Begint jou ook iets te dagen intussen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het was handiger geweest als je de foto eerst gezocht had voordat je dit topic opende
Ja, nadat ik de reactie had ingevoerd drong het tot me door..quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Begint jou ook iets te dagen intussen?
Goed dat je 'm ff uitlegt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:56 schreef Natalie het volgende:
Conclusie: er zijn geen flatteuze foto's van La Spears
eetsmakelijkquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:10 schreef Arcee het volgende:
Staat ze misschien samen op de foto met een oudere acteur (70+) met een kalende kop met wat grijs/witte plukken, guitige kop, schuine grijns, beetje loensend, die qua gezicht wel iets heeft van wijlen hoe-heet-die-dooie-goochelaar-ook-weer die jij toen in Londen zag?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat krijg je met die ex-crew hè, worden van die baggeraars die een beetje mensen die het moeilijk hebben af gaan zitten kraken.
Ja het gaat wel, thanks. Of nou ja, eerlijk gezegd valt het wat tegen. Maar ik zoek nog even door. En c_c helpt nu ook, dus als je nog heel eventjes hebt...quote:
Das dr zus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Gevonden![]()
![]()
![]()
Hier staat ze wel leuk op![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk nogal naar dat jij iets tegen Britney schijnt te hebben, terwijl deze vrouw struggelt om iets van haar leven te maken en met vallen en zo nu en dan opstaan tegen een uur of twaalf, bezig is met haar comeback als ras-artist en entertainer van het eerste uur.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Britney+flatteus+kiek&meta=
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
O ja en nu hou ik op
[ afbeelding ]
Morgen ga ik weer op zoek naar flatteuze foto's van Brit. Sorry modjes, voor het off topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |