Drie mensen mogen mee met de vliegtuigjes. Meestal gaan geen passagiers mee met sleep-vluchten. Vanwege motorvermogen en extra gevaar bij het oppikken van de sleep. Ik denk dat het dus gewone rondvluchten zullen zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:34 schreef riri het volgende:
wat zijn dat voor vliegtuigjes?....met tekst op een sleep erachter?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:37 schreef neehe het volgende:
Dennix weet niet waar hij kijken moet, trekt de hele tijd rare gezichten, die voelt zich echt niet op ze'n gemak.
5 zieligerds in een badje...quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:47 schreef chufi het volgende:
Brian wil dat Nadia een sex-advertentie van 15 seconden doet nu !
Wat jij zegt .... 'Als Nadia slim zou zijn ......'quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
Als nadia slim is zegt ze "wil je live getuige zijn van anale sex tussen Brian en Amanda, bel dan 0906....."
De regie geeft wel erg weinig aandacht aan die billen van Lieke in spijkerbroek. Hot, maar nog geen fatsoenlijke cap gezien.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke geven een heel nieuwe dimensie aan standje 'lepeltje lepeltje' .......
[ afbeelding ]
1,5 uur geleden toen ze er in gingen zeiden ze al dat het stonk. maar toch zijn ze er in blijven zitten .. Alles voor de show !!quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:53 schreef riri het volgende:
dat water heeft een vieze kleur....die zijn morgen allemaal doodziek
Ze gebruiken de jacuzzi helemaal verkeerd. De truc is om een bacterie-dodend middel in het water te doen en dan ongeveer een kwartier de pomp aan te zetten. Dan is al het water door de filters geweest en is de aanslag van dode bacterieen weg. Die aanslag van dode troep veroorzaakt de stank.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
1,5 uur geleden toen ze er in gingen zeiden ze al dat het stonk. maar toch zijn ze er in blijven zitten .. Alles voor de show !!
Huh ??? speelt ze arcordion onder de douchequote:Op zondag 14 oktober 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje veel plooien ......
[ afbeelding ]
Het zal in ieder geval geen trekzak zijn ........quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ??? speelt ze arcordion onder de douche![]()
Volgens mij wist Brian het wel maar Amanda wist het (denk ik) niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:08 schreef Stupidisco het volgende:
Denkt Amanda echt dat Kim gister mee is geweest met Luuc ? Amanda was toch op de hoogte dat het Kim helemaal niet mee zou gaan.
Ik mag haar wel ... Juist als als ze bezopen isquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is weer echt op dreef vanavond, niet te geloven .......
Wat een dom wijf als ze bezopen is![]()
Dan is ze meestal op haar eerlijks en soms erg scherp en snerend !quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag haar wel ... Juist als als ze bezopen is![]()
Juist ...quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ze meestal op haar eerlijks en soms erg scherp en snerend !
Zo'n Willempie helm zou hem wel staan .....quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:21 schreef chufi het volgende:
Waarom draagt Nix nog geen mutsje/petje ? Brian en Luc hebben het toch ook ? Of zou er iets met zn haar zijn?
Past ook goed voor achterop DGK-fan's brommert !quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo'n Willempie helm zou hem wel staan .....
[ afbeelding ]
Frambozen fricandel .. Gat in de marktquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:24 schreef loisie het volgende:
Naad vindt fricandellen vies........ja, ze heeft liever die piemel van Nix in dur hamsterbek
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:27 schreef loisie het volgende:
Naad: hij zit met gewoon met Fries te lullen, hoe ziek ben je dan.....................Hoe ziek ben jij dan wel niet kutwijf!..........sorry ik draaf door, ik ga slapen, maar ik erger me zo vreeeeeeeesluk aan die beelden van dat wijf!
Daarom heeft ie ook maar een frikadelletje genomen, naast de tosties !! Mag Naad straks proeven welke smaak ie straks in de aanbieding heeftquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:31 schreef Stupidisco het volgende:
Dennix is echt het speeltje van Nadia..
Tis een kleuterquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:36 schreef Stupidisco het volgende:
Nadia gedraagt zich als een kleuter
Vroeger ooit een scanner gehad beroepshalve , was wel leuk spelen trouwens ! Je hoorde van alles en zelf sommige mobiele telefoon gesprekken toen dr tijd :-) Ooit een collega die haar man aan het afkatten was !! Lachen :-)quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de beroeps-afluisteraars : De frequentie van Nadia's zender is 801.375 ..... Ze denkt zelf dat het het nummer van de zender is.
Dom is niet het geval denk ik . Maar heeft geen eigenwaarde en kan zich niet verwoorden. Hij is wat al eerder gezegt is super onzeker sinds ie in die kooi zit. Weet zich geen houding te geven en weet niet wat ie met zichzelf aanmoet. Echt triest hoe kut moet die gozer zich wel niet voelen ...Ik was al lang jankend naar me moeder gerendquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
Begin hoe langer hoe meer te denken dat nix ze niet allemaal op een rijtje heeft. Hoe kun je je anders zo kneuzerig gedragen![]()
Ik heb ook nog een scanner in de kast liggen, maar om nou te zeggen dat ik hem op die frequentie ga zetten.............................quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger ooit een scanner gehad beroepshalve , was wel leuk spelen trouwens ! Je hoorde van alles en zelf sommige mobiele telefoon gesprekken toen dr tijd :-) Ooit een collega die haar man aan het afkatten was !! Lachen :-)
Zal waarschijnlijk toch een lokale frequentie zijn en als je niet in de buurt woont zal je er toch niks van horen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een scanner in de kast liggen, maar om nou te zeggen dat ik hem op die frequentie ga zetten.............................![]()
Dus niet doen want het is Naad en wie wil die nu horen !! En nu zeker niet met haar upcoming tenten tentoonstelling in het vooruitzicht..quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk toch een lokale frequentie zijn en als je niet in de buurt woont zal je er toch niks van horen.
Als je buiten het hek staat hoor je ze alleen maar als ze achter in de tuin zijn. De kans is groot dat ze vanuit de villa niet eens buiten de hekken zijn op te vangen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk toch een lokale frequentie zijn en als je niet in de buurt woont zal je er toch niks van horen.
Ooit staan scannen daar ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je buiten het hek staat hoor je ze alleen maar als ze achter in de tuin zijn. De kans is groot dat ze vanuit de villa niet eens buiten de hekken zijn op te vangen.
edit : De beveiliging heeft wel sterkere sets, maar die zijn tegenwoordig gescambled.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:56 schreef chufi het volgende:
Naad zit Luc nu cranaal te stimuleren met een 'Blokker hoofd massage ding"
En het leuke is dat Dennix zich op de achtergrond woest omdraait .......quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:56 schreef chufi het volgende:
Naad zit Luc nu cranaal te stimuleren met een 'Blokker hoofd massage ding"
Ahhh wat een leuke meid die Nadiaquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:57 schreef Stupidisco het volgende:
en Nadia zit gewoon op de bedrand (terwijl Dennix er naast ligt) voor de zoveelste keer vanavond te flirten met Luuc.
Zie http://fmc.dotnet-services.nl/news.htm en even zoeken naar Gouden Kooi. Ook geluidsopnames van de beveiliging op die site.quote:
quote:Praat eens met de beveiliging van De Gouden Kooi (26 november 2006)
Het blijven snelle jongens hier in het Gooi! Twee dagen na de publicatie op het FMC heeft Security Concepts de gescrambelde verbinding op 455.810 Mhz al weer opgeven. De reden van het opheffen van deze communicatie is onduidelijk, mogelijk is het Agentschap Telecom in actie gekomen vanwege het vermeend illegaal gebruik van spraakversluiering door Security Concepts. Al meer als een maand maakt Security Concepts voor de beveiliging van de Gouden Kooi gebruik van simpele PMR* portofoons. Laag vermogen en een relatief goedkope investering moet men gedacht hebben bij Security Concepts, maar is dit wel zo verstandig? De goedkope PMR portofoons zijn immers voor elke burger vrij aan te schaffen en vergunningsvrij te gebruiken. Dus als je nu contact zoekt met de beveiliging van de Gouden Kooi, neem afslag naar motel Witte Bergen op de A1 en roep op kanaal PMR 2, 446.01875 Mhz naar de CP, de Sierra, Echo of de Hotel. Succes verzekerd.
quote:Communicatie van De Gouden Kooi gescrambled! (16 oktober 2006)
Snelle jongens hier in het Gooi! Het FMC meldt op deze website op 11 oktober dat Security Concepts de beveiliging van de Gouden Kooi heeft overgenomen van G4S Securicor en dat de heren van Security Concepts het blijkbaar niet zo nauw nemen met de wet- en regelgeving. De afdeling communicatie van Talpa draait blijkbaar op volle toeren, want nog geen 48 uur na de plaatsing van het bericht heeft de beveiliging van de Gouden Kooi al maatregelen getroffen. De communicatie van de beveiligers van Security Concepts wordt sinds vrijdag 13 oktober namelijk voorzien van spraakversluiering en is dus voor de scannerluisteraars niet meer mee te luisteren, althans dat was de bedoeling.
Ik krijg bijna medelijdenquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:05 schreef Stupidisco het volgende:
Dennix hoort nu natuurlijk alles....die moet echt een vreselijk gevoel hebben nu.
Das oud. Al een nieuwe poging gedaan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie http://fmc.dotnet-services.nl/news.htm en even zoeken naar Gouden Kooi. Ook geluidsopnames van de beveiliging op die site.
[..]
[..]
Nee hoor, ik kan m'n tijd wel beter besteden. Jij wel een keer daar gescanned ?quote:
Ja wel.. Die moet echt wel weg !!! Wat een sukkel en het word alleen maar ergerquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat meen je niet .......
[ afbeelding ]
God iedereen heeft zich wel es zo gevoeld maar weken lang !!!! Dat kan niet goed zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:14 schreef Myriam1978 het volgende:
ohohoh ajb Dennis ga nar huis, het wordt niks dit. Ik vind het echt te zielig voor worden.
OMGquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:18 schreef Stupidisco het volgende:
dennix gaat maar met z'n bal naar bed want Nadia ziet m helemaal niet meer staan
Nee laat um nog blijven dit is briljantquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:23 schreef gomi het volgende:
ik hoop eigenlijk dat luc komende week weer weggaat en ben benieuwd waar nadia zich dan op zal storten.
zou helemaal leuk kunnen worden als dennis inmiddels t datinggedoe weer in gang gezet heeft en dat zijn dates een dag of 2 na t vertrek van luc op komen dagen.
die nadia gaat dan flippen denk ik, hoop ik
quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:24 schreef chufi het volgende:
Luc doet brians streeltjes , zoals toen brian nog in Nena geloofde
stond er toevallig een taakstraf op tippelen buiten de tippelzone?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:24 schreef Stupidisco het volgende:
Nadia heeft ooit een taakstraf gehad
Het verhaal van Nadia over dat voetbalvriendje bij Vitessequote:Op zondag 14 oktober 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia had 80 uur taakstraf. Dat is veel volgens Amanda, zij had maar 40 uur gekregen .......
quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia kreeg de taakstraf wegens het shoppen op de pinpas van de moeder van haar ex. Totaal voor 1600 euro in 'n middagje shoppen !
Luc is niet goed bij zijn hoofd ..als ie geen spel speeld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc wordt close met Nadia ......
[ afbeelding ]
Hahhaaa dat van mutsmonique gelezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke plaatjes voor Dennix als hij dinsdag naar de training gaat ....... dit is geen hint hoor ....
[ afbeelding ]
Volgens mij komt ie de kleedkamer niet eens uit of zal heel schichtig het veld opkomen omdat ie denkt dat overal mensen hem staan af te luisteren en hij de juiste camera niet kan vinden en ook geen spiegel heeft om zn haar te checkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke plaatjes voor Dennix als hij dinsdag naar de training gaat ....... dit is geen hint hoor ....
[ afbeelding ]
wat een dom kind om dit allemaal zo op de streams te vertellenquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:31 schreef Stupidisco het volgende:
mooi verhaal voor in de media. Wat zal ze hier weer spijt van hebben als ze nuchter is.
Het zag er niet uit als een kopje en er zat geen water in ...... 'n Glas met iets donkers ! (Whiskey oid)quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:40 schreef Stupidisco het volgende:
Dennix is maar even een kopje water gaan pakken zodat ie weer even kon gluren naar wat er gebeurde tussen Nadia en Luuc. Denk niet dat ie erg blij was met de beelden..
quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Balletje speelt met z'n balletje
[ afbeelding ]
ook goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zag er niet uit als een kopje en er zat geen water in ...... 'n Glas met iets donkers ! (Whiskey oid)
Hij wil terug naar zn zusje ! Bij zn pappie ! Gezamelijk Oranje fan zijn en zoquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Knul, ga toch gewoon terug naar je mammie ......
[ afbeelding ]
Whahahahhaaaaa make my dayquote:
Geen idee, maar hier spookt hij in ieder geval niets uit ....... Japio ligt al te slapen en ik hoor ook geen piano.quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:57 schreef Stupidisco het volgende:
vraag me toch echt af wat Huub uitspookt
gewoon lekker aan het lezen misschien...ik zou het heerlijk vinden zo 's nachts helemaal alleen daar in het huis..misschien is ie we lekker aan de klets met de nachtploegquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:57 schreef Stupidisco het volgende:
vraag me toch echt af wat Huub uitspookt
Ik snap echt niet dat z'n familie nog geen collect-call heeft gegeven en een treinkaartje enkele reis Alphen heeft gestuurd. Wat hij nu doet is werkelijk zo ranzig .......... En lamme tor beetnemen ..... !quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:00 schreef Prospera het volgende:
Tis te ranzig voor woorden dat Nix een lamme, in slaap gevallen Naad pakt![]()
iemand die hem ook nog eens publiekelijk helemaal voor schut zet.....je zou als echte vent toch niet eens zo'n vriendin willen hebben..zo'n nymphomane die elke kerel om z'n hals valtquote:Op zondag 14 oktober 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat z'n familie nog geen collect-call heeft gegeven en een treinkaartje enkele reis Alphen heeft gestuurd. Wat hij nu doet is werkelijk zo ranzig .......... En lamme tor beetnemen ..... !
De vetzuiger heeft meer schade aangerichtquote:Op zondag 14 oktober 2007 04:05 schreef Stupidisco het volgende:
Heeft Nadia astma ofzo ?
Maar wie heeft er gewoon pufjes in huis voor het geval je een keer benauwd bent ? Om daarna weer vrolijk onder de dekens te duiken voor frambozen-aardbeien-bosbessen .........quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
Naad had het benauwd en nam een puf.
Na de puf bedekt Nix haar gezicht helemaal onder de dekens.
Het was Ventolin dearquote:Op zondag 14 oktober 2007 04:11 schreef riri het volgende:
tegen de vieze geur
Zo vrolijk is ze niequote:Op zondag 14 oktober 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar wie heeft er gewoon pufjes in huis voor het geval je een keer benauwd bent ? Om daarna weer vrolijk onder de dekens te duiken voor frambozen-aardbeien-bosbessen .........
Wellusquote:Op zondag 14 oktober 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- die zijn niet zo groot (lang)
[ afbeelding ]
Omdat ze het benauwd heeft en kennelijk heeft ze dat vaker, anders had ze dat nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 04:17 schreef riri het volgende:
ze heeft dat nog nooit gebruikt in al die maanden in dat huis...dus waarom nu wel?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ventolin .....
[ afbeelding ]
ze heeft het nooit benauwd...nooit eerder over geklaagd en nooit eerder over gehad en nooit eerder gebruiktquote:Op zondag 14 oktober 2007 04:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat ze het benauwd heeft en kennelijk heeft ze dat vaker, anders had ze dat niet
in d'r kast liggen.
Ranzige Dennis gaat ff zijn mannelijkheid bewijzen.
Klopt, ventolin heb je niet toevallig in je kast liggen .......quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:25 schreef riri het volgende:
[..]
ze heeft het nooit benauwd...nooit eerder over geklaagd en nooit eerder over gehad en nooit eerder gebruikt
het is geen ventolin
Het absurde is dat Dennix nu niet slap is en zijn dronken vriendinnetje gewoon prikt ...... Te ziek voor woorden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:25 schreef Stupidisco het volgende:
die slappe Dennix pikt ook echt alles van z'n vriendinnetje.....wat een loser.
Nou ik ga slapen,kan het niet langer aanzien.
Preciesquote:Op zondag 14 oktober 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, ventolin heb je niet toevallig in je kast liggen .......
Nou dat prikken moet ie nog maar eens bewijzen zeker vandaag met de hoeveelheid cocktails en ijsklontjes die ie versnapert heeft ..Maar als ie een man waws zou ie er niet aan begonnen zijn. Echter ihet is een misselijk ventje dat ie zo iemand probeert te misbruiken en temanipuleren ..quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het absurde is dat Dennix nu niet slap is en zijn dronken vriendinnetje gewoon prikt ...... Te ziek voor woorden.
Z'n vriendjes in Alphen zullen wel zeggen : Knallen, boem boem, knallen ........quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:35 schreef Prospera het volgende:
Het is een verkrachting; zij is lam en hij wil zijn mannelijkheid bewijzen![]()
Edit: de necrofiel![]()
Drie kwartier geleden heeft hij haar volkomen lam opgehaald bij Brian en Luc en Amanda .....quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:35 schreef Prospera het volgende:
Het is een verkrachting; zij is lam en hij wil zijn mannelijkheid bewijzen![]()
Edit: de necrofiel![]()
Ze hebben het vanacht toch al gedaan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:37 schreef Prospera het volgende:
Ahh iedereen is nog wakker![]()
Naad wordt wat geil geloof ik
[ afbeelding ]
Z'n vriendjes zouden daar vragen of ze er ook nog even overheen mogen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Z'n vriendjes in Alphen zullen wel zeggen : Knallen, boem boem, knallen ........
Zeker weten dat hij dinsdag bij de voetbaltraining met de F-jes dikke verhalen kan vertellen .......quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Z'n vriendjes zouden daar vragen of ze er ook nog even overheen mogen.![]()
Was voor dit uitje eigenlijk een stemming nodig?quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij dinsdag bij de voetbaltraining met de F-jes dikke verhalen kan vertellen .......
Nee. Het lijkt erop dat ze allemaal een sportief uitje gaan krijgen. Lieke met de spinning (vorige week), Dennix met voetbal, Brian gaat 'n keer tennissen ....... Van de anderen heb ik nog geen planning gehoord maar dat kan nog komen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was voor dit uitje eigenlijk een stemming nodig?
ah zo, thanks. hmm, wel jammer. het gunspelletje kan zo leuk zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee. Het lijkt erop dat ze allemaal een sportief uitje gaan krijgen. Lieke met de spinning (vorige week), Dennix met voetbal, Brian gaat 'n keer tennissen ....... Van de anderen heb ik nog geen planning gehoord maar dat kan nog komen.
Volgens mij werkt het gunspelletje op dit moment niet (meer) .....quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo, thanks. hmm, wel jammer. het gunspelletje kan zo leuk zijn.![]()
meerderheid van stemmen is dan nog een mooie optie zou ik denken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het gunspelletje op dit moment niet (meer) .....
- Niemand (behalve Nadia) gunt Dennix iets
- Huub zal zeker Brian blokkeren
- Grote kans dat Nadia en Amanda Lieke blokkkeren
- Brian wil Huub en liefst ook Japio blokkeren
- Dennix wil Japio en Huub blokkeren
- Japio kan alles op de meest belachelijke manieren kapot maken (ingefluisterd door de redactie)
Wat vind ik dat toch trieste acties van Huub (En van de redactie, dat ze er aan meewerken).quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke terug in de MB. Huub "Heb jij je tandenborstel hier ?". Hij klinkt zwaar dronken en slaakt kreten als "Ik ben blij met je"
Hopelijk gaat Naad even spontaan kotsen zo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Dennix, wij zien echt wel hoe je gepepen wordt ....... We zijn trots op je, knul !
[ afbeelding ]
Huub wil zich gewoon een stuk in de kraag zuipen, en doet dit met behulp van het hokje als iedereen slaapt. Niemand die er last van heeft, mooie oplossing zo van de Febo, niets mis mee.quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat vind ik dat toch trieste acties van Huub (En van de redactie, dat ze er aan meewerken).
Een 'oplossing' wellicht wel, maar 'mooie' waag ik te betwijfelen .........quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:34 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub wil zich gewoon een stuk in de kraag zuipen, en doet dit met behulp van het hokje als iedereen slaapt. Niemand die er last van heeft, mooie oplossing zo van de Febo, niets mis mee.![]()
quote:
Luc verleidt Naad heel zachtjes, zo dat ze in slaap valt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogguh!
Eén ieder bedankt voor het pachtige verslag van vannacht, was heerlijk terug lezen.
Ik kan niet wachten op de filmpjes![]()
Mogge pokerfacequote:Op zondag 14 oktober 2007 09:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Luc verleidt Naad heel zachtjes, zo dat ze in slaap valt.
Nix trekt d'r lam uit haar bed en probeert 2 uur lang haar te neuken
Fijn toch![]()
![]()
Ach, een ander krijgt extensions...quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:30 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft zich vannacht vol drank laten lopen achter.
Want hij mocht niet tijdens het cocktailfeestje.
Ok ik heb zitten pokeren vannacht; een beetje oefenen voor de match met HiDiHoquote:Op zondag 14 oktober 2007 09:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogge pokerface![]()
Dat knulletje (nix) heeft gewoon uren zitten wachten om zijn regenwurmpje in die glibberige adder te kunnen proppen.. Hilarisch toch?![]()
![]()
Ik vind een verhaal de wereld inhelpen dat Huub eventueel vannacht iets gedronken heeft niet echt een schande.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:07 schreef riri het volgende:
Huub was gewoon in de woonkamer op de bank in slaap gevallen en lieke heeft hem daar opgehaald...die jongen was hartstikke moe
hij mag niet drinken van achter dus ze zullen hem ook niet laten drinken uitgezonderd een glaasje champagne bij een feeselijkheid.
er was vannacht even een shot van de woonkmer en de bank waarop hij in slaap was gevallen...
zelfs met beelden gaan mensen hier nog speculeren en verhalen de wereld in helpen die niet kloppen....eigenlijk is het onvoorstelbaar.
Vandaag wordt een mooie dag..gaat heel veel gebeuren...er komt een feest en huub,jaap en lieke hebben de hele boel geregisseerd...huub zei gisterenavond in de masterbedroom al tegen lieke ...dat wordt een prachtdag morgen,ik ben doodmoe en wil goed uitgerust zijn
Goedemorgenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind een verhaal de wereld inhelpen dat Huub eventueel vannacht iets gedronken heeft niet echt een schande.
Zoals Clank ook al schreef, het is normaal om een keer uit je dak te willen gaan in het weekend en niemand kwalijk te nemen. Het is in mijn ogen ook grote onzin om Huub een alcoholprobleem aan te willen praten.
Laat die jongen toch lekker. Ik heb niet echt het idee, dat Huub niet mag drinken van achter, het is meer een afsrpaak met zichzelf en Lieke dat hij niet teveel drinkt. Hij is zich erg bewust van Brian die daar misbruik van zou gaan maken.
Voor een nachtje, ze hebben er wel ceepees voor moeten betalen, tsja, Jaap blijft Jaap......niets voor niets.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:21 schreef Starlie het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Heeft Jaap zijn bed afgestaan aan Huub en Lieke??!!
Ik heb ergens gelezen dat ze er twee nachtjes voor niks mogen slapen. kadootje van jaap.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor een nachtje, ze hebben er wel ceepees voor moeten betalen, tsja, Jaap blijft Jaap......niets voor niets.
Ze hebben woensdagnacht ook in de MBR geslapen, dat klopt maar ze hebben er echt ceepees voor moeten betalen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:33 schreef berend88 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze er twee nachtjes voor niks mogen slapen. kadootje van jaap.![]()
Hotel Jaap!quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben woensdagnacht ook in de MBR geslapen, dat klopt maar ze hebben er echt ceepees voor moeten betalen.
Als ik me niet vergis 50 per nacht.![]()
Klopt, of hij gaat constant ruzie maken met Nadia over Luc met de kans dat hij zijn dekking verliest en helemaal alleen komt te staan of hij pikt het grotendeels (af en toe zegt hij er nog wel iets van) en wacht tot Luc weer weg is. Tsja, moeilijke keuze voor hem denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:35 schreef Starlie het volgende:
Ik mis trouwens de laatste tijd een beetje de Para Brian, zat net ff een geluidsfragment te luisteren dat ie helemaal ging flippen het wordt maar weer eens tijd dat dat weer gaat gebeuren! Nu is Natas er (gelukkig) niet meer om hem tegen te houden dus wie weet wordt dat dan EXIT Brian!
Wat Dennix betreft buiten de kooi had hij Nadia waarschijnlijk allang gedumt als ze zo met Luc was omgegaan maar hij moet wel bij haar blijven anders vliegt ie er natuurlijk bij de eerst volgende ontslagronde uit!
Heel verstandig van het hokje en hiermee wordt Huub tegen zichzelf in bescherming genomen, want Brian wil maar al te graag dat Huub een grote misstap begaat als hij gedronken heeft en hem uitlokken tot agressie. Ik heb hier in het verleden al een paar keer gelezen dat Huub een alcoholist is en dat vind ik dus belachelijk, wat een onzin, hij wil zich af en toe een lekker te buiten gaan en helaas reageert hij met een borrel op nogal agressief, maar dat is nog geen alcoholisme.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Je hebt helemaal gelijk hoor maar ik heb Lieke toch duidelijk tegen Jaap horen zeggen dat hij niet meer mag drinken van het hokje en daar hebben ze op zich wel gelijk in gezien de dingen die gebeurd zijn in het verleden.. Dat ze hem na afloop achter een borrel geven heb ik ook geen enkel probleem mee, lekker boeien.
Ik hoorde afgelopen week een gesprek tussen Naad en Lieke in de slaapkamer, dat ging dus wel over astma. Lieke vertelde dat zij er als kind last van heeft gehad, maar er nu overheen gegroeid is. En Naad vertelde dat zij er nog steeds af en toe last van heeft en daarom ook een pufje bij zich heeft.quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:25 schreef riri het volgende:
[..]
ze heeft het nooit benauwd...nooit eerder over geklaagd en nooit eerder over gehad en nooit eerder gebruikt
het is geen ventolin
Wat het eerste betreft, je hebt helemaal gelijk, niks alcoholist alleen jammer van de agressie maar daar hebben wel meer mensen last van.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef Deisyy het volgende:
En dan Dennis, ach gut, durft hij zichzelf en de anderen nog wel onder ogen te komen, wat heeft die arme stumper zichzelf ontzettend laten kleineren door die vriendin van hem.
Hij komt tenminste klaar.... weet niet of dat bij Brian inmiddels al een keer gebeurd is.... weet ook niet of ik het wel wil weten....quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat het eerste betreft, je hebt helemaal gelijk, niks alcoholist alleen jammer van de agressie maar daar hebben wel meer mensen last van.
En Dennix, ach.......die heeft vannacht dronken Mata Hari volkomen uitgewoond....ahum, wat weer eindigde in een blowjob, hij kan waarschijnlijk niet op een andere manier zijn hoogtepunt bereiken, vreemde sexuele afwijking lijkt mij, of hij is idd gay.
Ook daar heb ik zo mijn twijfels bij, als het enige bewijs is dat Nadia zegt dat hij naar frambozen smaakt.......quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij komt tenminste klaar.... weet niet of dat bij Brian inmiddels al een keer gebeurd is.... weet ook niet of ik het wel wil weten....
Misschien moeten ze Brian en Dennix eens bij elkaar in bed leggen... misschien krijgen we dan één grote sperma explosie....quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Wat is dat toch met die mannen daar, dat ze niet klaar kunnen komen, alhoewel er wel een passende verklaring is. Dennis zou dan dus inderdaad gay zijn en bij Brian werken de pammetjes waarschijnlijk door naar zijn pikkemoos.
Logische verklaringen toch, maar ik denk wel dat, sinds Brian de achteringang van Amanda heeft gevonden, het ietsje beter gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Wat is dat toch met die mannen daar, dat ze niet klaar kunnen komen, alhoewel er wel een passende verklaring is. Dennis zou dan dus inderdaad gay zijn en bij Brian werken de pammetjes waarschijnlijk door naar zijn pikkemoos.
Dat stelde ik gisteren ook al voor, Dennix met Brian en Naad met Amanda.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Brian en Dennix eens bij elkaar in bed leggen... misschien krijgen we dan één grote sperma explosie....
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:04 schreef Lobasca het volgende:
De huishoeren zijn toch ook geen geweldge klaarkomers..nada faked alleen maar, en amanda ligt er altijd voor dood bij..
Zal het dan alleen bij Huub en Lieke allemaal "goed gaan" zeg maar??!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:04 schreef Lobasca het volgende:
De huishoeren zijn toch ook geen geweldige klaarkomers..nada faked alleen maar, en amanda ligt er altijd voor dood bij..
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zal het dan alleen bij Huub en Lieke allemaal "goed gaan" zeg maar??!!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stelde ik gisteren ook al voor, Dennix met Brian en Naad met Amanda.
BTW, check de het videofilmpje op de Tien site van Dennix vannacht, hilarisch.![]()
Ik hoor nooit klachten bij Huub en Lieke, die 2 hebben ook een gezondere sexrelatie. Zij moeten niet zo nodig iedere ochtend of nacht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zal het dan alleen bij Huub en Lieke allemaal "goed gaan" zeg maar??!!
Als ze dan deze keer inderdaad met z'n drieen gaan werken en niet weer Brian ervan op de hoogte brengen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:13 schreef riri het volgende:
dus daarin komt ook mooi een verandering...
mooi....ik kan er niet op wachten dat ze met z'n drieeen van start gaan..
Maar dan is het belachelijk dat Brian en Amanda wel door mogen zuipen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:25 schreef riri het volgende:
achter wil gewoon geen situaties meer scheppen dat bewoners situaties misbruiken zoals bij alcoholgebruik express uitlokken tot fysiek geweld....brian heeft dat eens te meer bewezen dat te doen en we weten allemaal wat er in dat soort situaties gebeurde....brian mepte net zo makkelijk keihard lieke...en als brian op zo'n manier het spel zou moeten kunnen winnen zegt natuurlijk wel heel veel over hem....op een andere manier kan hij het blijkbaar niet
Vanavond wil Huub de boel laten klappen.Niemand blijft bespaard.Hij moet alleen zorgen dat de gasten op tijd weggaan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:13 schreef riri het volgende:
ach Dennix is gewoon zichzelf...'n grote NAR
Nadia daarentegen is echt SICK....hoe desperate moet je zijn om aan zo'n grote NAR te blijven hangen en hoe sexverslaafd ben je als je die NAR publiekelijk zo af ziet gaan,keer op keer op keer,dat je dan nog met zo'n NAR het bed induikt .....het kind is gewoon zo aandachtsgeil als maar wat.
NYMPHOMANE pur sang.
Huub en Jaap zeiden gisteren al....we moeten Nadia niet meer sparen...Lieke zei..."Nadia is gewoon een geit"
Ze willen niet meer ingaan op haar voortdurende excuses uitgesproken in babywoordjes......tis gewoon een valse heks zei Huub...ze hangt aan iedereen...zo'n vrouw zou Huub niet accepteren,hij vindt haar vies.
Jaap zit steeds meer op haar te letten zegt ie...het verhaal van Joris die dacht dat Nadia een man was blijft maar in zijn hoofd rondspoken....ineens vindt hij haar schouders ook wel erg breed en eigenlijk walgt hij van haar gedrag...hij bekijkt haar ineens met heel andere ogen...
Een prachtige analyse Dr. H.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:28 schreef DrsH het volgende:
Voor de rest kan ik voor Lulletje Rozenwater alleen maar hopen dat zijn ogen een keer opengaan en hij Naad een schop onder haar geblokte kont geeft.
Zo dat moest ik even kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar al een tijdje het figuur van "jerommke" hebben..........super breed en smal geen reet van onderenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:13 schreef riri het volgende:
ach Dennix is gewoon zichzelf...'n grote NAR
Nadia daarentegen is echt SICK....hoe desperate moet je zijn om aan zo'n grote NAR te blijven hangen en hoe sexverslaafd ben je als je die NAR publiekelijk zo af ziet gaan,keer op keer op keer,dat je dan nog met zo'n NAR het bed induikt .....het kind is gewoon zo aandachtsgeil als maar wat.
NYMPHOMANE pur sang.
Huub en Jaap zeiden gisteren al....we moeten Nadia niet meer sparen...Lieke zei..."Nadia is gewoon een geit"
Ze willen niet meer ingaan op haar voortdurende excuses uitgesproken in babywoordjes......tis gewoon een valse heks zei Huub...ze hangt aan iedereen...zo'n vrouw zou Huub niet accepteren,hij vindt haar vies.
Jaap zit steeds meer op haar te letten zegt ie...het verhaal van Joris die dacht dat Nadia een man was blijft maar in zijn hoofd rondspoken....ineens vindt hij haar schouders ook wel erg breed en eigenlijk walgt hij van haar gedrag...hij bekijkt haar ineens met heel andere ogen...
nou dan gaan wij er vanavond eens lekker voor zittenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vanavond wil Huub de boel laten klappen.Niemand blijft bespaard.Hij moet alleen zorgen dat de gasten op tijd weggaan.
Misschien is het dgk fan op een van de foto'squote:Op zondag 14 oktober 2007 13:02 schreef DrsH het volgende:
Ik vind wel dat we niet te veel van dit soort foto's moeten plaatsen want dat is zielig voor DGK-Fan![]()
![]()
![]()
Met zn zonnebankkop tussen zn sullige vriendjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
Het blijft toch vreemd dat er alleen maar foto's van Dennix te vinden zijn met mannen en geen enkele met een vrouw, niet op Hyves of waar dan ook. Je komt alleen maar dit soort foto's tegen, dat geeft toch te denken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn toch dezelfde vriendjes die Brian uit hun hand laten eten?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Met zn zonnebankkop tussen zn sullige vriendjes![]()
En maar grote verhalen over de joego's die hij kent en die Huub af willen knallen![]()
Zeker weten 100% dat Brian in zn broek poept voor de stoere mannenquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zijn toch dezelfde vriendjes die Brian uit hun hand laten eten?
Moet helaas zeggen dat ik hem ook wel eens op de foto heb zien staan met een oud vriendinnetje van me... maar dat was in de periode dat hij "bekend" was omdat hij in idols zat....quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
Het blijft toch vreemd dat er alleen maar foto's van Dennix te vinden zijn met mannen en geen enkele met een vrouw, niet op Hyves of waar dan ook. Je komt alleen maar dit soort foto's tegen, dat geeft toch te denken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |