ik verbaas me altijd over die relaties...Hal en John waren toen al een flink stuk ouder dan Carlyquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja dat was dat gedoe met die zwangerschap..
Of Parker nou van Hal was of van John..
Carly moest zwanger worden en binnen een bepaalde tijd bevallen, en dan zou ze van Rosanna heel veel geld krijgen ofzo toch?..![]()
Ik kan het me vaag herinneren, maar alle details weet ik niet meer..
Nee hoor, de serie loopt al 50 jaar juist omdat er niemand kijkt.quote:Op maandag 5 november 2007 19:06 schreef BillyOcean het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit kijken/volgen joh!?
Ja zo was het idd..quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Carly kreeg geld van Rosanna als ze een baby kreeg en met de vader was getrouwd, toch?
En wat zit Hal opeens de ideale vader uit te hangen?!?!
Valt reuze mee volgensmij..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:49 schreef Ticootje het volgende:
Dusty is ook een vreselijke slet vind ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Net zoals de sapoase in gtst..quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
goh de bieb is opeens ' the place to be' geworden![]()
Nou idd!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Je gaat ook niet zo'n heel decor bouwen als je er dan geen heel seizoen gebruik van gaat maken hèquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou daar lijkt het wel op...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef Koningin het volgende:
Heeft Katie nou echt dat boek geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nu pas?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou daar lijkt het wel op...
Ik vind Emily een beetje eng worden....
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Aventura op 13-11-2007 13:44:32 ]
naar mijn weten de eerste keer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat een rare verhaallijn van Mike opeens..
Met die robijnen ofzo..![]()
Is dat vroeger al op tv geweest dan, dat hij die dingen in Carly's huis had verstopt? Of is dit de eerste keer dat dat ter sprake komt?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu pas?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |