Niet gezien... ik stond vooraan, dus ik heb alleen naar de Dubliners gekeken (ik had sjansquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik had een Jovink T-shirt aan.
Grappig, dat heb ik ook gezienquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:32 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Niet gezien... ik stond vooraan, dus ik heb alleen naar de Dubliners gekeken (ik had sjansmet Patsy
)
Ik had hier gister al geschreven dat Barney van mij ook wel mag opzouten, wat een kneus zeg, moet achter een zaklantaarn de coulissen inlopenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef SaskiaR het volgende:
Haha, dat zou leuk zijn geweest
Ik heb nooit zoveel met Barney, hij gaat steeds onverstaanbaarder praten en hij zingt elke keer dezelfde liedjes... ik hou meer van de echt leuke, goed gezongen liedjes en de instrumentale muziek. Laat Barney maar banjo spelen, daar is ie tenminste goed in.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het een stolp, om bij een diner het voedsel af te dekken?
Toen ik vorig jaar bij The Dubliners in de kleedkamer zat, was Barney erg afwezig, hoewel hij zich af en toe wel mengde in het gesprek.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik had hier gister al geschreven dat Barney van mij ook wel mag opzouten, wat een kneus zeg, moet achter een zaklantaarn de coulissen inlopen![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:01 schreef SaskiaR het volgende:
cloche?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:34 schreef U het volgende:
Mallebrootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |