Waarom is die zo duur dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien: sneller EN duurder dan nieuw.
Zal wel aardig wat helpen denk ik.quote:Kilometerstand: 1.076 km
Eh, de Supra's achter de linkjes zijn volgens mij niet meer stock.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:10 schreef StefanP het volgende:
Je weet het goed om te draaien he? Doe maar niet alsof die vraag van jou kwam, want die kwam van mij. Nadat ik je om je oren sloeg met voorbeelden te over van Supras die 70-90K kosten en je nogmaals met scams en onzin kwam, vroeg ik hoeveel andere voorbeelden ik je nog onder je neus moest leggen. Daar kwam nooit antwoord op, en nu beweer je ineens dat je op antwoord van mij hebt zitten wachten?
[veel linkjes]
Enz, enz, enz. Allemaal duurder dan nieuw. Maar het wordt een beetje afgezaagd, want wederom ben ik de enige die met bronnen komt. Waar blijven de bronnen van Porsches en andere exoten van '93 die sneller zijn? Waar blijven de links naar 14-jaar oude modellen Porsches die nu evenveel kosten als nieuw? Waar blijven de bronnen die bewijzen dat die 'pauper auto' alleen recht door kan in een harde lijn?
Ach laat ook maar, want ik begrijp net dat supercars tegenwoordig niet meer a.d.h.v. prestaties gewaardeerd worden, maar dat de 'feeling' e.d. belangrijker zijnIk hoor dat de nieuwste Fiat 500 een enorm imago en feeling heeft - Enzo, move over!
Sommigen inderdaad niet, maar sommigen ook wel. Die hebben dan wel weer heel weinig gelopen (net zoals de 911 die ik als voorbeeld gaf).quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef PeeJay1980 het volgende:
Eh, de Supra's achter de linkjes zijn volgens mij niet meer stock.
Showroomstaat en feitelijk zo goed als nieuw (dus niet de verkoopversie daarvan...).quote:
er stond niets voor niets eenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Frits Philips reed in een oude Volvo (440). Het schijnt dat hij zich ook andere auto's kon veroorloven.
Momenteel zit voor mij de DB9 er inderdaad niet in aangezien ik het geld in de ondernemingen heb zitten, maar je moet oppassen met de gedachtegang die je ten toon spreidde.
Die van onder de 17,5K zijn MK3's.quote:
Eigenlijk niet... Vertel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Overigens zit ik in een vergelijkbare situatie, zoals je misschien weet.
Weet ik, ik bedoelde de Twinturbo's van rond de 30K (met een 26,5 erbij die kennelijk ooit 32 vraag was en voor dat geld niet ging).quote:Die van onder de 17,5K zijn MK3's.
Niet nodig, zo in dit topic.quote:
duidelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:44 schreef DS4 het volgende:
Weet ik, ik bedoelde de Twinturbo's van rond de 30K (met een 26,5 erbij die kennelijk ooit 32 vraag was en voor dat geld niet ging).
Klein bootje dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 3750 pk 'onder m'n reet gehad'.En ja zoiets bestuur je met een roer.
![]()
Hmm, zijn ze de 1994-1999 MR2 turbo vergeten (altijd de underdog).quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef StefanP het volgende:
[..]
Sorry, ik zat er niet bij met m'n gedachten en plaatste de verkeerde cijfers uit de verkeerde bron. Het is namelijk 149 feet van 70-0, en dat was de beste tijd die ze dat jaar testten voor welke productieauto dan ook.
Edit: scan gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eventjes een quote: Its 70-to-0-mph stopping distance is the best we've recorded for a production car in 20 years.
Klein bootjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Klein bootje dan.
De Gotland van Holwerda heeft er zo'n 12000, dat was het bootje van m'n broer. Ik ben eens in die machinekamer geweest ..... wat een motoren.![]()
Kilootje of 1250.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:40 schreef StefanP het volgende:
Wat weegt een MR2? Da's best netjes.
Zo gek is dat niet...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:46 schreef johnwoo het volgende:
[..]
pikant detail: de achterschijven hebben op een MR2 een grotere diameter dan de voorschijven!)
Maar was je ook kapitein? Of dekzwabber?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klein bootje
Het hoogste aantal PK's dat ik 'onder m'n reet' heb gehad, is 2 dieselmotoren a 13.600 pk 't stuk + 2 Rolls Royce Spey gasturbines a 52.300 pk 't stuk.
alles bij elkaar zo'n 131800 pk
Maar ja, dat was maar effe
m'n oom zit bij de marine, en ik mocht even sturenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar was je ook kapitein? Of dekzwabber?
Ja, normaal is dat voor de handrem. Maar in dit geval zijn het gewoon geventileerde schijven, net als voor. Wel ietsjes dunner meen ik maar wel degelijk bedoeld om ook remkracht uit te halen. Met de motor schuin op de achteras gaat dat met de achterwielen dan ook beter dan bij auto's met de motor voorin. De meeste remkracht komt nog steeds van voor, maar de verdeling is veel minder sterk dan bij een gemiddelde auto.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:02 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet...
Sterker nog; is vaak zo...
Alleen zijn dat vaak enkele schijven...
Waarom? Dat is me nog nooit opgevallen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:46 schreef johnwoo het volgende:
(pikant detail: de achterschijven hebben op een MR2 een grotere diameter dan de voorschijven!)
Zoals elk origineel StefanP topic begint een verhaal over een Supra of een Corvette met:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Corvette? Ik dacht dat het allemaal om een Supra ging?![]()
of iets soortgelijksquote:Veyrons, Vipers, Porsches eat your heart out.
In dit geval toch terecht?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals elk origineel StefanP topic begin een verhaal over een Supra of een Corvette met:
[..]
of iets soortgelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |