abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:36:15 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54004962
Ik heb hem idd inmiddels ook op de kast gegooid. Ik draai ook heel veel en dan is het echt heel onhandig.
Ik heb dus alleen een klein kussentje wat ik nu bij elke draai mee sleur om onder mijn buik te leggen.

Heb niet heel veel last van dingen alleen wel steeds meer dat mijn maag echt zeer doet. Beetje raar beursig gevoel. Maar eigenlijk ook alleen maar na het slapen, terwijl de baby nog steeds helemaal onderin lijkt te liggen dus ook niet echt bovenin kan trappen ofzo.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:40:53 #252
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54005042
be, je beeb kan zich ook uitrekken en dus met zijn voetjes laag trappen en met zijn hoofdje op je maag? of zo drukken, zou het beursige gevoel kunnen verklaren
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:47:05 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54005165
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:40 schreef hestria het volgende:
be, je beeb kan zich ook uitrekken en dus met zijn voetjes laag trappen en met zijn hoofdje op je maag? of zo drukken, zou het beursige gevoel kunnen verklaren
Nee, niet echt, want het was ook al zo toen hij echt nog dwars klem lag met zijn koppie tegen mijn linkerheup en billen tegen de andere. En zijn ruggetje lag toen omhoog.
Het voelt eigenlijk meer alsof mijn maag weg zakt of zo in de loze ruimte. Beetje lastig uit te leggen. Maar mss is het ook wel zo dat m'n maag gewoon klem zit omdat mijn baarmoeder wel gewoon mooi omhoog zit.

Nou ja goed, het is gewoon af en toe een naar gevoel. Maar goed, ook dat gaat weer over, over een week of 10.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:29:27 #254
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54005964
Oh wel gek dat jullie het voedingskussen niet fijn vinden... Zo zie je maar, denk je een goede tip te hebben... Ik vind het echt een uitkomst, maar ik moet wel zeggen dat ik als ik me omdraai hem niet altijd 'meeneem' naar de andere kant. Soms laat ik hem ook via mijn rug lopen, en dan lig ik dus voor 3/4 op mijn rug. Mij heeft het wel geholpen, maar misschien is het inderdaad een idee om hem eerst een tijdje te lenen voordat je hem koopt. Maar ik vind hem ook heerlijk om in bedje mee naar de tv te kijken. Manlief wil dan ook altijd een 'stukje voedingskussen'
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54006058
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

Faja, hoe is't met je been? Heb je morgaine er nou ook bij?
Gisteren had ik inderdaad de hele dag Morgaine thuis terwijl der vader was werken, die was rond 16.00 thuis. Dus je moet wel een paar keer heen en weer lopen, broodje smeren, drinken pakken, helpen op toilet. Maar ze was niet erg lekker (verkouden) dus was de hele dag tegen me aan geplakt op de bank.
Als ik die steunkous aan heb doet mijn knie minder pijn. Maar ik loop vandaag al paar uur zonder die kous rond. Kijken of die banden wat aan willen sterken.
pi_54006245
Faja, hoe gaat het nu met je verkoudheid/ grieperigheid? Is het al beter nu je wat meer rust hebt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:48:58 #257
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54007499
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:29 schreef Droeke het volgende:
Oh wel gek dat jullie het voedingskussen niet fijn vinden... Zo zie je maar, denk je een goede tip te hebben... Ik vind het echt een uitkomst, maar ik moet wel zeggen dat ik als ik me omdraai hem niet altijd 'meeneem' naar de andere kant. Soms laat ik hem ook via mijn rug lopen, en dan lig ik dus voor 3/4 op mijn rug. Mij heeft het wel geholpen, maar misschien is het inderdaad een idee om hem eerst een tijdje te lenen voordat je hem koopt. Maar ik vind hem ook heerlijk om in bedje mee naar de tv te kijken. Manlief wil dan ook altijd een 'stukje voedingskussen'
Ikook hoor, ik heb hem heel veel gebruikt, zowel tijdens de zwangerschap, met bortsvoeden en om Demi op te leggen en later zitten.
Hier echt een groot succes!
pi_54007646
mibos hier is het ook worstelen. vind die zoetigheid niks aan geef mij maar lekker groentesoep.

hier is de voedingskussen nog steeds een uitkomst. heerlijk ding wil er nog een aanschaffen. 1 voor boven en 1 voor beneden.
mama van 3 kids!
pi_54007703
Vervelend voor Morgaine dat ze zich niet lekker voelde, maar in ieder geval kon jij het dan ook een beetje rustig aan doen. Nou ja doe voorzichtig aan he. Geen trapjes meer

Manlief komt vanmiddag vroeg thuis, erg lekker want erg veel energie heeft deze dame beslist niet en dat merken de kinderen volgens mij ook wel. En vooral de hormonen doet ze geen goed
Als het goed is komt er zondag een verloskundige langs om te kijken hier en door te praten over hoe en wat van thuis bevallen. En maandag weer naar de verloskundige om hartje te horen en kijken hoe het gaat. Ik hoop dat ik dit keer niet weer zo stom ben om het te vergeten

Oh ja en ik heb zo'n lang worsten kussen in bed tussen mijn benen en onder mijn buik. Is nog groter dan dat voedingskussen, maar ik vind hem wel prettig en kan echt niet zonder. Hij gaat ook gewoon mee elke keer als ik me draai, alleen lig ik dan soms zonder dekbed. Zonder krijg ik enorm last van mijn rug en heupen.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:00:04 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54007752
Droeke, ik had hem idd ook gekocht vanwege alle goeie verhalen, maar ik lig er dus alleen maar mee te vechten. En manlief ook, want die krijgt hem dan regelmatig in zijn gezicht of zo.
Maar ik zal hem van de week weer eens van de kast halen, wie weet werkt het nu wel.

Ik verveel me...
Dit is sowieso een hele rustige periode voor mij op mijn werk maar nu ik weet dat ik over 3 weken weg ga ben ik aardig vooruit aan het werken en nu is er gewoon even helemaal niets meer te doen.
Ik ben zelfs al een heel eind met de de overdrachts-instructies.

Heb net zelfs een uitzending van een tv programma zitten kijken via 'uitzending gemist'.

Zo maar eens kijken of collega's niet nog een of ander rotklusje hebben of zo.
pi_54007798
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Droeke, ik had hem idd ook gekocht vanwege alle goeie verhalen, maar ik lig er dus alleen maar mee te vechten. En manlief ook, want die krijgt hem dan regelmatig in zijn gezicht of zo.
Maar ik zal hem van de week weer eens van de kast halen, wie weet werkt het nu wel.

Ik verveel me...
Dit is sowieso een hele rustige periode voor mij op mijn werk maar nu ik weet dat ik over 3 weken weg ga ben ik aardig vooruit aan het werken en nu is er gewoon even helemaal niets meer te doen.
Ik ben zelfs al een heel eind met de de overdrachts-instructies.

Heb net zelfs een uitzending van een tv programma zitten kijken via 'uitzending gemist'.

Zo maar eens kijken of collega's niet nog een of ander rotklusje hebben of zo.
Ik heb uit pure verveling vandaag de helpdesk maar gepakt. En op fok is het ook heel rustig, maar dat is de hele week al.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:18:51 #262
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54008167
Ik heb zojuist een aanval gehad van nestdrang, volgens mij

We hebben op onze slaapkamer maar enkelglas en nu met die grote temperatuurverschillen komt daar dus condens op te staan. Ik vind het al een week heel vies en vanochtend zag ik allemaal zwarte spikkeltjes onderaan het raam (ik denk dat het dus schimmel was) eeuuuww

Ik dus meteen emmer met sop gemaakt en gaan boenen. Maar ja toen ik toch bezig was dacht ik: dan was ik de binnenkant van de ramen ook maar (ik heb toch immers het sopje). Zo gezegd zo gedaan. Toen ik klaar was dacht ik: nou kan ik eigenlijk ook de andere ramen doen, want ik heb toch een sopje. Zo gezegd zo gedaan. Eigenlijk heel onzinnig; dit soort dingen wilde ik eigenlijk laten wachten tot aan mijn verlof (nog 2,5 week) maar ik kon me echt niet beheersen, stom he?!?!

Manlief verklaart me straks vast voor gek
pi_54008251
Ik moet trouwens heel even klagen: ik heb vannacht heel veel last van mijn buik gehad. Als ik op mijn linkerzij ging liggen deed mijn buik pijn en voelde ik mijn heup, ging ik op mijn rechterzij liggen hetzelfde verhaal, alleen deed dan mijn rechterheup pijn en als ik op mijn rug ging liggen deed gelukkig alleen mijn buik pijn. Waar het door kwam weet ik niet, vanochtend was het gelukkig wel weg. Ik werd alleen wel wakker uit een nare droom waarbij ze met 25 weken mijn vliezen wilden breken voor een spoedbevalling, dus ik kreeg een plaatselijke verdoving daar beneden en nadat die gezet was kwam er een hoogzwanger persoon binnengereden op een brancard die eerst moest bevallen en daar was ik het niet mee eens en toen mocht ik helemaal niet meer bevallen. Ik ben toen zelf naar de parkeerplaats van het ziekenhuis gelopen, waar ik mijn auto op een invalideplekje had staan wat niet duidelijk was en ik probeerde het vervolgens op een akkoordje te gooien met de politieagent die eigenlijk ook wel vond dat het niet duidelijk was dat ik daar niet mocht parkeren, dus hij verscheurde de bon. Rare droom. Gelukkig werd ik wakker in bed inclusief kind in buik
pi_54008538
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Faja, hoe gaat het nu met je verkoudheid/ grieperigheid? Is het al beter nu je wat meer rust hebt?
Die luchtweginfectie zit er nog steeds, vanmorgen weer langs de huisarts geweest en weer een antibiotica kuur mee gekregen. Het slijm komt nu wel los in ieder geval. En morgen heb ik een afspraak bij de kno arts op aanraden van de huisarts voor de ontsteking in mijn neus en bijholtes. Hij wil de mening van die arts weten en evt behandeling. Maar het gaat wel wat beter qua vermoeidheid hoor.
pi_54008681
Droeke die nesteldrang is heel normaal hoor. Ik heb me maandag en dinsdag ook suf staan boenen. Maandag het toilet van letterlijk boven (plafond) tot beneden staan schrobben (helemaal niet vies maar irriteerde me), gangkast uitgemest, hal schoon geboent, kamer van mijn dochter van boven tot beneden schoon staan maken en dinsdag was ik dus bezig met de badkamer en bijna klaar toen ik van het krukje viel. Als ik niet was gevallen had ik nog onze slaapkamer gedaan en de woonkamer stond ook op de planning. Ik kan inmiddels wel wat beter lopen dan de afgelopen dagen dus misschien ga ik me van het weekend nog even bezig houden met wat lichte huishoudelijke klusjes.

Lewis, kinderen voelen vermoeidheid zo goed aan. Lijkt wel of ze dan juist dingen doen die ze normaal niet mogen. En dan wil het nog wel eens botsen. Hier thuis ook het geval. Wanneer ik gesloopt ben dan rent Morgaine rustig over de bank wetenede dat het niet mag om vervolgens op de gang te worden gezet.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:53:31 #266
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_54009927
vanmorgen de kraamzorg op bezoek gehad.
we krijgen de standaard 44 uur, indien nodig kan het meer worden.
hoop info gekregen, gelukkig was me man ook thuis want ben nu al de helft weer vergeten.
het is nu echt alleen nog wachten op de beeb.
kamertje bekeek ze niet , bed hoeft ook niet op klossen is al hoog genoeg vond ze (ons bed is 60 a 65 cm hoog)
pi_54011434
Verlof Jiehoe!!

Nu ga ik ook aan mijn nestel-poetsdrang toegeven
pi_54011455
DeLiedje, dat is lekker. Zeker nu, heb je lekker de tijd voor jezelf.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 15:21:58 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54011599
Geniet van je verlof DeLiedje!

Glossy, bij jou ook de kraam langs geweest. Wat lekker dat jullie bed niet omhoog hoeft!
pi_54011602
Heerlijk DeLiedje, verlof! Vergeet tussen het poetsen door niet ook wat DeLiedje-tijd te nemen he!
Fake it till you make it...
  donderdag 18 oktober 2007 @ 15:24:40 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54011647
Ik laat me maar eens aansteken door jullie poetsdrang denk ik.
Ga zo maar naar huis, half uurtje eerder, er is echt niets-niets-niets meer te doen voor deze week.
Ga ik de badkamer maar eens soppen ofzo.

Nu nog hopen dat ik er ook nog zo over denk als ik over een half uurtje uit de trein stap.
pi_54011746
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 15:13 schreef DeLiedje het volgende:
Verlof Jiehoe!!

en genieten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 18 oktober 2007 @ 15:44:00 #273
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54011988
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 15:13 schreef DeLiedje het volgende:
Verlof Jiehoe!!

Heerlijk! Ben eigenlijk beetje jaloers, want ik 'moet' nog 2 weken (morgen niet meegerekend). Ik moet echt nog iets afmaken voor ik lekker rustig kan genieten van mijn verlof, dus ik ga toch door. Maar volgens mij vliegen die toch om hoor, ik vind de weken zo snel gaan!!!
pi_54017571
Vandaag ook lekker inkopen gedaan voor onze meid. Gescoord een mutsje bij de hema(bijpassend aan de slofjes die ik nog van Merlijn heb maar waarvan het mutsje uitgelubberd was.), 2 truitjes, 2 aankleedkussenhoezen, maillots en slabbetjes bij de wibra, en nog 2 truitjes en een maillot bij de zeeman.

Oja, raad eens welke kleur de truitjes waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54018766
Leuk Randa!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')