ik verbaas me altijd over die relaties...Hal en John waren toen al een flink stuk ouder dan Carlyquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja dat was dat gedoe met die zwangerschap..
Of Parker nou van Hal was of van John..
Carly moest zwanger worden en binnen een bepaalde tijd bevallen, en dan zou ze van Rosanna heel veel geld krijgen ofzo toch?..![]()
Ik kan het me vaag herinneren, maar alle details weet ik niet meer..
Nee hoor, de serie loopt al 50 jaar juist omdat er niemand kijkt.quote:Op maandag 5 november 2007 19:06 schreef BillyOcean het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit kijken/volgen joh!?
Ja zo was het idd..quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Carly kreeg geld van Rosanna als ze een baby kreeg en met de vader was getrouwd, toch?
En wat zit Hal opeens de ideale vader uit te hangen?!?!
Valt reuze mee volgensmij..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:49 schreef Ticootje het volgende:
Dusty is ook een vreselijke slet vind ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Net zoals de sapoase in gtst..quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
goh de bieb is opeens ' the place to be' geworden![]()
Nou idd!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Je gaat ook niet zo'n heel decor bouwen als je er dan geen heel seizoen gebruik van gaat maken hèquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou daar lijkt het wel op...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef Koningin het volgende:
Heeft Katie nou echt dat boek geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nu pas?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou daar lijkt het wel op...
Ik vind Emily een beetje eng worden....
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Aventura op 13-11-2007 13:44:32 ]
naar mijn weten de eerste keer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat een rare verhaallijn van Mike opeens..
Met die robijnen ofzo..![]()
Is dat vroeger al op tv geweest dan, dat hij die dingen in Carly's huis had verstopt? Of is dit de eerste keer dat dat ter sprake komt?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu pas?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef alors het volgende:
Die Jack en Carly scènes zijn echt zooZe horen gewoon bij elkaar
![]()
Ze gingen samen een kopje koffie drinken, want ze kwamen erachter dat hun kinderen Paul en Emily, niets en hen kwijt wilde en dat ze toch dus iets gemeen hadden, verder komt het tot een climax in het verhaal Dusty Emily Paul, Jennifer en Meg. het laatste wat je zag is dat Emily haar geweer kwijt raakte aan een ontsnapte Dusty en dat Jennifer en Emily in die boerderij waar Dusty zat opgesloten met elkaar worden geconfronteerd, en Paul en Dusty ergens in het bos idem. en Meg vertelt Hal de waarheid.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef kv26 het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er vandaag in de laatste 20 minuten is gebeurd. Ik moest toen jammer genoeg weg. Ik heb het gezien tot Susan en Barbara met elkaar aan het praten waren.
Het zal wel bijna zover zijn ja, het gebeurde in juli 2006 en wij lopen iets meer dan 1,5 jaar achter op Amerika..quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het een hele tijd niet gezien, maar allemachtig wat zag hal er slecht uit. ik schrok er gewoon van.
was hij er toen al zo slecht aan toe? (ik heb geen idee van hoeveel tijd tussen die opnames en zijn overlijden zitten)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:56 schreef Merel het volgende:
Hebben ze daar toen in de serie nog aandacht aan besteed door een mooi stukje compilatie van oude beelden ofzo?
Om Carly nog even duidelijk te maken wat ze mist...quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef Rebbedebje het volgende:
Waarom heeft Jack zo'n geil, strak shirt aan?![]()
![]()
Haha ik was dus niet de enige die het opvielquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef Rebbedebje het volgende:
Waarom heeft Jack zo'n geil, strak shirt aan?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hal..![]()
Het is idd eeuwig zonde..
En eindelijk Dusty en Jennifer weer bij elkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik irriteer me ook dood aan Emily.quote:Op maandag 26 november 2007 23:34 schreef Aventura het volgende:
Ik hoop dat we van Emily af zijn...Tegen beter weten in. Ik kan echt niet tegen dat gejammer van d'r...
Oh ik vind dat ook zo erg! Altijd als Emily aan het jammeren is zet ik mijn geluid uit..quote:Op maandag 26 november 2007 23:34 schreef Aventura het volgende:
Ik hoop dat we van Emily af zijn...Tegen beter weten in. Ik kan echt niet tegen dat gejammer van d'r...
Hij leed toen irl al zeker 3 jaar aan zware depressies. Over een paar maanden gaan we ook hier zien hoe hij uit de serie verdwijnt....quote:Op zondag 25 november 2007 08:48 schreef frank_en_helga het volgende:
valt mij ook al op dat hal er slecht uit ziet
Die middelste die man met Hal is volgens mij de vader(de echte) van Jenniferquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij leed toen irl al zeker 3 jaar aan zware depressies. Over een paar maanden gaan we ook hier zien hoe hij uit de serie verdwijnt....
En het was zo'n knappe vent om te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepzz Darryl Crawfordquote:Op woensdag 5 december 2007 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Die middelste die man met Hal is volgens mij de vader(de echte) van Jennifer
Finally!quote:
Anders ik wel.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:18 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Finally!![]()
Ik was anders alweer in slaap gevallen.
Luke kwam binnen en was het zat en heeft zijn ouders vertelt dat hij gay is.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
Die Jade komt me echt mijn strot uit!! ze kan niet acteren, praat sloom en haar karakter komt maar niet op gang. gaat ze ineens Holden zoenen
gisteren trouwens gemist, kwam daar nog iets van? van die zoen?
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
Luke kwam binnen en was het zat en heeft zijn ouders vertelt dat hij gay is.
Het was de cilff, maar Holden vindt het volgens mij wel okeequote:Op donderdag 6 december 2007 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]eindelijk!
en hoe namen ze het op??
Volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 12:08 schreef roooosje het volgende:
[..]
Het was de cilff, maar Holden vindt het volgens mij wel okee.
Ik denk dat ie het beter op gaat pakken dan Lilyquote:Op donderdag 6 december 2007 12:08 schreef roooosje het volgende:
[..]
Het was de cilff, maar Holden vindt het volgens mij wel okee.
Precies, zo irritant.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
Die Jade komt me echt mijn strot uit!! ze kan niet acteren, praat sloom en haar karakter komt maar niet op gang. gaat ze ineens Holden zoenen
Holden leek het niet erg te vinden...quote:gisteren trouwens gemist, kwam daar nog iets van? van die zoen?
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef kv26 het volgende:
Ook apart, Paul stond eerst met langer haar bij Emily en het volgend moment is zijn haar er af.
Ik was bij mijn zus, zelfde reactie , echt heel fout.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef kv26 het volgende:
Ook apart, Paul stond eerst met langer haar bij Emily en het volgend moment is zijn haar er af.
Oh bah, Jade mag er van mij ook uit. Wat een irritant mens zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |