Niet echt een verheldering... je dacht dat het een marokkaan geweest was?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik ving zoiets op bij http://forums.marokko.nl
Ik had eigenlijk meer info daar gerekend.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Niet echt een verheldering... je dacht dat het een marokkaan geweest was?
Er zijn rellen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:18 schreef Bullebak het volgende:
Als het een jonge Marokkaan uit de buurt was hadden we het nu wel geweten denk ik, volgens mij is het vrij rustig daar.
Waar lees of hoor je dat?quote:
In de Haagse Schilderswijk ja...quote:
Huh? Dat zeiden ze toch op de radio?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In de Haagse Schilderswijk ja...
Zolang nog niets officieel is gemeld houd ik liever alle opties open, iedereen kan daar zo'n soort reactie neerzetten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef samara het volgende:
Inmiddels bekend dat het om een BLANKE ENGELSMAN gaat die was DOORGEDRAAID van de PADDO's.....Dus rustig aan weer....
( Volgens een reactie op www.ad.nl!)
Heb je in Engeland geen marokanen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, paddo's, dat levert weer andere discussies op.
Nou ja, wees blij dat het geen marokkaan met paddo's was.
Misschien had ie een Adventure/Survival vakantie geboekt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me trouwens onzin. Ik bedoel, wat moet een Engelsman in slotervaart?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef samara het volgende:
Inmiddels bekend dat het om een BLANKE ENGELSMAN gaat die was DOORGEDRAAID van de PADDO's.....Dus rustig aan weer....
( Volgens een reactie op www.ad.nl!)
Ik dacht er ook aan jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:46 schreef ondeugend het volgende:
De gristenregering heeft een Engelsman weer paddo's gevoerd zodat ze nu 2 incendenten hebben om de wet door te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |