
![]()
hier is het beter te zien
[ afbeelding ]
...krijgt ie wel een phat-ass van![]()
[..]
vond het al lang duren voordat ie weer te koop gaat staan![]()
Verkoop die anders is aan mij, I will treat you well my boyquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
gratis af te halen? dan kom ik vanavond nog langs, met mijn remmerij komt die toch beter tot zijn recht![]()
Ja ofniet heb niet voor niets een remklauw adapter ontworpen en laten maken die prut gaat er niet af tenzij het op een andere/nieuwe KTM van mij komtquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Hmm, las alleen over een cover, niet over een duoseat cover![]()
[..]
Verkoop die anders is aan mij, I will treat you well my boyWie weet compenseer ik dan ook nog het een en ander in natura
![]()
Ja de meets zijn leuker dan de verslagen + foto's...quote:
Meneer besluit ook een keer of 2 mee te posten en te meeten en meteen een grote bakkusquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja de meets zijn leuker dan de verslagen + foto's...
mgoed dat lijken de FOK! MCers niet te snappen allemaal slappe smoezen ja mijn moto is stuk, ik kan niet...
ik ben te lui om uit me nest te komen![]()
Hap hap hap.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja de meets zijn leuker dan de verslagen + foto's...
mgoed dat lijken de FOK! MCers niet te snappen allemaal slappe smoezen ja mijn moto is stuk, ik kan niet...
ik ben te lui om uit me nest te komen![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meneer besluit ook een keer of 2 mee te posten en te meeten en meteen een grote bakkus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
PI's ...ehhh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel!!Ik ben niet zo goed in afkortingen.
Sowieso schrijf je zo.
duwdd!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
PI's ...ehhh..![]()
Vertel!!Ik ben niet zo goed in afkortingen.
![]()
En al volop aan het genieten van het rbw.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:50 schreef nicomart het volgende:
schaamteloze tvp
overlast enzo jeweetsquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:03 schreef Kevjan het volgende:
[..]
WTF Verboden voor motoren?? Waar slaat dat nou op?
nu alweer?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
En al volop aan het genieten van het rbw.![]()
?
Jij?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
Laten we nog even genieten van het weekend.![]()
Maar wie strijkt dan mijn overhemd?![]()
Gewoon niet dus?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:El Presidente! [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Nice, maar zonder pics bestaat de CB nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:10 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb inmiddels afgelopen vrijdag mijn mooie zilveren Honda CB 600 FS afgehaald en er mijn eerste kilometertjes meegemaakt van het afhaal adres naar huis. Helaas had ik de rest van het weekend bezoek en kon ik er dus nog niet verder mee rijden. Ook mijn uitgeleende fototoestel is nog niet terug, dus foto's moeten nog even wachten.
Meer volgt wederom
een deel, waar gaat het heen tegenwoordigquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Vriendinnetje komt net thuis, en belt op dat het reisbureau waar we onze vakantie hebben geboekt failliet is.
Vorige week had ze nog gebeld en zouden de tickets dit weekend in de bus liggen.![]()
Volgend weekend zouden we vliegen.
In december kunnen we een deel van de reissom terugkrijgen.![]()
Volgende keer maar gewoon weer bij een Duitse firma boeken die de tickets in een doos met wat motorolie thuis stuurtquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Vriendinnetje komt net thuis, en belt op dat het reisbureau waar we onze vakantie hebben geboekt failliet is.
Vorige week had ze nog gebeld en zouden de tickets dit weekend in de bus liggen.![]()
aai das minderquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Je hebt wel een vette ZXR400quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon weer bij een Duitse firma boeken die de tickets in een doos met wat motorolie thuis stuurt
Wanneer ga ik er weer gebruik van maken kan je beter vragenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je hebt wel een vette ZXR400![]()
Hoelang ga je er nog gebruik van maken?
Er was dit jaar nog een schandaal waarbij niemand iets terug kreeg.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:23 schreef Cageon het volgende:
een deel, waar gaat het heen tegenwoordig![]()
Ah, dat kunnen vriendinnetje en mijn zoontje wel waarderen.quote:Mooi klote, maar ach meer tijd om te rijden?![]()
Das te snelquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer ga ik er weer gebruik van maken kan je beter vragen
Maarre in ieder geval tot augustus, dan mag ik zwaar en wil ik wel wat anders![]()
fijn is datquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er was dit jaar nog een schandaal waarbij niemand iets terug kreeg.![]()
Maar de formulieren moeten op 20 december terug zijn, waarna het SGR binnen enkele dagen uitbetaald.
Niet gelijk dus.![]()
Vorig jaar ging de sportschool hier in de straat failliet, toen kreeg ik ook niets terug.
Nu is er een nieuwe eigenaar, en die wil dat je voor een jaar, tot minimaal een half jaar vooruitbetaald.![]()
Ach neem je ze achterop, op die tourbuffel moet dat best kunnen!quote:[..]
Ah, dat kunnen vriendinnetje en mijn zoontje wel waarderen.![]()
![]()
![]()
Vriend van me wil gaan rijden over een jaartjequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Das te snel![]()
Ken iemand die wil gaan motor rijden en ik gok dat dat binnen nu en 3 jaar () zal zijn.
En dan is een ZXR400 niet verkeerd en die van jou ziet er wel puik uit![]()
Als die dan nog rijd tegen die tijd natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vriend van me wil gaan rijden over een jaartjeHoud ik em nog een jaar, dan hij 2 jaar en dan mag die kennis van je em overnemen
Dat ding krijg je niet kapot joh, minstens net zo stevig als Rib-I's motorquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als die dan nog rijd tegen die tijd natuurlijk![]()
Dan mag ik hopen dat de kwaak zich in een betere staat bevindquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat ding krijg je niet kapot joh, minstens net zo stevig als Rib-I's motor![]()
Dat nog wel gelukkigquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat de kwaak zich in een betere staat bevind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij dr zo een van de TEELRRRRRRRRquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i heeft zich nog niet gemeld, of heb ik naast de pechmelding wat gemist.![]()
![]()
Kloppend hart van een Trophy 1200 in slow motion.![]()
Nou snap ik de koelende werking van benzine. Zit nog ff tijd tussen ontsteking.quote:
Is gewoon water niet beter dan, dat ontbrand tenminste niet!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou snap ik de koelende werking van benzine. Zit nog ff tijd tussen ontsteking.
Logisch, maar visualiseren is leidend.![]()
De TLR op water is al lang uitgevonden, maar die verkopen ze niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:55 schreef Cageon het volgende:
Is gewoon water niet beter dan, dat ontbrand tenminste niet!
Ach als ze die verkopen dan wordt water vanzelf duurder, de vraag is of we dat willen...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De TLR op water is al lang uitgevonden, maar die verkopen ze niet.
Anders verdienen de oliefabrikanten niets meer. [afbeelding]
Praat je nou over jezelf als derde-persoon?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:05 schreef Snelwagen het volgende:
Kotst die hond net over de vloer heen, wil ik hem naar de bij-keuken brengen kotst ie vlak ervoor nog een x
. Zwaar weekend gehad cker
![]()
Dan mag je alleen rode diesel water rijden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Cageon het volgende:
Ach als ze die verkopen dan wordt water vanzelf duurder, de vraag is of we dat willen...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
Praat je nou over jezelf als derde-persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Troep is weg
![]()
Nou mijn weekend was niet dusdanig zwaar dat ik nu nog een braakje moet leggen
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
De mijne was pcies goed, net genoeg slaap om +300km te rijden op een mooie zondagquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[/spoiler]
Troep is weg
![]()
Nou mijn weekend was niet dusdanig zwaar dat ik nu nog een braakje moet leggen![]()
Ach een beetje alchohol in het lichaam verdoord de pijn mocht je onverhoopt crashen hequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
De mijne was pcies goed, net genoeg slaap om +300km te rijden op een mooie zondag![]()
Ga nu nog maar wat slaap mee pikken![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
damn dat is vervelend.. je weet niet toevallig wie de eigenaar is. Ik zou m in zo'n geval eens graag even een bezoekje brengen. En dan hoef ik geen koffiequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Bagger zegquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
ff potje stiften?quote:
En waar blijft jouw verslag?quote:
Owww 5 werkdagen hé!! Is ook zo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Vrijdag geslaagd.. gemeentehuis dicht enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, voor 50 meer. Achweljaat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:26 schreef nicomart het volgende:
ik morgen
Net het spoedje aangevraagd
Mwoah, daags voor de meet de motor aan de optimate gehangenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
ff potje stiften?
[..]
En waar blijft jouw verslag? [ afbeelding ]
Dus de volgende keer dat je gaat rijden is de kans groot op een vastloper.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mwoah, daags voor de meet de motor aan de optimate gehangen
Zondagochtned 2 groene lichtjes![]()
Olie peilen/bijvullen, starten en richting benzinepomp
Starten en rijden, laag in de toeren houden en eerst warm rijden
Toen de motor warm was, wat verder de naald richting rode gebied. Op de A27 na hooipolder begon de motor in te houden. Dus ik dacht dat het een vuiltje in de tank was. Motor ging echt niet harder dan 80. Ik ben voor eigen veiligheid de snelweg afgegaan en heb de ANWB gebeld. Was redelijk snel ter plekke. Heeft wat dingetjes doorgemeten en merkte op dat de motor olie lekte :’)
Ik heb de man bedankt voor zijn scherpzinnigheid en ben op topsnelheid naar huis gereden![]()
Geen foto’s gemaakt omdat er al genoeg foto’s zijn van mijn stilstaande Soes![]()
Ik ben er nog niet uit of ik nog ga rijden met de Soesquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat je gaat rijden is de kans groot op een vastloper. [ afbeelding ]
Lijkt me niet prettig om in een bocht of op de openbare weg een vastloper te krijgenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon rijden. Het is toch al stuk.
En?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:19 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh![]()
Even WP stickers op mn voorvork plakken, white power jeweetsch![]()
En mn velgjes in de wax zetten, komt een zware periode aan voor de velgen![]()
Al heb ik nog nooit gecoate velgen gehad dus opzich moet het meevallen![]()
quote:
Je weet dat het een negatieve invloed heeft op de gewicht/pk verhoudingquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik moet ze dr nog opplakken maar de verwachtingen zijn hooggespannen zal ik je vertellen, ik denk dat ik na deze ondernemende actie mijn motor niet meer als de zelfde zou kunnen beschouwen als het op de rijkwaliteiten aankomt
Dit probeer ik echter te compenseren door het onafgeveerde gewicht te verlagen door de velgen grondig te reinigenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je weet dat het een negatieve invloed heeft op de gewicht/pk verhouding
Oké dan is het goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dit probeer ik echter te compenseren door het onafgeveerde gewicht te verlagen door de velgen grondig te reinigen. Daarnaast moet je qua techniek (in dit geval gewichtsbesparing) soms een stapje terug gaan waardoor je vervolgens 2 stappen vooruit gaat
![]()
Kun je meteen je pak testenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig om in een bocht of op de openbare weg een vastloper te krijgen
Die ervaring heeft hij alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ik niet want ik heb nog geen motorquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Poll
Wie zal door het vallend blad als eerste het wegdek kussen
jup.. snel mijn eigen motorsite maar eens afmaken. MF is zo vaak plat de laatste tijdquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
MF trouwens plat?
Bij mij weten is alles wat op een beeldscherm getoond wordt platquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
MF trouwens plat?
Moet je zo'n dope 3D bril kopenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij mij weten is alles wat op een beeldscherm getoond wordt plat
Ik heb dan wel geen specifieke motor site maar wel mijn eigen forum.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. snel mijn eigen motorsite maar eens afmaken. MF is zo vaak plat de laatste tijd![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Moet je zo'n dope 3D bril kopen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3D moviesquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Moet je zo'n dope 3D bril kopen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier werkt het nu weer wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
MF trouwens plat?
Das een leuke jaquote:
Beter ff de oorzaak opsporen. Is de oliepomp niet gewoon versleten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon rijden. Het is toch al stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Losse rugprotectie is onvergelijkbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
In mijn jas zit trouwens al rugprotectie. Dan heb je toch geen losse meer nodig?
Dat zeiden ze 30 jaar geleden al.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:36 schreef -XX- het volgende:
3D moviesWel hoor.
Over een paar jaar doen ze niet anders meer.![]()
Van 0 tot 175 kmh in 1,8 sec.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Das een leuke ja
Wil ik nog wel eens in
Nou ja via de kamer van koophandel kom je een eind.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:56 schreef nicomart het volgende:
damn dat is vervelend.. je weet niet toevallig wie de eigenaar is. Ik zou m in zo'n geval eens graag even een bezoekje brengen. En dan hoef ik geen koffie
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Losse rugprotectie is onvergelijkbaar.
Iedere jas heeft wel zo'n comfortabele inleg.
Echte rugprotectie is wat anders.![]()
[ afbeelding ]
Iedereen zou er eentje moeten dragen.
Maar het is net zoiets als gordels in de auto niet verplichten. [/moraalridder]
[..]
Dat zeiden ze 30 jaar geleden al.![]()
[ afbeelding ]
En nu is -XX- bijna groot, en het is nog steeds niet zo.![]()
Extra piccie voor Bazziek.![]()
Kom daar maar eens achter!quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
zie je nou nog wat speciaals als je hier naar kijkt met je 3d bril?![]()
kaboutertjes, kzweer!quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
zie je nou nog wat speciaals als je hier naar kijkt met je 3d bril?![]()
Eigenlijk kan ik dus beter de huidige protectie uit de jas halen en zo'n losse erbij kopen? Allebei gaat niet passen met die jas.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Losse rugprotectie is onvergelijkbaar.
Iedere jas heeft wel zo'n comfortabele inleg.
Echte rugprotectie is wat anders.![]()
[ afbeelding ]
haastigequote:Op maandag 15 oktober 2007 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maak hier even kut van. Ik heb haast.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:6
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak hier even kut van. Ik heb haast.![]()
![]()
quote:
U hoord allen later van mij![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
je moet choreograaf wordenquote:
Lotte Baasquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:03 schreef nicomart het volgende:
baas boven baas enzo
Vroeger was alles beter, toen had je nog bolle schermenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij mij weten is alles wat op een beeldscherm getoond wordt plat
quote:
So? Je hebt de hele dag de tijd... Wat? De hele week zelfsquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:36 schreef -XX- het volgende:
Het internet is bezurend traag!!!!!!
Gaan we bijdehand doen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:44 schreef Kevjan het volgende:
[..]
So? Je hebt de hele dag de tijd... Wat? De hele week zelfs![]()
Dat is FOK! maar...quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:36 schreef -XX- het volgende:
Het internet is bezurend traag!!!!!!
...uploaden en downloaden wil ook nog wel eens een grote boosdoener zijn.quote:
Dus is het niet het internet, maar jou verbinding met het internet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
...uploaden en downloaden wil ook nog wel eens een grote boosdoener zijn.
Onder andere...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dus is het niet het internet, maar jou verbinding met het internet.
Niet te vergelijken met mijn langzame hok.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:03 schreef Kevjan het volgende:
Mijn pc is langzaam, da's nog veel erger
Fokking niet normaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:13 schreef nicomart het volgende:
fok is fokt up
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:44 schreef Kevjan het volgende:
So? Je hebt de hele dag de tijd... Wat? De hele week zelfs![]()
En het duurde daarna nog weken, misschien wel maanden voordat je klaarkwam.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef Makster het volgende:
Was mijn eerste erotisch ervaring met een paal van Pepijn![]()
Wat is hier niet aan te overzien?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:48 schreef worldpimber het volgende:
Neh, wat jij doet is nog best te overzien, maar Pepijn ...!!!!!!
Edit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Benzinepomp dacht ik ook aan, nog niet echt zin tijd gehad om ding op de brug te zetten
En ik mag binnen niet sleutelen
Beetje jammer van het motorblokquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:18 schreef -XX- het volgende:
Nooit eerder gezien.
Heeft wel wat.![]()
MRX650
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets was het jah, en ik denk dat ze gelijk hebben gehadquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje jammer van het motorblok, van origine wilden ze er een Aprilia RSV blok in lepelen.
Maar toen Aprilia de eerste protypes zag braken ze snel eenzijdig de samenwerking af.![]()
nice bikequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:18 schreef -XX- het volgende:
Nooit eerder gezien.
Heeft wel wat.![]()
MRX650
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dat zou het warmlopen nog niet verklarenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Benzinepomp dacht ik ook aan, nog niet echt zin tijd gehad om ding op de brug te zetten
En ik mag binnen niet sleutelen
Ik denk compressieverliesquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar dat zou het warmlopen nog niet verklaren
ik gok eerder op een vervuild oliezeef
Witte of zwarte rook?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk compressieverlies
Als ik de motor nu start en 2 minuten laat lopen is het net of de rookmachine van het LUXOR (Arnhem, red.) op mijn parkeerplaats staat
dan is het eerder een koppakking ivm verbande koelvloeistof. Olie rookt niet wit zo ver ik weetquote:
Wat Cageon zegt, en een luchtgekoelde motor laat je normaal geen 2 minuten op de standaard lopen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik denk compressieverlies
Als ik de motor nu start en 2 minuten laat lopen is het net of de rookmachine van het LUXOR (Arnhem, red.) op mijn parkeerplaats staat
olie lekkage waar pcies?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat Cageon zegt, en een luchtgekoelde motor laat je normaal geen 2 minuten op de standaard lopen.
En samen met olielekkage geeft dat nog een extra rookmachine.![]()
Mijn olie rookt witquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
dan is het eerder een koppakking ivm verbande koelvloeistof. Olie rookt niet wit zo ver ik weet
nvm je noemde ook nergens zuiger/zuiger-veren
Bedoelde die andere post..quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:44 schreef Cageon het volgende:
olie lekkage waar pcies?
Want zo lang dat niet op/in de uitlaat of in de cillinder komt rookt dat ook niet...
en al helemaal niet wit lijkt me?![]()
Van welk koelsysteem?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Cageon het volgende:
Dan is het eerder een koppakking ivm verbande koelvloeistof.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bedoelde die andere post..
[..]
Van welk koelsysteem?![]()
[afbeelding]
quote:Subject: white smoke
Question
chris,
I bought a 1979 honda cx 500 custom and the bike started to smoke white and bike shut off, now bike will not run it attempts to start but just wont make last effort, please advise possible problem.
quote:Answer
Hi Kevin.
Well, I have good news and bad news.
First the good news;
The bike is repairable.
Now the bad news;
The bike suffers from one or more of the following problems;
1) The pistons need work (rings cylinders need boring, etc.)
2) The valves are so far out of tune that they are letting in oil and not much else.
3) The valves/valve seals are fried.
To see if the pistons and cylinders are the culprit, use a compression tester and see if what you get matches what the specs in the repair manual say the compression should be.
If the compression is out of spec, then you need to get the bike into the shop.
If the valves/valve seals are fried, then they need to be replaced.
Let me know what you find.
Good luck and ride safe.
FALCON
Je hebt mijn motor niet zien rokenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat Cageon zegt, en een luchtgekoelde motor laat je normaal geen 2 minuten op de standaard lopen.
Ik zou bijna zeggen helaas niet.quote:
En waar komt het vandaan.quote:BWT wel
-XX-, BazzieK en IOH dachten dat ik een mistmachine was
Koppakking en voetpakking zijn lek, blok glimt er helemaal vanquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen helaas niet.![]()
[..]
En waar komt het vandaan.Niet uit de uitlaat neem ik aan.
![]()
Blijft een feit dat een luchtgekoelde motor niet stilstaand moet draaien.
Maar hij moet er wel ff tegen kunnen.![]()
Die pakkingen zijn toch al lang vervangen.. achteruit sleutelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef Rib-i het volgende:
Koppakking en voetpakking zijn lek, blok glimt er helemaal van
quote:
Lek is aan de linkerkant groter want mijn linkerbroekspijp is vuiler dan mijn rechterbroekspijp![]()
2 minuten ...![]()
Gaat ie echt niet dood van hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was aan het aftellen wanneer je er over ging posten.quote:
Je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was aan het aftellen wanneer je er over ging posten. [ afbeelding ]
En nu snel wat doen, over 2,5 uur weer vrij.![]()
![]()
Muaaaaaquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt mijn motor niet zien roken
BWT wel
-XX-, BazzieK en IOH dachten dat ik een mistmachine was
Passie binnen.quote:
Balhoofd en Voorwiel staan wel heel erg ver weg van het blok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef -XX- het volgende:
Owwww m'n gsf 1200. yes yes.
[afbeelding]
Knipperend en al!
Luxe Audi velgen, gesmooth kontje, gun uitlaatsystheem met de vervormde koplamp van de Duke, en een stuk kuip van de Daytona!
WREED!
Maar ik vind hem te lang zien.![]()
En toch in vergelijking met de orginele scheelt het niet veel .quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:50 schreef bvvt het volgende:
[..]
Balhoofd en Voorwiel staan wel heel erg ver weg van het blok.
Soms zeggen woorden meer dan een filmpjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:02 schreef -XX- het volgende:
Omfghttp://www.youtube.com/watch?v=y_h8F4Z5HTw&mode=related&search=yamaha%20srx4%20srx%20400%20600%20srx6%20sound
![]()
quote:
quote:
Daar was ik dus zo bang voor in t beginquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Eindelijk eens een interessant filmpje op motormeuk
http://www.motormeuk.nl/b(...)het-meeste-pijn.html
Wel erg glad asfaltquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
O myyy....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
ik nog niet. maar misschien zondag hier eens kijken:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef -XX- het volgende:
Zo relaxeddd gereden net.veel dijkwerk. Weinig medeverkeer.
Jah hier in het pitoreske hattem am Yssel, supermoto meeting. Maar omdat je een 1 cilinder heb mag je ook best komen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Passie binnen.?
Anyway, word er zondag nog gemeet ergens.
; hee dat is geen grap
Ik ga karten anders had ik ff langs gekomen om je nieuwe moto te bezichtigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah hier in het pitoreske hattem am Yssel, supermoto meeting. Maar omdat je een 1 cilinder heb mag je ook best komen hoor![]()
WB, hier nog een antwoord op?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik dus beter de huidige protectie uit de jas halen en zo'n losse erbij kopen? Allebei gaat niet passen met die jas.
Vet, hoe laat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah hier in het pitoreske hattem am Yssel, supermoto meeting. Maar omdat je een 1 cilinder heb mag je ook best komen hoor![]()
Die is wel nice.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik nog niet. maar misschien zondag hier eens kijken:
Ja WB, weer een FZR1000
Maak is een pic van je banden danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet, hoe laat.Gaan jullie rijden of gewoon meeten?
Pitoreske hattem am yssel.hehe..
Even wat pic'os hoor.![]()
Me drollie gesopt en ingevet.![]()
[afbeelding]
Dat zielige knippertje.![]()
[afbeelding]
Ik fotografeer hem alleen van de rechter zijde, dan is hij 20x knapper.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alhoewel. Van onder is hij ook wel gretig.
[afbeelding]
Ja oké oké, 1 foto had wel genoeg geweest.![]()
Er zitten trouwens zwarte spetters op mijn demper.![]()
Zat er na m'n rit van net op.
Zou niet weten hoe dat komt.Gaat er moeizaam vanaf.
![]()
Volgens mij is het rubber ofzo.
[..]
Die is wel nice.![]()
Ja, als je zelf al extra rugprotectie aanschaft kan je de protectie die in de jas zat er gewoon uitgooien. Kan me nog herinneren dat ik de Lidl rugprotector niet lekker vond zitten, bedenk me nu dat ik de originele protectie er misschien uit had moeten halenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
WB, hier nog een antwoord op?
Daar zitten schaamrandjes op aan de rechterzijde voor en achter.quote:
Of gewoon roet? Kan je eraf krabben met je nagels, wel oppasen dat ze niet breken he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:35 schreef -XX- het volgende:
Er zitten trouwens zwarte spetters op mijn demper.![]()
Zat er na m'n rit van net op.
Zou niet weten hoe dat komt.Gaat er moeizaam vanaf.
![]()
Volgens mij is het rubber ofzo.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, als je zelf al extra rugprotectie aanschaft kan je de protectie die in de jas zat er gewoon uitgooien. Kan me nog herinneren dat ik de Lidl rugprotector niet lekker vond zitten, bedenk me nu dat ik de originele protectie er misschien uit had moeten halen![]()
Vroegah zaten hier nog mensen die met je mee konden gaan als je een motor wilde kopen, nu zitten we met -XX- jes en Bazzie's opgescheept.
Roet. Haha.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of gewoon roet? Kan je eraf krabben met je nagels, wel oppasen dat ze niet breken he.![]()
Ik heb laatst een test gelezen over rugprotectoren, en daar kwam eigenlijk maar weinig goeds uitquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totally pwnde Belg![]()
Meeten, rijden....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet, hoe laat.Gaan jullie rijden of gewoon meeten?
Pitoreske hattem am yssel.hehe..
quote:Me drollie gesopt en gretig ingevet.![]()
Jammerzquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik ga karten anders had ik ff langs gekomen om je nieuwe moto te bezichtigen![]()
Stond in de motoplus volgens mij... Maandje of 4 geleden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een test gelezen over rugprotectoren, en daar kwam eigenlijk maar weinig goeds uitvaak levert het een vals gevoel van veiligheid op
![]()
Zal es kijken of ik em kan vinden
downloaden ervan kost 3 euroquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Stond in de motoplus volgens mij... Maandje of 4 geleden?
Vet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Meeten, rijden....![]()
[..]
![]()
![]()
Mooi pics trouwens
[..]
Jammerz, maarja met de TL kun je in de bossen niet echt veel he
. Maak je fokking KTM
![]()
[ afbeelding ]
Blijf het een eng bobbeltje in die tank vinden![]()
No problemoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Meeten, rijden....![]()
[..]
![]()
![]()
Mooi pics trouwens
[..]
Jammerz, maarja met de TL kun je in de bossen niet echt veel he
. Maak je fokking KTM
![]()
[afbeelding]
Blijf het een eng bobbeltje in die tank vinden![]()
Das altijd maar weer afwachten maar sowieso met zn 5'en. Te grote groep is ook niet chill...quote:
Leren pak moet ik ook nog hebben jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
No problemo [ afbeelding ]
ik zal hem zsm gaan fixen als ik een leren pak heb![]()
Zal eens gaan passen over twee weken. Aankomend weekend heb ik geen tijd op zaterdag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, als je zelf al extra rugprotectie aanschaft kan je de protectie die in de jas zat er gewoon uitgooien. Kan me nog herinneren dat ik de Lidl rugprotector niet lekker vond zitten, bedenk me nu dat ik de originele protectie er misschien uit had moeten halen![]()
Vroegah zaten hier nog mensen die met je mee konden gaan als je een motor wilde kopen, nu zitten we met -XX- jes en Bazzie's opgescheept.
Wist Dr. Rib-i allangquote:Man moet elke dag seks hebben
AMSTERDAM - Dames die moeder willen worden opgelet: sommige mannen MOETEN elke dag seks hebben om vruchtbaar te blijven.
Veel stellen die vruchteloze pogingen doen, gaan ertoe over pauzes van meerdere dagen in te lassen. Niet doen, concludeert de universiteit van Sydney, want het sperma wordt er alleen maar slechter van..
Mannen met 'beschadigd' sperma moeten zoveel mogelijk seks hebben. De kans op beschadigde DNA is dan ook kleiner, aldus dr. Allan Pacey tegenover de BBC. 'Ik kan me een stel herinneren waar de man slechts 'mocht' als zijn vrouw in haar vruchtbare periode was. De arme man'. aldus Parcey.
Bij normaal gezond sperma is on thouding van twee dagen geen probleem, maar anders: elke dag!
En waaruit concluderen ze dat.quote:
quote:Buitenland
di 16 okt 2007, 11:34 | 27 reacties
Jongen prikt zich aan drugsspuit in tuin ziekenhuis
AMSTERDAM - Een 6-jarig jongetje heeft in de tuin van een ziekenhuis een drugsspuit in zijn dijbeen gekregen. Hij moet minstens zes maanden aidsremmers slikken.
"Brandon was samen met zijn broers aan het spelen in de tuin van het Antwerpse Stuivenbergziekenhuis", vertelt zijn vader Peter van Broeck op nieuwsblad.be. Terwijl de jongens aan het spelen waren, werd er een drugsspuit over het hek gegooid. "Brandon moet die spuit hebben opgeraapt en op een of andere manier zich daarmee in zijn dijbeen hebben geprikt", aldus de vader.
Het gezin kreeg bij de spoedeisende hulp te horen dat over zes maanden pas duidelijk is of de Belgische jongen besmet is geraakt met hepatitis of aids.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
En waaruit concluderen ze dat.?
Ze beschrijven niet waarom het ´t bevorderd.
Bron?
Dus.... Kan dus zijn dat je "dikke tette DNA" beschadigd wasquote:Mannen met 'beschadigd' sperma moeten zoveel mogelijk seks hebben. De kans op beschadigde DNA is dan ook kleiner,
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Dus.... Kan dus zijn dat je "dikke tette DNA" beschadigd was
Tussen mijn benenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
En waaruit concluderen ze dat.?
Ze beschrijven niet waarom het ´t bevorderd.
Bron?
Vaders had niet elke dag sex, dusssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Dus.... Kan dus zijn dat je "dikke tette DNA" beschadigd was
Whaha, nou en of.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, je kent me inmiddels
Hmm, lees ik dat nou goed?quote:
Och jij welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef -XX- het volgende:
Zo relaxeddd gereden net.veel dijkwerk. Weinig medeverkeer.
Wanneer gaan wij samen weer eens rijden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:14 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Och jij wel![]()
Ik had ook een enorme drang om motor te rijden...
Maar ik zat ik koekblik. Weinig dijkwerk veel medeverkeer![]()
Tjehquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:10 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK heeft TOMTOM ingesproken
Gps stuurt automobiliste naar Siberië
zou een passende conseclutsie kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vaders had niet elke dag sex, dusssssssssssssssssssss
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:38 schreef Rib-i het volgende:
Mijn dochter had strafwerk omdat ze teveel over computers en MSN-en had gepraat
[ afbeelding ]
Hebben we afgelopen zondag niet lang genoeg naar elkaar kunnen staren?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen weer eens rijden.![]()
Owja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hebben we afgelopen zondag niet lang genoeg naar elkaar kunnen staren?![]()
Best sadquote:
Hou je toch geen vrije tijd meer overquote:buschauffeur, adviseur beveiliging of rij-instructeur.
Ik denk dat ik dan onder de dekhengsten val.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:34 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Je hebt werkpaarden en sierpaarden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan onder de dekhengsten val.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Half twaalf in het ziekenhuis, snel naar het reisbureau en 2 uur geschippert om iets te boeken, aansluitend 1.5 uur bezoek van de makelaar, daarna nog 1.5 uur bij de Hypotheekshop gezeten, en vanavond de foto's van het huis geshopt die de makelaar vanmiddag gemaakt heeft.![]()
![]()
Kreeg nick het niet benauwd zo onder water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Half twaalf in het ziekenhuis, snel naar het reisbureau en 2 uur geschippert om iets te boeken, aansluitend 1.5 uur bezoek van de makelaar, daarna nog 1.5 uur bij de Hypotheekshop gezeten, en vanavond de foto's van het huis geshopt die de makelaar vanmiddag gemaakt heeft.![]()
![]()
Hee kijk... een WBabySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van 7,85 cm .... Hij is zijn bron voorbij gegroeid
![]()
hehe.. yup heerlijk gereden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Passie binnen.?
Anyway, word er zondag nog gemeet ergens.
; hee dat is geen grap
Qua herseninhoud dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Hee kijk... een WBabyvan 7,85 cm .... Hij is zijn bron voorbij gegroeid
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua herseninhoud dan.Oh ik ben maffen.
![]()
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WBaby heeft een bierbuik
![]()
Eerste zelfstandige rit direct al met de auto geflitstquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
Net eerste zelfstandige rit met een auto406 is toch best wat groter dan een golfje, wat niks mis mee is tot dat ik ging inparkeren
Met een dusdanige viscositeit neemt de kans op abrasie toch wel stelselmatig toequote:
quote:
Wil je proevenquote:
Jij niet, jij bent daar te lui voorquote:
Behalve die ene die bij ons rijdt wiens naam we niet zullen noemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hou je toch geen vrije tijd meer overEn vervolgens nog neergestoken worden ook
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Tof WB![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wil je proeven [ afbeelding ]
[..]
Jij niet, jij bent daar te lui voor
[..]
Behalve die ene die bij ons rijdt wiens naam we niet zullen noemen![]()
Het enige gevaar wat hij loopt is dat hij zich verslikt in het gat van een donut
[..]
Tof WB
Verhipquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:42 schreef bvvt het volgende:
Bijna middag - bijna topic vol
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:42 schreef bvvt het volgende:
Bijna middag - bijna topic vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |