Duidelijk te zien dat het in een studio met een zwembad is opgenomen ja...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:19 schreef tonks het volgende:
IK geloof dat hele programma niet hoor nepzooi
Jij bent zo iemand die denkt dat de titanic echt gebeurt is zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:22 schreef jna het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat het in een studio met een zwembad is opgenomen ja...
![]()
nee je bent in de war met american chopperquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:19 schreef tonks het volgende:
IK geloof dat hele programma niet hoor nepzooi
Jij bent zo iemand die denkt dat de mens nooit op de maan is geweest zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die denkt dat de titanic echt gebeurt is zeker.
Weet je hoe gevaarlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:49 schreef MeneerNuance het volgende:
ik wil dat werk doen![]()
is toch veel beter als van 9 tot 5 achter de PC![]()
hehe denk dat je na een weekje snow crap season het toch wel voor gezien houdtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:49 schreef MeneerNuance het volgende:
ik wil dat werk doen![]()
is toch veel beter als van 9 tot 5 achter de PC![]()
Eigenlijk wel maar er was vorige week een delay omdat ze paar bugs moesten fixen, nu is de datum alweer 29 juliquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is vandaag niet de PC-Game uitgekomen?
Goed nieuws! Dit is zo'n leuk programma. Echt mannen.quote:
Sommige gasten verdienen nog zelfs meer. op de NW als ze hun qouta vangen dan heeft een full deckhand zeker een share van rond de 45k, not bad idd voor 2 monthsquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:40 schreef Silaz het volgende:
Dmn, voor 2 maandjes (en mss wel wat minder) 30000$ +- verdienen.. tikt lekker aan..
in opi's season niet nee, king crab gaat het nog dan is het weer meestal rustiger en niet zo koud.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:43 schreef Crientj het volgende:
Dan zou ik er alsnog voor geen miljoen op willen werken.
Heb hetzelfde, en elke keer neem ik me weer voor om het te gaan volgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:02 schreef bijdehand het volgende:
Ik volg het niet echt, kijk het echter wel als ik er toevallig langs zap. Heel mooi programma!
Dat was de Cornelia Marie toch ? Volgens mij hadden ze die weer laten repareren voor 60.000 ..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:00 schreef slakkie het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, en elke keer neem ik me weer voor om het te gaan volgen.
Hoe is het nou afgelopen met die boot die motorpech had? Wat was er uiteindelijk mis? (Ze gingen terug naar de haven om de motor te fixen aangezien ze niet op zee konden blijven vanwege storm).
Season 4 is net afgelopen, duurt nog wel even voordat season 5 begint.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:38 schreef Silaz het volgende:
Is Season 5 de meest recente?want het seizoen hiervoor had ik al een keer gezien
Geen maanden nee, meestal ligt het tussen de 2 tot 4 weken..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:17 schreef Ace1 het volgende:
Die meeste krab seizoenen duren toch maar een paar dagen?: Geen paar maanden.
Nee, volgens mij was het een andere boot, met die blonde krullekop als schipper, geen idee hoe hij heet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:55 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat was de Cornelia Marie toch ? Volgens mij hadden ze die weer laten repareren voor 60.000 ..
Zowiezo hadden die wel heel erg pech dit seizoen. PhilVond m altijd wel sympathiek overkomen en nu is zijn carriere waarschijnlijk voorbij. Ik moet zeggen dat ik eerder dacht aan long-kanker dan een bloedprop die door zijn hart(!) was gegaan. Als je ziet wat die vent wegpafte en wegdronk aan red bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |