Nee, niet echt, want het was ook al zo toen hij echt nog dwars klem lag met zijn koppie tegen mijn linkerheup en billen tegen de andere. En zijn ruggetje lag toen omhoog.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:40 schreef hestria het volgende:
be, je beeb kan zich ook uitrekken en dus met zijn voetjes laag trappen en met zijn hoofdje op je maag? of zo drukken, zou het beursige gevoel kunnen verklaren
Gisteren had ik inderdaad de hele dag Morgaine thuis terwijl der vader was werken, die was rond 16.00 thuis. Dus je moet wel een paar keer heen en weer lopen, broodje smeren, drinken pakken, helpen op toilet. Maar ze was niet erg lekker (verkouden) dus was de hele dag tegen me aan geplakt op de bank.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Faja, hoe is't met je been? Heb je morgaine er nou ook bij?
Ikook hoor, ik heb hem heel veel gebruikt, zowel tijdens de zwangerschap, met bortsvoeden en om Demi op te leggen en later zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:29 schreef Droeke het volgende:
Oh wel gek dat jullie het voedingskussen niet fijn vinden... Zo zie je maar, denk je een goede tip te hebben...Ik vind het echt een uitkomst, maar ik moet wel zeggen dat ik als ik me omdraai hem niet altijd 'meeneem' naar de andere kant. Soms laat ik hem ook via mijn rug lopen, en dan lig ik dus voor 3/4 op mijn rug. Mij heeft het wel geholpen, maar misschien is het inderdaad een idee om hem eerst een tijdje te lenen voordat je hem koopt. Maar ik vind hem ook heerlijk om in bedje mee naar de tv te kijken. Manlief wil dan ook altijd een 'stukje voedingskussen'
Ik heb uit pure verveling vandaag de helpdesk maar gepakt. En op fok is het ook heel rustig, maar dat is de hele week al.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Droeke, ik had hem idd ook gekocht vanwege alle goeie verhalen, maar ik lig er dus alleen maar mee te vechten. En manlief ook, want die krijgt hem dan regelmatig in zijn gezicht of zo.
Maar ik zal hem van de week weer eens van de kast halen, wie weet werkt het nu wel.
Ik verveel me...
Dit is sowieso een hele rustige periode voor mij op mijn werk maar nu ik weet dat ik over 3 weken weg ga ben ik aardig vooruit aan het werken en nu is er gewoon even helemaal niets meer te doen.
Ik ben zelfs al een heel eind met de de overdrachts-instructies.
Heb net zelfs een uitzending van een tv programma zitten kijken via 'uitzending gemist'.![]()
Zo maar eens kijken of collega's niet nog een of ander rotklusje hebben of zo.
Die luchtweginfectie zit er nog steeds, vanmorgen weer langs de huisarts geweest en weer een antibiotica kuur mee gekregen. Het slijm komt nu wel los in ieder geval. En morgen heb ik een afspraak bij de kno arts op aanraden van de huisarts voor de ontsteking in mijn neus en bijholtes. Hij wil de mening van die arts weten en evt behandeling. Maar het gaat wel wat beter qua vermoeidheid hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Faja, hoe gaat het nu met je verkoudheid/ grieperigheid? Is het al beter nu je wat meer rust hebt?
en genietenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:13 schreef DeLiedje het volgende:
VerlofJiehoe!!
Nu ga ik ook aan mijn nestel-poetsdrang toegeven
Heerlijk! Ben eigenlijk beetje jaloers, want ik 'moet' nog 2 weken (morgen niet meegerekend). Ik moet echt nog iets afmaken voor ik lekker rustig kan genieten van mijn verlof, dus ik ga toch door. Maar volgens mij vliegen die toch om hoor, ik vind de weken zo snel gaan!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:13 schreef DeLiedje het volgende:
VerlofJiehoe!!
Nu ga ik ook aan mijn nestel-poetsdrang toegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |