Alleen is dat de Kreeftenvangst. De krabvangst vind ik veel en veel leuker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
Het wordt nu ook uitgezonden op een gewone Nederlandse zender.
Met een Nederlandse voice over. Vréselijk!
Ik wil het vette accent!
Ik vond die krabvangst ook een stuk spannender op één of andere manier. Ik vraag me ook af hoe het met die kapitein is afgelopen die op een gegeven moment in het ziekenhuis moest worden opgenomen omdattie hartklachten of zo had, is die ooit weer wezen varen daarna? Heb dat niet meer meegekregen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Alleen is dat de Kreeftenvangst. De krabvangst vind ik veel en veel leuker.
Zo te zien vaart ie weer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond die krabvangst ook een stuk spannender op één of andere manier. Ik vraag me ook af hoe het met die kapitein is afgelopen die op een gegeven moment in het ziekenhuis moest worden opgenomen omdattie hartklachten of zo had, is die ooit weer wezen varen daarna? Heb dat niet meer meegekregen.
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Alleen is dat de Kreeftenvangst. De krabvangst vind ik veel en veel leuker.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
(Maar in de TT van dit topic stond 'lobstermen' dus ik dacht dat het hier over de kreeftenvangers ging).
Hij had een verstopping (hartinfarct), halverwege seizoen 5 (januari 2009) komt hij terug als kapitein.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zo te zien vaart ie weer.
http://www.corneliamarie.com/
Season 5 eindigt na het Opelia seizoen van 2009.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:21 schreef Atreidez het volgende:
Wat is het laatste seizoen eigenlijk? Zit zelf S5 te kijken, ben bij epi 5 nu.. Is wel gaaf in de late uurtjes altijd, vooral de gevestigde orde. Time Bandit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Dit topic gaat hoofdzakelijk over de krabvissers.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef Terreros85 het volgende:
met de krabben was vele malen gaver!
In november en januari geloof ik (er wordt op twee soorten krab gevist), dus in totaal ongeveer 8 weken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Geen maanden nee, meestal ligt het tussen de 2 tot 4 weken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |