Het kiezen was en is een zwaar proces, maar hij heeft de knoop uiteindelijk doorgehakt en voor zichzelf gekozen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het eerste wat bij mij opkwam was dat hij juist niet wist om te kiezen. Anders had hij er minder hinder van ondervonden.
[..]
Dat ben ik wel met je eens.quote:[..]
Ik had die vriend van je kunnen zijn.......dat zegt wel genoeg denk ik....?
Slaap ze, ik kruip er zo ook in, morgen vroeg d'r uitquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
IK ga me bed in van kastanjes en eikels dromen.![]()
Ik weet zelf niet eens meer waar het begin over ging zo lang duurt het voor deze vol isquote:
Sinds ik begrepen heb dat we naar z'n evenbeeld geschapen zijn, dus zelf God zijn, dientengevolge onze eigen hemel of hel hier creëeren, leef ik keurig volgens alle wetten en geboden die ik mijzelf, als God, opleg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:10 schreef ppi het volgende:
En jij leeft niet volgens god's gebod imo en volgens je foto![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Halloween vieren.
Die tamme kastanjes gaan we poffen (als ik er tenminste nog meer kan vinden). De beukennootjes zijn om gewoon zo te eten en de rest is decoratie.
We verwachten zo'n 300 kinderen + ouders. Vandaar die enorme aantallen.
theïnequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:13 schreef ppi het volgende:
[..]
In thee zit toch ook (veel) caffeine - of zit ik er nu naast ?
Jij loopt achter, Brazilie - Colombia 0-0 na 74 minuten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slecht weer, eerste helft redelijk, tweede helft bagger, 1-0 verloren.....![]()
Babequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Same same, but different. [ afbeelding ]
Het zou wel aardig zijn zoveel achter te lopen dat ik dromend vanuit bed mijzelf naar het werk zou kunnen zien gaan....quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij loopt achter, Brazilie - Colombia 0-0 na 74 minuten.![]()
Weer een nieuwe computer bouwen en installeren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |