Die gaan we nog even moeten zien..quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef Michellee het volgende:
En nu hopen dat ze snel opgerot is.
Ik geloof dat ik vrijdag de avond-laat-aflevering heb gezien, dus voor de zekerheid maar even tussen spoilertags:quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:41 schreef massy het volgende:
Sjees he, ik heb het gemist vrijdag. Katie heeft Carly verraden begrijp ik ? En nu is Jack bij haar weg ? Of vergeeft hij haar weer, as usual ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:47 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vrijdag de avond-laat-aflevering heb gezien, dus voor de zekerheid maar even tussen spoilertags:Thanx !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar gaan we nu dus achterkomen. Als je het wilt weten moet je in het spoilertopic kijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:31 schreef Koningin het volgende:
Ik heb eigenlijk gemist wat met Dusty is gebeurd.
Wie kan het me vertellen?
ik kan alleen maar:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef alors het volgende:
Awww Jack en Carly tochze horen gewoon bij elkaar
![]()
Waar is Jessica trouwens (behalve dat ze af en toe advocaatje speelt), en die Ben? dat heb ik ff gemist denk ik, of ik heb het verdrongen. BenMarshall
(
)
Of is met Jade het negerquotum voorlopig toereikend?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef alors het volgende:
Volgens mij konden ze geen kinderen meer krijgen nadat ze gevallen was of zoiets dergelijks.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:59 schreef Moja het volgende:
Dat hele trouwgedoe van Will & Gwen vind ik ook zo suf, jezus straks willen ze ook al aan kinderen beginnen zeker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik zal het even in een spoilertag zetten voor de mensen die ATWT om 17.00 uur kijken..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:42 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik heb vandaag en gisteren gemist.
Nog iets bijzonders gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:24 schreef Merel het volgende:
Ooooh wat heb ik net hard mee zitten huilen om Carly en Jack
Maar ze heeft 3 kinderenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:55 schreef Koningin het volgende:
Carly is zoooo dom! Ze zet haar man voor schut voor iedereen!
Kan beter werk gaan zoeken en wat nuttigs gaan doen.
Ik heb er een reminder voor in m'n telefoon gezet zelfsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:35 schreef Rebbedebje het volgende:
Dinsdag is de jubileum aflevering, waar ook het plaatje uit de OP in voorkomt.![]()
Edit: De avond aflevering dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:35 schreef Rebbedebje het volgende:
Dinsdag is de jubileum aflevering, waar ook het plaatje uit de OP in voorkomt.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Ik volg atwt al zo lang maar ik wist gewoon niet dat Holden in feite Lilly's oom was![]()
Alleen in ATWT![]()
Ik meen dat Iva de dochter is van Emma.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:47 schreef Ticootje het volgende:
Holden is de zoon van Emma.
Lily is de adoptiedochter van Lucinda -> Lucinda en Emma hebben geen connectie dacht ik.
Lily is de biologische dochter van Ivy (?), is dat dan de zus van Emma??
Ik ga dit even uitzoeken.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Barb het volgende:
Ow, adoptiedochter, dat wist ik niet.
Oh jee, ik was zo geshockeerd dat ik het verkeerd heb verwoord.. laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
echt? Leg eens uit??
Ik ga zelf even denken.
Holden is de zoon van Emma.
Lily is de adoptiedochter van Lucinda -> Lucinda en Emma hebben geen connectie dacht ik.
Lily is de biologische dochter van Iva -> Adoptie dochter van Emma
Wauw... Maar geen bloedverwant dus..
Iva is dus de adoptiedochter van Emma. Ze speelde onder andere toen de verhaallijn van Rose ook speelde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:47 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
[..]
Oh jee, ik was zo geshockeerd dat ik het verkeerd heb verwoord.. laten we het daar maar op houden![]()
![]()
![]()
In de aflevering hadden de kids het over dat Emma en Lucinda zussen zijn, Holden Emma's zoon is en Lilly Lucinda's adotiedochter is, dus >> Holden is Lilly's oom, ongeveer![]()
Het kan ook zijn dat ik het totaal verkeerd begrepen heb omdat ik ook met andere dingen bezig was, ja ja - multitasking is ook een vak apart
Trouwens, wie is Iva?
Heeft te maken met het 50 jarig bestaan van ATWT, dus we kregen eens iets heel anders te zien..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:21 schreef massy het volgende:
Zo, ik snapte niks van de aflevering van vandaag. Wat vreemd. Ik heb ATWT al 4 dagen gemist achterelkaar, dus keek vandaag weer voor het eerst. Schakelde midden in de aflevering in en dacht dat ik naar een anderr programma aan het kijken was, want het was in zwart wit.
Wat is er aan de hand, in godsnaam??
Die wenkbrauwen ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
De 'I love Katie' versie was echt té erg
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:47 schreef Merel het volgende:
..ik had nog wel veel meer oude fragmenten willen zien!
Dat was ook niet héél spannend hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gisteren alleen het staartje gezien. Met de Diva's in het bos, maar ik had gelezen dat ze ook een beer tegenkwamen, dat heb ik denk ik gemist
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
beetje bij de les blijven eej
![]()
Ik kijk al een jaar of 17 ATWT , toen het nog op SKY was![]()
Ja dat was dat gedoe met die zwangerschap..quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:49 schreef maril het volgende:
John Dixon heeft ook nog met Carly gerommeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |