quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef PM-girl het volgende:
Haaaai Brent!Wat een leuke uitnodiging!
HerKendahlbaar....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nee nee, het is de plaat die op de Hema-taart staat! Ik heb em vandaag afgehaald, heerlijk vers en zo mooi!!! Morgenmiddag is het kinderfeestje en daar hoort slagroomtaart bij
![]()
Brent schreeuwt trouwens moord en brand als iets hem niet aan staat. Echt op alles. Nu snap ik wel dat ie zich nog niet veel beter uit kan drukken als dit maar de hele dag dat enorme gebrul is echt niet leuk. Wat kan ik nou het beste doen? Negeren? Of lief vragen of ie zijn smoeltje eens kan houden?
Hehe, idd grappig hoe dat enorme drama op 1 seconde compleet over kan zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh.. het kan dus veel ergerHier wordt hij al enorm driftig en schreeuwt hij als een mager speenvarken als hij zijn sok al niet uit krijgt. En een seconde later zit ie 'tutuuu mamama buhubbbb'
quote:Op zondag 4 november 2007 11:11 schreef Moonah het volgende:
Bah, dat gedram, ik vrees dat we eraan zullen moeten wennen tot hij kan praten.... de pubertijd
Het helpt zeker niet dat ze volgens het kdv volkomen normaal is, he?quote:Op zondag 4 november 2007 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Eeeeeeeeen bedankt he, ET!![]()
(dat heeft vast meer te maken met Saskia dan met onze kids)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |