Die van de Wizard hadden rond de 65k dit seizoen, als ik het goed herinner.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
als er dan zo'n golf komt is meteen het hele schip bevoren, ook een keer kreeg zo'n gast een ijsklomp op zijn rug
die gaste van de northwestern (mijn favo) die ginge naar huiis met 47.000 per persoon!
Mike Rowe is okéquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:45 schreef Lyrebird het volgende:
Na eerst uit pure verveling drie afleveringen gezien te hebben, kreeg ik de smaak pas te pakken. De serie zit goed in elkaar. En idd, met Mike Rowe op de achtergrond, die het toch weer smakelijk aan elkaar praat.
Ze hebben hier ook Black Gold dat wel wat van Deadliest Catch weg heeft. Heb ik nog maar een aflevering van gezien, maar het zag er goed uit.
ze zijn 8 maanden per jaar van huis, dus zelf hebben ze er weinig aan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:33 schreef Silaz het volgende:
Jah dat is echt gewoon kk veel voor een paar weekjes werk
Vrouwtje lief wel , èn man van huis , èn veel cash op zakquote:Op maandag 10 november 2008 23:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze zijn 8 maanden per jaar van huis, dus zelf hebben ze er weinig aan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:45 schreef Lyrebird het volgende:
Na eerst uit pure verveling drie afleveringen gezien te hebben, kreeg ik de smaak pas te pakken. De serie zit goed in elkaar. En idd, met Mike Rowe op de achtergrond, die het toch weer smakelijk aan elkaar praat.
Ze hebben hier ook Black Gold dat wel wat van Deadliest Catch weg heeft. Heb ik nog maar een aflevering van gezien, maar het zag er goed uit.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:43 schreef Giertje het volgende:
wel sneu voor jonathan dat zijn zoon niet verder mee wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:07 schreef Lyrebird het volgende:
[..]okee zijn er al beelden van seizoen 5 danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ze vissen in de zee tussen Alaska en Rusland, niet echt in de buurt van Canadaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:37 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ik heb familie in canada wonen in die omgeving en die zien de boten soms in de haven liggen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:09 schreef Reza-impreza het volgende:
Jammer dat de laatste maanden allemaal herhaling is
En bij de Bijenkorf Rotterdam kan je Alaska king crab kopen in het 'House of Caviar' hoekje.
18 euro voor 250 gram , ik heb ze ook al gekocht en gestoomd , heeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
Behind the scenes is idd vet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:58 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Season 4 is net afgelopen, duurt nog wel even voordat season 5 begint.
Season 4 is wel vet en heeft 16 episodes,m stuk meer dan de voorgaande als ik het goed heb.
Vond the behind the scenes s4 special wel leuk, die cameramannen zijn ook stuk voor stuk gekke mannen, moet je ook wel zijn om daar van die shots te maken... die gasten werken net zo hard als de crabbers en zijn in nog meer gevaar. Respect voor die gasten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |