abonnement Unibet Coolblue
pi_53989071
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:17 schreef Lircky het volgende:

Nee daar hebben we jouw voor!
Precies. Zo zou ik nadenken en dan weten dat je in dit geval niet jouw maar jou hoort te gebruiken...
quote:
Dan vrees ik dat jij beter niet teveel kan denken...
Jij denkt echt dat een forum levendig is als iedereen hetzelfde beweert? Dat een discussieforum er op vooruit gaat zonder discussie? Tsja...
quote:
Das toch een zonde dat je koffie niet zo lekker vindt, zeker last om in slaap te komen
Ik vind het niet LEKKER, hetgeen niets te maken heeft met al dan niet in slaap komen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53989275
ik hou ook van jouw

over en uit.
Blood in Blood out!!
360 Gametag: Lircky
pi_53992725
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:19 schreef DS4 het volgende:

[..]
330 pk op 1600 kg gaat gewoon niet binnen de 5 seconden naar de 100. Punt. Car and Driver meet waarschijnlijk gewoon met de stopwatch aan de hand van de teller in de auto. Zo onnauwkeurig als de pest. Een andere verklaring is er niet voor.
Ben je achterlijk? Heb je ooit van koppel gehoord? Weet je uberhaupt wat het verschil is tussen koppel en PKs? Heb je ooit van het woord turbo gehoord? Weet je wat het verschil is tussen 300PK/300Nm en 300PK/500Nm? Weet je wat overbrenging is? Weet je waar de verhoudingen in een versnellingsbak voor dienen? Weet je wat een differentieel is?

Je hebt gewoon geen flauw benul waar je het over hebt. Een onwetende dwaas. Op elk gebied wordt die pruts-porsche uit het vorige artikel vernederd, door een stock Supra, maar jij beweert bij hoog en laag dat die Supra 'bagger' is. Kerel, en dat is nog de 911 turbo ook, het zgn. neusje van de zalm ( ). Hoeveel andere brakke modellen Porsche waren en zijn er die geen moment kunnen tippen aan de prestaties van een stock, laat staan gemodde, Supra? Zelfs de fucking RUF Porsches of de Carerra GT halen geen 367Km/u, dus laat me niet lachen. Het enige waar jij last van hebt, is een vreselijke afgunst en nijd dat je 'superieure' Porsche geen moment kan tippen aan 'die Japanse pauperbak'. Die Porsche van hierboven heeft nota bene een 38/62 gewichtsverdeling en aan het aantal G's dat dat ding kan trekken, kun je zien dat zelfs een gezinsauto harder de bocht door kan. En dan heb je het lef te beweren dat Supras met hun vrijwel optimale gewichtsverdeling en een lateral acceleration waarde die bijna tegen 1 aanligt, een circuit niet op kunnen? Hi-la-risch gewoon.

O ja, mijn quicksilver was binnen een uur voor 54K verkocht. Stock. Mijn 13-jaar oude 700rwhp single turbo hardtop is voor 38K verkocht. Probeer dat met die roestige Porsche van je maar eens. Ik durf te wedden dat dat ding van ellende uitelkaar valt en dat hij van 0-100, 0-200, 0-300, wat dan ook, nog niet half zo snel is als die hardtop die ik had. En al helemaal niet zo betrouwbaar. Ik ben nu aan het werk en zal later nog wel meer reageren op je lachwekkende reacties. Het zegt al genoeg dat je geen moment reageert op Shaken, de totale afwezigheid van Porsches in de resultaten van TX Mile race, dat je nergens een Porsche vandaan weet te halen die harder rijdt, dat je geen moment reageert op de cijfers uit het artikel op de vorige pagina waarin je 911 turbo van de kaart geveegd wordt, dat je geen enkele inbreng hebt tegen het feit dat Supras 40+K kosten, enz, enz.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:19:38 #124
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53993000
Is het nog wel stock te noemen als je de boost enzo verhoogt?
Signature.
pi_53993663
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:08 schreef StefanP het volgende:

Ben je achterlijk?
Nee. Moet dat om met jou een discussie te kunnen voeren?
quote:
Heb je ooit van koppel gehoord? Weet je uberhaupt wat het verschil is tussen koppel en PKs? Heb je ooit van het woord turbo gehoord? Weet je wat het verschil is tussen 300PK/300Nm en 300PK/500Nm? Weet je wat overbrenging is? Weet je waar de verhoudingen in een versnellingsbak voor dienen? Weet je wat een differentieel is?
Ik liep al in de autosport rond toen jij nog aan de tiet van je moeder zat.

Ik vond snel een linkje voor je waarmee jij jouw kennis wat kan bijspijkeren. Ik heb het niet helemaal gelezen, maar wat ik vogelvlucht las was goed genoeg.

Succes!
quote:
Je hebt gewoon geen flauw benul waar je het over hebt. Een onwetende dwaas.
Ik weet niet hoor, maar als je gaat fiepen over dat het maximale koppel bij de acceleratie een grote rol speelt, dan heb JIJ het dus niet begrepen. Bakverhoudingen, gewicht en vermogen zijn de zaken die (naast tractie) de grootste rol spelen. Aangezien de supra niet extreem korte bakverhoudingen heeft (b.v. topsnelheid 200, waar de Porsche een (theoretische) top van 300 zou hebben), maar juist redelijk normaal (volgens mij heeft de supra zelfs een wat hogere theoretische top) besteed ik daar niet zo heel veel aandacht aan.
quote:
Op elk gebied wordt die pruts-porsche uit het vorige artikel vernederd, door een stock Supra, maar jij beweert bij hoog en laag dat die Supra 'bagger' is.
Gaarne zie ik van jou tegemoet waar ik de supra "bagger" heb genoemd. Je vergeet kennelijk dat JIJ altijd claimt dat de supra beter is. En leuk met die test, dat is ook maar een mening. Alsof autojournalist zijn een vorm van exacte wetenschap is. Net zoiets als met de 911 vs. Audi R8, de ene helft van de bladen roept dat de 911 de beste is, de andere helft dat de R8 het beste is. Ook met de acceleratiemetingen, circuitprestaties, enz. zie je dat dan de een, dan de ander wint. Het is geen exacte wetenschap.

En kennelijk vonden de koper de 911 sowieso de betere auto, want de 911 was duurder EN verkocht (ruim!) meer.
quote:
Hoeveel andere brakke modellen Porsche waren en zijn er die geen moment kunnen tippen aan de prestaties van een stock, laat staan gemodde, Supra?
Nooit. NOOIT slaagde een supra er in om op de ring mij maar bij te houden. En ik heb niet zo heel veel aan mijn auto gewijzigd hoor. Misschien dat alle supra rijders erg beperkte capaciteiten hebben... of misschien is de supra bij lange na niet zo goed als jij denkt. En zie je overigens dat JIJ weer degene bent die zit te schoppen met "brak", "roestbak", enz. En dan mij beschuldigen van de supra "bagger" noemen. Lachwekkend. Of moet ik zeggen: meelijwekkend.
quote:
Zelfs de fucking RUF Porsches of de Carerra GT halen geen 367Km/u,
SO WHAT!
quote:
Het enige waar jij last van hebt, is een vreselijke afgunst
Als ik wil koop ik morgen een supra. Toch doe ik dat niet. Waarom? Omdat ik er geen wil. Hoe kom je er toch bij dat ik afgunstig ben?
quote:
Die Porsche van hierboven heeft nota bene een 38/62 gewichtsverdeling en aan het aantal G's dat dat ding kan trekken, kun je zien dat zelfs een gezinsauto harder de bocht door kan. En dan heb je het lef te beweren dat Supras met hun vrijwel optimale gewichtsverdeling en een lateral acceleration waarde die bijna tegen 1 aanligt, een circuit niet op kunnen? Hi-la-risch gewoon.
En toch scoorde de Porsche in het al genoemde lijstje een betere tijd met een standaard wagen dan de snelste supra die ze voor de ring konden bouwen... Ach gut...
quote:
O ja, mijn quicksilver was binnen een uur voor 54K verkocht. Stock. Mijn 13-jaar oude 700rwhp single turbo hardtop is voor 38K verkocht.
Ik dacht dat jij met bewijzen ging komen. Jouw verhalen geloof ik niet. Ik heb je al zo vaak dingen zien beweren waar de gebr. Grimm nog een puntje aan kunnen zuigen dat ik hier echt niet in trap.
quote:
Probeer dat met die roestige Porsche van je maar eens.
Man, wat probeer je toch te bewijzen. Denk je nu echt dat ik onder de indruk ben van het feit dat jij nu voor de zoveelste keer het woord "roest" gebruikt? Is dat echt het beste dat jij kan bedenken?
quote:
Ik durf te wedden dat dat ding van ellende uitelkaar valt
Zet maar in...
quote:
en dat hij van 0-100, 0-200, 0-300, wat dan ook, nog niet half zo snel is als die hardtop die ik had.
Laat me raden, jij gaat zometeen ook nog vertellen dat je de grootste lul bent hebt van iedereen op Fok?
quote:
En al helemaal niet zo betrouwbaar.
Ja echt, superonbetrouwbaar. Ik heb vorig jaar nog een nieuwe accu nodig gehad...
quote:
Ik ben nu aan het werk en zal later nog wel meer reageren op je lachwekkende reacties.
LEUK!
quote:
Het zegt al genoeg dat je geen moment reageert op Shaken, de totale afwezigheid van Porsches in de resultaten van TX Mile race, dat je nergens een Porsche vandaan weet te halen die harder rijdt, dat je geen moment reageert op de cijfers uit het artikel op de vorige pagina waarin je 911 turbo van de kaart geveegd wordt, dat je geen enkele inbreng hebt tegen het feit dat Supras 40+K kosten, enz, enz.
Sorry, maar JIJ had aangeboden bewijs te leveren van standaard supra's die voor 50K+ te koop stonden, dus daar wacht ik gewoon op. Ik vind dat niet zo gek hoor.

Ik fris jouw geheugen even op...
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:24 schreef StefanP het volgende:

Hoeveel links naar supras van 50+K moet ik hier plaatsen?

Hoeveel links naar stock Supras die 50+K kosten moet ik hier plaatsen voordat je opzout? Vertel het maar, dan krijg je ze. In tegenstelling tot jouw gezever, kom ik namelijk met keiharde links, artikelen en feiten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53993766
En stefan, zou je zo goed willen zijn om mij uit te leggen waarom jij twee keer de "beste auto" in jouw bezit hebt en dan toch een Daewoo Corvette aanschaft?

Waarom een stap terug? Probleem met je sub-prime hypotheekje?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:59:59 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53993949
eergister met m'n oom zijn audi s8 (ja sorry zelf heb ik geen s8 nee. ) pwnde hij zo'n supra toch echt wel

supra kwam redelijk goed mee tot de 50 km/h lag ie ietsje voor maar toen was het
Huilen dan.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:02:55 #128
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_53994019
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef DS4 het volgende:
Probleem met je sub-prime hypotheekje?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_53994105
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef DS4 het volgende:
En stefan, zou je zo goed willen zijn om mij uit te leggen waarom jij twee keer de "beste auto" in jouw bezit hebt en dan toch een Daewoo Corvette aanschaft?

Waarom een stap terug? Probleem met je sub-prime hypotheekje?
Kneus. Ik bezit het tienvoudige van jouw modale jaarsalarisje in cash, en dan tel ik m'n aandelen en opties nog niet eens mee. En jij? Sub-prime Je hebt ook iets op het nieuw gehoord hoor, gefeliciteerd! In tegenstelling tot sommige figuren die in hun hele leven net genoeg bijeen schrapen om op hun 50e een gammele Porsche te kopen, koop ik meerdere auto's die ik na een tijdje weer omruil voor iets anders. Waardoor ik -bijvoorbeeld- stukken meer ervaring heb met allerlei sportauto's dan figuren die niet verder komen dan wat te googlen...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53994735
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef DS4 het volgende:


Ik liep al in de autosport rond toen jij nog aan de tiet van je moeder zat.
Een oude zak dus, die na een leven lang sparen een derdehands Porsche koopt voor z'n midlife crisis?
quote:
Ik vond snel een linkje voor je waarmee jij jouw kennis wat kan bijspijkeren. Ik heb het niet helemaal gelezen, maar wat ik vogelvlucht las was goed genoeg.

Succes!
[..]

Ik weet niet hoor, maar als je gaat fiepen over dat het maximale koppel bij de acceleratie een grote rol speelt, dan heb JIJ het dus niet begrepen. Bakverhoudingen, gewicht en vermogen zijn de zaken die (naast tractie) de grootste rol spelen. Aangezien de supra niet extreem korte bakverhoudingen heeft (b.v. topsnelheid 200, waar de Porsche een (theoretische) top van 300 zou hebben), maar juist redelijk normaal (volgens mij heeft de supra zelfs een wat hogere theoretische top) besteed ik daar niet zo heel veel aandacht aan.
[..]
Nee, JIJ hebt het niet begrepen. Jij beweert dat het onmogelijk is voor een auto van 1600kilo met 300pk om binnen 5 seconden op de honderd te zitten - hoe dom is dat wel niet? Of lul je zoals gewoon lijk maar wat raak en google je snel een ongelezen linkje naar voren om je 'gelijk' aan te tonen?

Hier, nog een leuke uit de Motor Trend (02/95) waarin je 'superieure' roestbak op elk punt vernederd wordt. Goh, wat zijn ze toch beter, die Porsches

quote:
Gaarne zie ik van jou tegemoet waar ik de supra "bagger" heb genoemd. Je vergeet kennelijk dat JIJ altijd claimt dat de supra beter is. En leuk met die test, dat is ook maar een mening. Alsof autojournalist zijn een vorm van exacte wetenschap is. Net zoiets als met de 911 vs. Audi R8, de ene helft van de bladen roept dat de 911 de beste is, de andere helft dat de R8 het beste is. Ook met de acceleratiemetingen, circuitprestaties, enz. zie je dat dan de een, dan de ander wint. Het is geen exacte wetenschap.
Ah, dus je geeft toe dat je alleen op subjectieve wijze die Porsche beter vindt. Want op keiharde cijfers word je gewoon vernederd. Ik zei het op de vorige pagina al: het zal me een worst zijn dat je hem niet mooi vindt, net zoals ik jouw platgeslagen kevers een dertien uit een dozijn vind. Maar wanneer het op prestaties aankomt, heb je niet eens het fatsoen om toe te geven dat de Supra cijfers produceert waar 99% van de auto's, inclusief jouw Porsches, jaloers op is.
quote:
En kennelijk vonden de koper de 911 sowieso de betere auto, want de 911 was duurder EN verkocht (ruim!) meer.
[..]
Oude lullen in een midlife crisis, die een auto kopen vanwege het merknaampje en de status. Zullen die bij het stoplicht of op het circuit even beteuterd gekeken hebben wanneer er een Supra naast ze stond.
quote:
Nooit. NOOIT slaagde een supra er in om op de ring mij maar bij te houden. En ik heb niet zo heel veel aan mijn auto gewijzigd hoor. Misschien dat alle supra rijders erg beperkte capaciteiten hebben... of misschien is de supra bij lange na niet zo goed als jij denkt. [..]
Alsof ik jou moet geloven Het gaat trouwens om de auto hier, niet of er Schumacher of Jan Modaal in zit. Kwa prestaties kan jouw auto gewoon niet tippen aan welke van de drie Supras die ik ook gehad heb, en bij een identieke chauffeur zijn ze dan ook gewoon veel sneller.
quote:
SO WHAT!
[..]
Ach gut, heb je geen weerwoord voor keiharde cijfers?
quote:
Als ik wil koop ik morgen een supra. Toch doe ik dat niet. Waarom? Omdat ik er geen wil. Hoe kom je er toch bij dat ik afgunstig ben?
[..]
Omdat je het niet kunt laten om in dit topic danwel A) niet te reageren danwel B) te reageren met 'da's knap', maar je meteen met hele tirades komt dat het een prutsauto is, dat het bagger is, dat jouw Porsche zoveel beter is.... inderdaad: een gevalletje afgunst. Enneh... doe maar niet alsof jij een auto van 50K kunt kopen, want ik wacht nog steeds op de foto van je Porsche van 10K die je niet durft te plaatsen.
quote:
En toch scoorde de Porsche in het al genoemde lijstje een betere tijd met een standaard wagen dan de snelste supra die ze voor de ring konden bouwen... Ach gut...
[..]
Kerel, er rijden tienduizenden Porsches op de ring, en Porsche doet al zeker tien jaar niet anders dan non-stop hun auto's op de ring te testen. Doet Toyota of een tuner dat ook met Supras, dan zouden die er ook overal tussen staan. Zoals het staat, zie ik enkel een kleine aftermarket tuner die een auto naar DL vliegt, daar een chauffeur huurt die in een dag of twee in een totaal onbekende auto een toptijd neerzet die tien jaar later nogsteeds staat. Da's vast wel pijnlijk, niet? Wees maar blij dat ze dat niet zoals Porsche wekelijks doen...
quote:
Ik dacht dat jij met bewijzen ging komen. Jouw verhalen geloof ik niet. Ik heb je al zo vaak dingen zien beweren waar de gebr. Grimm nog een puntje aan kunnen zuigen dat ik hier echt niet in trap.
[..]
Goh, laat ik de linkjes naar de advertenties en de 'sold!' posts nou nog hebben....

http://www.supraforums.com/forum/showthread.php?t=404045&highlight=quicksilver
http://www.supraforums.com/forum/showthread.php?t=393454&highlight=quicksilver

Vertel eens, wat koste jouw Porsche? Ik heb hier al tig links en artikelen geplaatst, jij vrijwel niets. Wie plaatst hier nou sprookjes...
quote:
Laat me raden, jij gaat zometeen ook nog vertellen dat je de grootste lul bent hebt van iedereen op Fok?
[..]
Is dat het beste dat je als antwoord hebt? Bedankt voor het bevestigen dat je auto zo traag als poep is. Was dat niet zo, dan had je dat wel bewezen. Ik neem mijn bewering terug - waarschijnlijk kun je de 0-100 nog niet eens redden in 7 seconden, en de 200 haal je al niet.
quote:
Ja echt, superonbetrouwbaar. Ik heb vorig jaar nog een nieuwe accu nodig gehad...
[..]
Vertel eens, hoeveel PKs zijn er al ontsnapt uit je motor? Lukt het je nog om 75% van de fabrieks PKs op de dyno te zien? Of is het slechts 60%? Supras rijden met het dubbele tot zesvoudige aan fabrieks PKs rond, in plaats van na een paar jaar als een slappe dwijl ineen te zaken. Ik wil jouw auto wel eens zien met het dubbele aan PKS - misschien dat hij het een minuut volhoudt.
quote:
Sorry, maar JIJ had aangeboden bewijs te leveren van standaard supra's die voor 50K+ te koop stonden, dus daar wacht ik gewoon op. Ik vind dat niet zo gek hoor.
Krabbel maar terug. Ik vroeg hoeveel voorbeelden je wou, aangezien ik al zeker zes Supras van 50+K getoond heb terwijl jij nog NUL soortgelijke Porsches getoond hebt die voor meer dan nieuw verkocht worden. Daarop kwam geen antwoord. Het enige dat je kunt, zijn Scammers en Shaken Supras plaatsen...

[ Bericht 1% gewijzigd door StefanP op 17-10-2007 19:45:34 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53994755
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:05 schreef StefanP het volgende:

Kneus. Ik bezit het tienvoudige van jouw modale jaarsalarisje in cash, en dan tel ik m'n aandelen en opties nog niet eens mee. En jij?
Wat IS dit? Man, heb je niet door hoe belachelijk je jezelf maakt met dit soort teksten? Ik bezit 10x zoveel als jij in contanten. En jij? Echt, je moet zoiets maar verzinnen.

Feitelijk weet jij gewoon niet wat ik verdien. Je zou een aardige inschatting kunnen maken als je weet dat ik partner ben bij een advocatenkantoor en daarnaast meerdere ondernemingen drijf.

Als je dan een beetje rekent, dan weet je dat je net hebt geclaimd dat jij miljoenen in cash hebt liggen. Wie gelooft dat? Wie gelooft dat van een HBO-ertje in loondienst die naar de VS moest om een salaris te krijgen dat hij hoog genoeg vond?
quote:
Sub-prime Je hebt ook iets op het nieuw gehoord hoor, gefeliciteerd!
Hij deed pijn hč...
quote:
In tegenstelling tot sommige figuren die in hun hele leven net genoeg bijeen schrapen om op hun 50e een gammele Porsche te kopen,
Ik ben dertiger hoor...
quote:
koop ik meerdere auto's die ik na een tijdje weer omruil voor iets anders.
Ge-fe-li-ci-teerd! Moet ik nu terug gaan patsen? Vind je dat leuk, kijken wie de grootste lul heeft? Kijk nog eens naar het woord waarmee je deze post hebt geopend.
quote:
Waardoor ik -bijvoorbeeld- stukken meer ervaring heb met allerlei sportauto's dan figuren die niet verder komen dan wat te googlen...
Ja, dat is het. JIJ bent de koning.

Koning kneus welteverstaan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:46:05 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53994975
die stefan is me toch een mooie


niks ter wereld is beter dan een willekeurige supra.. supra's zijn hét best. klaar. punt.

en hoeveel tijd/moeite hij in die posts stopt blijft me verbazen iedere keer

leuk voor je dat je x keer modaal verdient blablabla als jij daar blij van wordt

supra's
Huilen dan.
pi_53995022
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat IS dit? Man, heb je niet door hoe belachelijk je jezelf maakt met dit soort teksten? Ik bezit 10x zoveel als jij in contanten. En jij? Echt, je moet zoiets maar verzinnen.
Goh, wie begint ermee?
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef DS4 het volgende:
En stefan, zou je zo goed willen zijn om mij uit te leggen waarom jij twee keer de "beste auto" in jouw bezit hebt en dan toch een Daewoo Corvette aanschaft?

Waarom een stap terug? Probleem met je sub-prime hypotheekje?
Krabbel maar snel terug. Clown
quote:
Ik ben dertiger hoor...
Goh, beweerde je net niet dat je al in de autosport meedeed toen ik nog 'aan m'n moeders tiet' lag? Hi-la-risch gewoon. Als je even slecht bent in het schatten van leeftijden als in het vergelijken van objectieve cijfers, dan is het je vergeven dat je in dit topic nergens met feiten komt maar alleen met subjectief gehuil.
quote:
Ge-fe-li-ci-teerd! Moet ik nu terug gaan patsen? Vind je dat leuk, kijken wie de grootste lul heeft? Kijk nog eens naar het woord waarmee je deze post hebt geopend.
Krabbel maar alweer snel terug. Moet ik nou echt geloven dat iemand die zich nog niet uit een papieren zak kan lullen, partner is bij een advocatenkantoor? Laat me niet lachen. Je bent zo simpel dat je niet eens inziet dat ik in tientallen Ferraris, Lambos, Porsches e.d. gereden heb en daar nogsteeds regelmatig in rijd. Wat heb jij nou voor ervaring? Je komt niet verder dan je tiendehands Porsche van 10K -vanzelfsprekend iets waar een advocaat in rijdt- en je google 'ervaringen'.

Vanzelfsprekend is de stilte op de rest van de feiten oordverdovend. Handig toch, als je kunt lullen wat je wil en de feiten -wederom een vergelijkend artikel tussen de Porsche en Supra, en de prijzen van de Supras die ik verkocht heb- gewoon over kunt slaan? Wat zul jij een goede advocaat zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door StefanP op 17-10-2007 19:56:02 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53996946
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:48 schreef StefanP het volgende:

Goh, wie begint ermee?
Jij begint met wat jij allemaal wel niet zou hebben. Ik daarentegen gebruikte humor. Het verschil zal je wel niet begrijpen.
quote:
Krabbel maar snel terug. Clown
Ik krabbel niet terug, maar kennelijk begreep je toch dat het humoristisch was, gelet op het gekozen scheldwoord.
quote:
Goh, beweerde je net niet dat je al in de autosport meedeed toen ik nog 'aan m'n moeders tiet' lag?
Nee. Ik zei dat ik er al rond liep. Ik kom nl. uit een autosport familie. Reden waarom ik meteen wist dat je weer een poep aan het praten was toen je begon te mekkeren over koppel. Heb je de link overigens goed doorgelezen?
quote:
Hi-la-risch gewoon. Als je even slecht bent in het schatten van leeftijden
Ik weet niet hoor, maar ik hoop toch wel dat jij niet heel veel ouder bent dan 27 ofzo... Want anders ben je wel HEEEEEL onvolwassen voor jouw leeftijd.
quote:
Krabbel maar alweer snel terug.
Hoezo krabbel ik terug? Dat ik mij er niet toe laat verleiden om een potje "wie heeft de grootste" te doen heeft meer te maken met het feit dat ik geen broos egootje heb die op het internet moet komen voor een boost...
quote:
Moet ik nou echt geloven dat iemand die zich nog niet uit een papieren zak kan lullen, partner is bij een advocatenkantoor?
Nee, het interesseert mij geen donder. Alleen weet ik nog wel dat ik jou zonder meer kon verbeteren op het gebied van Amerikaans recht. Maar kennelijk heb ik dat geleerd op het VMBO en ben ik bouwvakker. Als jij dat wil geloven: doen.
quote:
Je bent zo simpel dat je niet eens inziet dat ik in tientallen Ferraris, Lambos, Porsches e.d. gereden heb en daar nogsteeds regelmatig in rijd.
En nu? Verwacht je nu dat ik denk dat jij een stoere jongen bent? Integendeel. Ik vind je een grote loser dat je met dit soort teksten moet komen. Ongeacht of het waar is of niet. Dat zal mij nl. jeuken.
quote:
Wat heb jij nou voor ervaring?
Circuit ervaring. Reden waarom ik helemaal niets heb met dat hard rechtuit rijden. Dat is nl. saai ende vervelend. Ok, een keertje met veel vermogen vooruit schieten is best leuk. Maar het verveelt erg snel, daar waar je met een MX-5 op het circuit zonder meer meer lol hebt dan met 1.500 pk in rechte lijn rijden. Althans, ik heb daar veel meer lol in.
quote:
Vanzelfsprekend is de stilte op de rest van de feiten oordverdovend. Handig toch, als je kunt lullen wat je wil en de feiten -wederom een vergelijkend artikel tussen de Porsche en Supra, en de prijzen van de Supras die ik verkocht heb- gewoon over kunt slaan? Wat zul jij een goede advocaat zijn
Nee, stefan... JIJ hebt aangegeven dat JIJ bewijzen zou laten zien van die prijzen van 50+K voor originele supra's. Jij zou er ik weet niet hoeveel kunnen presenteren. Tot op heden, ook na aanmaning, heb je er precies 0 getoond. Dat is zwakjes...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53997123
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 04:22 schreef StefanP het volgende:

[..]

En het staat iedereen vrij dat te doen en mee te doen aan de TX mile. Dat gebeurt ook: er doen tientallen gemodde Porsches, Vipers, Corvettes e.d. mee. De winst ging echter naar een Supra die 367 km/u wist te behalen in 1,6km. Daar gaat dit topic over. Jammer alleen dat je dan meteen tien man krijgt die vanuit hun jarenlange persoonlijke ervaring ( )met auto's met 400+PK commentaar leveren over hoe brak en waardeloos die Supra wel niet is.
Bladiebladiebla. Topsnelheid is zo 1990. Toen was het nog boeiend hoe hard je wel niet kon gaan op een recht stuk maar tegenwoordig kan zo'n beetje iedereen wel een 400+pk motor bouwen. Ik vind het veel interresanter hoe snel je op het circuit kan en daar schiet die pauper supra toch echt te kort Motor voor in, veel meer pk's dan het chassis ooit voor is ontworpen (jaja al denk jij vast van niet) etc. Nee leuk hoor zo'n supra.

Doe mij dan maar een lotus exige oid. Veel goedkoper maar veel leuker op een circuit want 367kpmh merk je vrij weinig van als je op een landingsbaan achtig iets rijd waar nauwelijks iets in de buurt is waardoor je merkt dat je zo hard gaat.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_53997343
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:10 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Bladiebladiebla. Topsnelheid is zo 1990. Toen was het nog boeiend hoe hard je wel niet kon gaan op een recht stuk maar tegenwoordig kan zo'n beetje iedereen wel een 400+pk motor bouwen. Ik vind het veel interresanter hoe snel je op het circuit kan en daar schiet die pauper supra toch echt te kort Motor voor in, veel meer pk's dan het chassis ooit voor is ontworpen (jaja al denk jij vast van niet) etc. Nee leuk hoor zo'n supra.
Psst, nieuwtje: lees de artikelen eens die ik op de vorige pagina en hierboven plaatste. Die 'pauper Supra' gaat harder de bocht om, remt beter, heeft een betere gewichtsverdeling en rijdt betere tijden op de testcircuits van die autobladen dan je Porsches. Waar blijf je nou met je gelul? Je hebt geen ervaring met Porsches, Supras of zelfs maar een afgeragde Golf, maar denkt het wel beter te weten dan mij of de experts die die tests in de artikelen uitvoeren? Kneus.
quote:
Doe mij dan maar een lotus exige oid. Veel goedkoper maar veel leuker op een circuit want 367kpmh merk je vrij weinig van als je op een landingsbaan achtig iets rijd waar nauwelijks iets in de buurt is waardoor je merkt dat je zo hard gaat.
Je snapt het duidelijk niet. De kracht van de Supra is dat je er alles mee kan: de ene dag ga je 367km/uur, de andere dag rijd je een 8.04@172 mph op de quarter mile, de week daarna zet je een 70mph-0mph record neer qua remmen dat twaalf jaar blijft staan, de week daarna ga je het circuit op met een 61mm turbo die een perfecte koppelkromme heeft waar elke Porsche een puntje aan kan zuigen, de volgende week lach je de Porsches op de snelweg uit met je DBB 71mm turbo, de maand daarop rijd je een toptijd op de ring.

Probeer dat maar eens met je andere eendimensionele exoten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53997521


[ Bericht 100% gewijzigd door Repeat op 17-10-2007 21:25:21 ]
pi_53997526
Ik vraag me soms echt af of stefanp een geniaal opgezette relkloon is, of dat zo'n persoon echt kan bestaan _!
pi_53999040
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:33 schreef DS4 het volgende:

Feitelijk weet jij gewoon niet wat ik verdien. Je zou een aardige inschatting kunnen maken als je weet dat ik partner ben bij een advocatenkantoor en daarnaast meerdere ondernemingen drijf.

Als je dan een beetje rekent, dan weet je dat je net hebt geclaimd dat jij miljoenen in cash hebt liggen.
Geen flame o.i.d. maar waarom een 933 dan, alleen omdat een oudere auto belastingtechnisch voordeliger is?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:46:06 #140
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53999432
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:17 schreef StefanP het volgende:

[..]

Psst, nieuwtje: lees de artikelen eens die ik op de vorige pagina en hierboven plaatste. Die 'pauper Supra' gaat harder de bocht om, remt beter, heeft een betere gewichtsverdeling en rijdt betere tijden op de testcircuits van die autobladen dan je Porsches. Waar blijf je nou met je gelul? Je hebt geen ervaring met Porsches, Supras of zelfs maar een afgeragde Golf, maar denkt het wel beter te weten dan mij of de experts die die tests in de artikelen uitvoeren? Kneus.
[..]

Je snapt het duidelijk niet. De kracht van de Supra is dat je er alles mee kan: de ene dag ga je 367km/uur, de andere dag rijd je een 8.04@172 mph op de quarter mile, de week daarna zet je een 70mph-0mph record neer qua remmen dat twaalf jaar blijft staan, de week daarna ga je het circuit op met een 61mm turbo die een perfecte koppelkromme heeft waar elke Porsche een puntje aan kan zuigen, de volgende week lach je de Porsches op de snelweg uit met je DBB 71mm turbo, de maand daarop rijd je een toptijd op de ring.

Probeer dat maar eens met je andere eendimensionele exoten.
Toch knap dat je precies weet welke ervaringen mensen wel en niet hebben
Signature.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:47:37 #141
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53999469
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Geen flame o.i.d. maar waarom een 933 dan, alleen omdat een oudere auto belastingtechnisch voordeliger is?
Ik gok vanwege het uiterlijk.
Signature.
pi_53999522
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Geen flame o.i.d. maar waarom een 933 dan, alleen omdat een oudere auto belastingtechnisch voordeliger is?
Misschien heeft zn race familie een stapel 430's staan?

edit: echt gruwelijk treurig hoe mensen zich laten kennen in dit topic
pi_53999948
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:17 schreef StefanP het volgende:
Psst, nieuwtje: lees de artikelen eens die ik op de vorige pagina en hierboven plaatste. Die 'pauper Supra' gaat harder de bocht om, remt beter, heeft een betere gewichtsverdeling en rijdt betere tijden op de testcircuits van die autobladen dan je Porsches. Waar blijf je nou met je gelul? Je hebt geen ervaring met Porsches, Supras of zelfs maar een afgeragde Golf, maar denkt het wel beter te weten dan mij of de experts die die tests in de artikelen uitvoeren? Kneus.
Dat is zeker net zoiets als al die NL autoprogramma's waarin elke auto altijd goed is? Get real. Bedrijven als Ferrari en Porsche die al sinds dag 1 sportwagens bouwen en daarbij nou niet bepaald kosten en moeite sparen zijn op elk punt slechter dan een supra? dat geloof je toch zelf niet? Beter remmen? De carbon remmen op je Ferrari kosten meer dan die hele supra, ik denk toch dat die wel ff wat sneller stilstaat.
quote:
Je snapt het duidelijk niet. De kracht van de Supra is dat je er alles mee kan: de ene dag ga je 367km/uur, de andere dag rijd je een 8.04@172 mph op de quarter mile, de week daarna zet je een 70mph-0mph record neer qua remmen dat twaalf jaar blijft staan, de week daarna ga je het circuit op met een 61mm turbo die een perfecte koppelkromme heeft waar elke Porsche een puntje aan kan zuigen, de volgende week lach je de Porsches op de snelweg uit met je DBB 71mm turbo, de maand daarop rijd je een toptijd op de ring.

Probeer dat maar eens met je andere eendimensionele exoten.
En aan het eind van iedere dag mag je dat ding weer bij je monteur parkeren omdat ie aan alle kanten uit elkaar pleurt. Nee dan liever een exoot. Kan je tenminste nog een week probleemloos rijden
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_54000182
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Geen flame o.i.d. maar waarom een 933 dan, alleen omdat een oudere auto belastingtechnisch voordeliger is?
De 964 is de laatste met het echte 911 uiterlijk en de eerste moderne 911. Dat ik en passant veel minder in de staatskas moet storten is een mooi voordeel, maar het is al mijn tweede 964 en de eerste kocht ik toen ik nog loonslaaf was...

Voor mij is het de mooiste 911.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:28:36 #145
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54000272
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

De 964 is de laatste met het echte 911 uiterlijk en de eerste moderne 911. Dat ik en passant veel minder in de staatskas moet storten is een mooi voordeel, maar het is al mijn tweede 964 en de eerste kocht ik toen ik nog loonslaaf was...

Voor mij is het de mooiste 911.
goeie gok heb ik gedaan dan
Signature.
pi_54000330
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

De 964 is de laatste met het echte 911 uiterlijk en de eerste moderne 911. Dat ik en passant veel minder in de staatskas moet storten is een mooi voordeel, maar het is al mijn tweede 964 en de eerste kocht ik toen ik nog loonslaaf was...

Voor mij is het de mooiste 911.
964 excuses

Het gaat je dus om de looks
Een leuke AM o.i.d. erbij is niets voor je?
pi_54000953
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Een leuke AM o.i.d. erbij is niets voor je?
Vind ik mijzelf momenteel iets te jong voor. Mijn vrouw kijkt wel verlekkerd naar de DB9 Volante, maar kan het voor zichzelf (helaas) niet rechtvaardigen om zoveel geld uit te geven aan een auto...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54001037
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vind ik mijzelf momenteel iets te jong voor. Mijn vrouw kijkt wel verlekkerd naar de DB9 Volante, maar kan het voor zichzelf (helaas) niet rechtvaardigen om zoveel geld uit te geven aan een auto...
Je vrouw heeft wel stijl en klasse zie ik
Wat brengt een 964 in jou uitvoering eigenlijk op?
pi_54001081
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:10 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Dat is zeker net zoiets als al die NL autoprogramma's waarin elke auto altijd goed is? Get real. Bedrijven als Ferrari en Porsche die al sinds dag 1 sportwagens bouwen en daarbij nou niet bepaald kosten en moeite sparen zijn op elk punt slechter dan een supra? dat geloof je toch zelf niet?
Wat schattig. De autobladen weten ineens ook niet waar ze het over hebben. Het is volgens Kill_em_all namelijk fundamenteel onmogelijk dat een Supra beter presteerde -en presteert- dan welke Porsche uit zijn dag dan ook. Hoe kom je erbij? Ik kom met bronnen, meerdere bronnen, en jij weet het beter? Tuurlijk, tuurlijk...

Hier, nog een bron om je om je oren te slaan. De score staat inmiddels op Supra 3, Ferrari 0, Porsche 0. Komen jij en je vriendjes ook nog eens met bronnen? Met hoeveel vergelijkende tests moet ik je om je oren slaan?










PWNT.
quote:
Beter remmen? De carbon remmen op je Ferrari kosten meer dan die hele supra, ik denk toch dat die wel ff wat sneller stilstaat.
[..]

Supra 60mph-0: 109 ft.
Supra 70mph-0: 160 ft.
Bron 1 en bron 2.

Zoek eens een auto uit die tijd die het beter doet? Kom op, of kun je alleen maar lullen? Ik weet nog dat ik op pagina 1 iemand 50 euro bood als hij een bron voor z'n Skyline sprookjes kon vinden - die was daarna ook zo angstvallig stil... maar misschien wou hij geen 50 euro verdienen Kom op, je kunt het!

Voordat je urenlang voor niets zoekt:
quote:
Additionally in 1994, it recorded a 70-0 braking distance of 149 feet, the best braking performance of any production car tested in 1997 by Car and Driver magazine.
PWNT.
quote:
En aan het eind van iedere dag mag je dat ding weer bij je monteur parkeren omdat ie aan alle kanten uit elkaar pleurt. Nee dan liever een exoot. Kan je tenminste nog een week probleemloos rijden
Wat weet jij nou? Heb je uberhaupt een auto, laat staan een Supra, Ferrari of Porsche? Clown. Je hebt geen flauw idee hoe betrouwbaar een Supra is. Tip 1: zegt het iets dat Toyota #1 is in alle kwaliteitstesten? Tip 2: hoe zou het toch kunnen dat er duizenden Supra's met 600+rwhp rondrijden, meer PK dan welke Porsche of Ferrari dan ook? Dacht je echt dat die allemaal stuk gingen? Integendeel: jouw Porsches en Ferraris exploderen meteen wanneer je soortgelijke wijzigingen op die auto's uitvoert... je hebt NUL ervaring en NUL kennis.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54001102
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:05 schreef StefanP het volgende:

[..]

Kneus. Ik bezit het tienvoudige van jouw modale jaarsalarisje in cash, en dan tel ik m'n aandelen en opties nog niet eens mee.
En nog wordt je niet serieus genomen.
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')