Drie mensen mogen mee met de vliegtuigjes. Meestal gaan geen passagiers mee met sleep-vluchten. Vanwege motorvermogen en extra gevaar bij het oppikken van de sleep. Ik denk dat het dus gewone rondvluchten zullen zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:34 schreef riri het volgende:
wat zijn dat voor vliegtuigjes?....met tekst op een sleep erachter?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:37 schreef neehe het volgende:
Dennix weet niet waar hij kijken moet, trekt de hele tijd rare gezichten, die voelt zich echt niet op ze'n gemak.
5 zieligerds in een badje...quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:47 schreef chufi het volgende:
Brian wil dat Nadia een sex-advertentie van 15 seconden doet nu !
Wat jij zegt .... 'Als Nadia slim zou zijn ......'quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
Als nadia slim is zegt ze "wil je live getuige zijn van anale sex tussen Brian en Amanda, bel dan 0906....."
De regie geeft wel erg weinig aandacht aan die billen van Lieke in spijkerbroek. Hot, maar nog geen fatsoenlijke cap gezien.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke geven een heel nieuwe dimensie aan standje 'lepeltje lepeltje' .......
[ afbeelding ]
1,5 uur geleden toen ze er in gingen zeiden ze al dat het stonk. maar toch zijn ze er in blijven zitten .. Alles voor de show !!quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:53 schreef riri het volgende:
dat water heeft een vieze kleur....die zijn morgen allemaal doodziek
Ze gebruiken de jacuzzi helemaal verkeerd. De truc is om een bacterie-dodend middel in het water te doen en dan ongeveer een kwartier de pomp aan te zetten. Dan is al het water door de filters geweest en is de aanslag van dode bacterieen weg. Die aanslag van dode troep veroorzaakt de stank.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
1,5 uur geleden toen ze er in gingen zeiden ze al dat het stonk. maar toch zijn ze er in blijven zitten .. Alles voor de show !!
Huh ??? speelt ze arcordion onder de douchequote:Op zondag 14 oktober 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje veel plooien ......
[ afbeelding ]
Het zal in ieder geval geen trekzak zijn ........quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ??? speelt ze arcordion onder de douche![]()
Volgens mij wist Brian het wel maar Amanda wist het (denk ik) niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:08 schreef Stupidisco het volgende:
Denkt Amanda echt dat Kim gister mee is geweest met Luuc ? Amanda was toch op de hoogte dat het Kim helemaal niet mee zou gaan.
Ik mag haar wel ... Juist als als ze bezopen isquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is weer echt op dreef vanavond, niet te geloven .......
Wat een dom wijf als ze bezopen is![]()
Dan is ze meestal op haar eerlijks en soms erg scherp en snerend !quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag haar wel ... Juist als als ze bezopen is![]()
Juist ...quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ze meestal op haar eerlijks en soms erg scherp en snerend !
Zo'n Willempie helm zou hem wel staan .....quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:21 schreef chufi het volgende:
Waarom draagt Nix nog geen mutsje/petje ? Brian en Luc hebben het toch ook ? Of zou er iets met zn haar zijn?
Past ook goed voor achterop DGK-fan's brommert !quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo'n Willempie helm zou hem wel staan .....
[ afbeelding ]
Frambozen fricandel .. Gat in de marktquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:24 schreef loisie het volgende:
Naad vindt fricandellen vies........ja, ze heeft liever die piemel van Nix in dur hamsterbek
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:27 schreef loisie het volgende:
Naad: hij zit met gewoon met Fries te lullen, hoe ziek ben je dan.....................Hoe ziek ben jij dan wel niet kutwijf!..........sorry ik draaf door, ik ga slapen, maar ik erger me zo vreeeeeeeesluk aan die beelden van dat wijf!
Daarom heeft ie ook maar een frikadelletje genomen, naast de tosties !! Mag Naad straks proeven welke smaak ie straks in de aanbieding heeftquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:31 schreef Stupidisco het volgende:
Dennix is echt het speeltje van Nadia..
Tis een kleuterquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:36 schreef Stupidisco het volgende:
Nadia gedraagt zich als een kleuter
Vroeger ooit een scanner gehad beroepshalve , was wel leuk spelen trouwens ! Je hoorde van alles en zelf sommige mobiele telefoon gesprekken toen dr tijd :-) Ooit een collega die haar man aan het afkatten was !! Lachen :-)quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de beroeps-afluisteraars : De frequentie van Nadia's zender is 801.375 ..... Ze denkt zelf dat het het nummer van de zender is.
Dom is niet het geval denk ik . Maar heeft geen eigenwaarde en kan zich niet verwoorden. Hij is wat al eerder gezegt is super onzeker sinds ie in die kooi zit. Weet zich geen houding te geven en weet niet wat ie met zichzelf aanmoet. Echt triest hoe kut moet die gozer zich wel niet voelen ...Ik was al lang jankend naar me moeder gerendquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
Begin hoe langer hoe meer te denken dat nix ze niet allemaal op een rijtje heeft. Hoe kun je je anders zo kneuzerig gedragen![]()
Ik heb ook nog een scanner in de kast liggen, maar om nou te zeggen dat ik hem op die frequentie ga zetten.............................quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger ooit een scanner gehad beroepshalve , was wel leuk spelen trouwens ! Je hoorde van alles en zelf sommige mobiele telefoon gesprekken toen dr tijd :-) Ooit een collega die haar man aan het afkatten was !! Lachen :-)
Zal waarschijnlijk toch een lokale frequentie zijn en als je niet in de buurt woont zal je er toch niks van horen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een scanner in de kast liggen, maar om nou te zeggen dat ik hem op die frequentie ga zetten.............................![]()
Dus niet doen want het is Naad en wie wil die nu horen !! En nu zeker niet met haar upcoming tenten tentoonstelling in het vooruitzicht..quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk toch een lokale frequentie zijn en als je niet in de buurt woont zal je er toch niks van horen.
Als je buiten het hek staat hoor je ze alleen maar als ze achter in de tuin zijn. De kans is groot dat ze vanuit de villa niet eens buiten de hekken zijn op te vangen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk toch een lokale frequentie zijn en als je niet in de buurt woont zal je er toch niks van horen.
Ooit staan scannen daar ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je buiten het hek staat hoor je ze alleen maar als ze achter in de tuin zijn. De kans is groot dat ze vanuit de villa niet eens buiten de hekken zijn op te vangen.
edit : De beveiliging heeft wel sterkere sets, maar die zijn tegenwoordig gescambled.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:56 schreef chufi het volgende:
Naad zit Luc nu cranaal te stimuleren met een 'Blokker hoofd massage ding"
En het leuke is dat Dennix zich op de achtergrond woest omdraait .......quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:56 schreef chufi het volgende:
Naad zit Luc nu cranaal te stimuleren met een 'Blokker hoofd massage ding"
Ahhh wat een leuke meid die Nadiaquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:57 schreef Stupidisco het volgende:
en Nadia zit gewoon op de bedrand (terwijl Dennix er naast ligt) voor de zoveelste keer vanavond te flirten met Luuc.
Zie http://fmc.dotnet-services.nl/news.htm en even zoeken naar Gouden Kooi. Ook geluidsopnames van de beveiliging op die site.quote:
quote:Praat eens met de beveiliging van De Gouden Kooi (26 november 2006)
Het blijven snelle jongens hier in het Gooi! Twee dagen na de publicatie op het FMC heeft Security Concepts de gescrambelde verbinding op 455.810 Mhz al weer opgeven. De reden van het opheffen van deze communicatie is onduidelijk, mogelijk is het Agentschap Telecom in actie gekomen vanwege het vermeend illegaal gebruik van spraakversluiering door Security Concepts. Al meer als een maand maakt Security Concepts voor de beveiliging van de Gouden Kooi gebruik van simpele PMR* portofoons. Laag vermogen en een relatief goedkope investering moet men gedacht hebben bij Security Concepts, maar is dit wel zo verstandig? De goedkope PMR portofoons zijn immers voor elke burger vrij aan te schaffen en vergunningsvrij te gebruiken. Dus als je nu contact zoekt met de beveiliging van de Gouden Kooi, neem afslag naar motel Witte Bergen op de A1 en roep op kanaal PMR 2, 446.01875 Mhz naar de CP, de Sierra, Echo of de Hotel. Succes verzekerd.
quote:Communicatie van De Gouden Kooi gescrambled! (16 oktober 2006)
Snelle jongens hier in het Gooi! Het FMC meldt op deze website op 11 oktober dat Security Concepts de beveiliging van de Gouden Kooi heeft overgenomen van G4S Securicor en dat de heren van Security Concepts het blijkbaar niet zo nauw nemen met de wet- en regelgeving. De afdeling communicatie van Talpa draait blijkbaar op volle toeren, want nog geen 48 uur na de plaatsing van het bericht heeft de beveiliging van de Gouden Kooi al maatregelen getroffen. De communicatie van de beveiligers van Security Concepts wordt sinds vrijdag 13 oktober namelijk voorzien van spraakversluiering en is dus voor de scannerluisteraars niet meer mee te luisteren, althans dat was de bedoeling.
Ik krijg bijna medelijdenquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:05 schreef Stupidisco het volgende:
Dennix hoort nu natuurlijk alles....die moet echt een vreselijk gevoel hebben nu.
Das oud. Al een nieuwe poging gedaan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie http://fmc.dotnet-services.nl/news.htm en even zoeken naar Gouden Kooi. Ook geluidsopnames van de beveiliging op die site.
[..]
[..]
Nee hoor, ik kan m'n tijd wel beter besteden. Jij wel een keer daar gescanned ?quote:
Ja wel.. Die moet echt wel weg !!! Wat een sukkel en het word alleen maar ergerquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat meen je niet .......
[ afbeelding ]
God iedereen heeft zich wel es zo gevoeld maar weken lang !!!! Dat kan niet goed zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:14 schreef Myriam1978 het volgende:
ohohoh ajb Dennis ga nar huis, het wordt niks dit. Ik vind het echt te zielig voor worden.
OMGquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:18 schreef Stupidisco het volgende:
dennix gaat maar met z'n bal naar bed want Nadia ziet m helemaal niet meer staan
Nee laat um nog blijven dit is briljantquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:23 schreef gomi het volgende:
ik hoop eigenlijk dat luc komende week weer weggaat en ben benieuwd waar nadia zich dan op zal storten.
zou helemaal leuk kunnen worden als dennis inmiddels t datinggedoe weer in gang gezet heeft en dat zijn dates een dag of 2 na t vertrek van luc op komen dagen.
die nadia gaat dan flippen denk ik, hoop ik
quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:24 schreef chufi het volgende:
Luc doet brians streeltjes , zoals toen brian nog in Nena geloofde
stond er toevallig een taakstraf op tippelen buiten de tippelzone?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:24 schreef Stupidisco het volgende:
Nadia heeft ooit een taakstraf gehad
Het verhaal van Nadia over dat voetbalvriendje bij Vitessequote:Op zondag 14 oktober 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia had 80 uur taakstraf. Dat is veel volgens Amanda, zij had maar 40 uur gekregen .......
quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia kreeg de taakstraf wegens het shoppen op de pinpas van de moeder van haar ex. Totaal voor 1600 euro in 'n middagje shoppen !
Luc is niet goed bij zijn hoofd ..als ie geen spel speeld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc wordt close met Nadia ......
[ afbeelding ]
Hahhaaa dat van mutsmonique gelezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke plaatjes voor Dennix als hij dinsdag naar de training gaat ....... dit is geen hint hoor ....
[ afbeelding ]
Volgens mij komt ie de kleedkamer niet eens uit of zal heel schichtig het veld opkomen omdat ie denkt dat overal mensen hem staan af te luisteren en hij de juiste camera niet kan vinden en ook geen spiegel heeft om zn haar te checkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke plaatjes voor Dennix als hij dinsdag naar de training gaat ....... dit is geen hint hoor ....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |