Doet-ie ook de voor- en nabesprekingen? En de voorvoor en nana-besprekingen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:24 schreef Omaha het volgende:
[..]
Net zoiets als een bondscoach, maar deze zorgt voor de opstelling bij rellen
![]()
Willen mensen alsjeblieft even opletten? Gawd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:01 schreef niet_links het volgende:
[..]
Nee er zijn al een paar mensen neergesstoken, hij wil nog meer mensen verwonden. Dan schakel je hem uit en een schot in het been is dan echt niet het eerste waar ze aan denken. Jij hebt weinig realiteitszin.
Ah, links is ook wakker geworden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:35 schreef Floripas het volgende:
Voor fascisten, communisten en andere mensen met een geweldsfetisjisme heeft de politie altijd gelijk. Sieg staat!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef Floripas het volgende:
Ik maakte het statement in het algemeen. In dit specifieke geval, en dat heb ik meteen als eerste gezegd, is het logisch dat die vrouw meteen op een vitaal deel schoot.
Er stonden interviews met agenten in de krant toen die Driss werd doodgeschoten op een terras.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen hoe je aan al die 'wijsheid' komt? Wat zijn je eigen ervaringen?
Dan zal dat onderzoek dat uitwijzen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Onderzoek lijkt me zeker geen slecht idee, maar ik gok ook dat de agenten gelijk hadden.
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik zou toch een beetje uitkijken met 'sieg' als groet- of stopwoordje. Ik weet gelukkig wie 't zegt
Welk terras? Of zijn er twee 'gevalletjes-Driss'?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:08 schreef Floripas het volgende:
Er stonden interviews met agenten in de krant toen die Driss werd doodgeschoten op een terras.
een modquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik zou toch een beetje uitkijken met 'sieg' als groet- of stopwoordje. Ik weet gelukkig wie 't zegt
Ik bedoel 'in het dagelijks leven', gekkie.quote:
klinkt een beetje gayquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik bedoel 'in het dagelijks leven', gekkie.
Denk eerder dat het komt omdat er totaal niets nieuws meer te melden is. Als het motief bekend wordt dan valt er wel weer meer te bepraten. Zelf vind ik het een goede zaak dat er geschoten is, huidskleur maakt me niet veel uit dit soort acties verdienen gewoon een kogel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het topic is inderdaad practisch stilgevallen... Wat een stelletje lowlifes zijn we toch...
Juist.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:13 schreef niet_links het volgende:
[..]
Denk eerder dat het komt omdat er totaal niets nieuws meer te melden is. Als het motief bekend wordt dan valt er wel weer meer te bepraten. Zelf vind ik het een goede zaak dat er geschoten is, huidskleur maakt me niet veel uit dit soort acties verdienen gewoon een kogel.
bron?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:17 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Er zijn momenteel rellen uitgebroken op het August Allebeplein en omgeving.
Politie charcheert.
Dat ze schiet uit zelfverdediging vind ik zeer begrijpelijk, al lijkt het me vreselijk voor die vrouw om te weten dat je iemands dood op je geweten hebt. Hoe je het ook wendt of keert met je prachtige internetbravoure, dat doet wel iets met je. Ik hoop dan ook dat ze hier weer gezond uit komt, ook met die verwondingen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:13 schreef niet_links het volgende:
[..]
Denk eerder dat het komt omdat er totaal niets nieuws meer te melden is. Als het motief bekend wordt dan valt er wel weer meer te bepraten. Zelf vind ik het een goede zaak dat er geschoten is, huidskleur maakt me niet veel uit dit soort acties verdienen gewoon een kogel.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:24 schreef Omaha het volgende:
[..]
Net zoiets als een bondscoach, maar deze zorgt voor de opstelling bij rellen
![]()
Het feit dat ze het uit zelfverdediging deed?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ze schiet uit zelfverdediging vind ik zeer begrijpelijk, al lijkt het me vreselijk voor die vrouw om te weten dat je iemands dood op je geweten hebt. Hoe je het ook wendt of keert met je prachtige internetbravoure, dat doet wel iets met je. Ik hoop dan ook dat ze hier weer gezond uit komt, ook met die verwondingen.
Dat je het goed vindt dat ze hem doodschoot vind ik echt een walgelijk. Wie weet was die man zwakbegaafd of schizofreen. En dan ga je gewoon staan juichen bij iemands dood?
Wat maakt jou dan beter dan de Palestijnen die stonden te dansen bij de aanval op de Twin Towers?
Ach dat jij me walgelijk vind maakt weinig indruk op me, ik heb zelden zon enorm links fosiel gezien als jij. Maar ik zal voor de andere mensen even uitleggen waarom ik het goed vind. Dit soort incidenten zorgt er ieder geval voor dat mensen niet alles proberen te flikken bij de politie. Denk even goed na dit was zelfverdediging, als er bij zoiets als dit nog niet geschoten wordt dan lijkt de politie wel heel soft.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ze schiet uit zelfverdediging vind ik zeer begrijpelijk, al lijkt het me vreselijk voor die vrouw om te weten dat je iemands dood op je geweten hebt. Hoe je het ook wendt of keert met je prachtige internetbravoure, dat doet wel iets met je. Ik hoop dan ook dat ze hier weer gezond uit komt, ook met die verwondingen.
Dat je het goed vindt dat ze hem doodschoot vind ik echt een walgelijk. Wie weet was die man zwakbegaafd of schizofreen. En dan ga je gewoon staan juichen bij iemands dood?
Wat maakt jou dan beter dan de Palestijnen die stonden te dansen bij de aanval op de Twin Towers?
Dan nog wordt de agent(e) in kwestie gedwongen te handelen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie weet was die man zwakbegaafd of schizofreen.
Goh, was niet te verwachtenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:17 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Er zijn momenteel rellen uitgebroken op het August Allebeplein en omgeving.
Politie charcheert.
Maar sta je er ook bij te juichen? Er is wel iemand dood, en we kennen de volle toedracht niet eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het feit dat ze het uit zelfverdediging deed?![]()
Als jij op een politie bureau gaat lopen steken, kun je een kogel verwachten, nu dus met dodelijke afloop, jammer dan, geen meelij mee.
Je weet gewoon als je met een mes een agent neer steekt dat het risico is dat je het zelf niet overleeft.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar sta je er ook bij te juichen? Er is wel iemand dood, en we kennen de volle toedracht niet eens.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:42 schreef Het_hupt het volgende:
Knap van de agente om haar collega te ontzetten en die man dood te schieten, lijkt mij een moeillijke beslissing.
Ik hoop dat beide agenten er gauw weer hersteld zijn.

Heb je wel gelezen wat ik schreef?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:36 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ach dat jij me walgelijk vind maakt weinig indruk op me, ik heb zelden zon enorm links fosiel gezien als jij. Maar ik zal voor de andere mensen even uitleggen waarom ik het goed vind. Dit soort incidenten zorgt er ieder geval voor dat mensen niet alles proberen te flikken bij de politie. Denk even goed na dit was zelfverdediging, als er bij zoiets als dit nog niet geschoten wordt dan lijkt de politie wel heel soft.
volgens het dvhnquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar sta je er ook bij te juichen? Er is wel iemand dood, en we kennen de volle toedracht niet eens.
quote:AMSTERDAM - De man die zondagmiddag op politiebureau Slotervaart in Amsterdam is doodgeschoten had vlak daarvoor twee agenten met een mes gestoken. Dat heeft de Amsterdamse korpschef Bernard Welten in een persverklaring bekendgemaakt.
De man kwam zondagochtend rond 12.00 uur politiebureau Slotervaart binnen en sprong direct over de balie. Hij stak onmiddellijk in op een vrouwelijke agente die achter de balie stond. De verdachte stak haar in haar borst.
Toen de vrouw vluchtte kwam de verdachte haar achterna en stak haar nog twee keer in haar rug. Een mannelijke collega die haar te hulp schoot, werd vervolgens zelf in zijn nek en schouder gestoken.
Vuurwapen
De gewonde vrouwelijke agente trok toen haar vuurwapen en schoot op de verdachte. Die overleed kort daarna. De gewonde agenten zijn naar het ziekenhuis vervoerd, zij verkeren buiten levensgevaar. Er is nog niets bekend over de identiteit van de dader.
Burgemeester Job Cohen, ook aanwezig op het politiebureau, wil graag weten wat de achtergronden van de verdachte zijn. Hij zei het incident van zondagmorgen een ,,verschrikkelijk incident'' te vinden. De Rijksrecherche is bezig met een sporenonderzoek, dat zal waarschijnlijk nog de hele dag in beslag nemen.
Natuurlijk. En dat spreekt ook niemand tegen. Maar ik haal er echt geenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan nog wordt de agent(e) in kwestie gedwongen te handelen.
In dit geval met een dodelijke treffer.
Wat als de man gewoon gezond was?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ik schreef?
Je kent de toedracht niet eens! Het is echt uitermate onverstandig om politieagenten met een mes aan te vallen. Het klinkt niet als een rationele daad. Wat als die man aan schizofrenie leed, en niet goed was opgevangen? Sta je dan nog steeds te juichen?
Juichen nee.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hier, dit. Er is zo diep bezuinigd op de opvang van schizofrenen en hun behandeling dat het me niks zou verbazen als die man een dergelijke stoornis had. Met criminele bravoure alleen val je niet twee gewapende politie-agenten aan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef rutger05 het volgende:
Helaas worden in Nederland mensen die een gevaar vormen voor zichzelf of anderen vaak te lang aan hun lot overgelaten.
En degene die dood is heeft zijn eigen vonnis voltrokken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dat spreekt ook niemand tegen. Maar ik haal er echt geen-smileys bij. D'r is godverdomme gewoon iemand dood, twee mensen gewond en die dame lijkt me getraumatiseerd voor het leven.
Jawel hoor, de toedracht is dat er een persoon over de balie sprong en begon te steken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:43 schreef Floripas het volgende:
we kennen de volle toedracht niet eens.
"Theorietjes"? De reden waarom hij dat deed lijkt me een nogal relevante factor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jawel hoor, de toedracht is dat er een persoon over de balie sprong en begon te steken.
Alle andere theorietjes zijn niet relevant.
juichen nog steeds niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ik schreef?
Je kent de toedracht niet eens! Het is echt uitermate onverstandig om politieagenten met een mes aan te vallen. Het klinkt niet als een rationele daad. Wat als die man aan schizofrenie leed, en niet goed was opgevangen? Sta je dan nog steeds te juichen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |