abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54336803
Als je zou zeggen dat Brent 2 is geworden zou ik het aan de hand van die foto ook zo geloven
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54336819
Wat issie al groot!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 3 november 2007 @ 14:03:23 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54337021
welkom Brent!! whahah die oortjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_54338434
Mikael is echt zo'n schatje he
Als ie iets doet wat niet mag zegt ie: Neeej mama Met zo'n te lief stemmetje. Ik ben zo verliefd
Liefde
  zaterdag 3 november 2007 @ 16:19:18 #255
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54339304
Brent gefeliciteerd

Met vreugde kan ik jullie mededelen dat het zover is: Kendahl ging vandaag op zaterdag 3 november lopen!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 17:04:39 #256
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54339983
Kendahl, goedzo jochie

Lucie is gestopt met middagslaapjes. In plaats daarvan hebben we nu maar een nieuw ritueel ingevoerd: met een bekertje diksap en een crackertje bij mama op schoot kijken en meeswingen met Youtube clipjes. (Lucie kijkt verder geen tv of dvd's)
Favorieten:
- Teletubbies dansen op de Holly Dolly song
- Een nijlpaard en hond zingen The Lion sleeps tonight
- ManahManah (uit de Muppetshow)
- Le Papa Pingouin (zoontje en pappa pinguin)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:18:13 #257
108648 cattie
lieve moeder
pi_54342650
Welkom Brent! Grote knul!

Goed zo Kendahl!

Leuke filmpjes Macka! Wat snel dat Lucie nu al geen middagslaapjes meer doet.
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:29:50 #258
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_54342956
Welkom dreumessen..

Aaaaaa, dat nummer van HollyDolly is aanstekelijk gezellig!
Die clip daarvan alleen al.. Nijlpaard!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:41:56 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54343292
Dat heb ik dus ook. Zo heerlijk vrolijk!
Kan me voorstellen dat Lucie dat ook helemaal leuk vind!

Die van die Nijlpaard en die Hond is ook leuk!
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:53:42 #260
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54345308
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef PM-girl het volgende:
Haaaai Brent! Wat een leuke uitnodiging!
Nee nee, het is de plaat die op de Hema-taart staat! Ik heb em vandaag afgehaald, heerlijk vers en zo mooi!!! Morgenmiddag is het kinderfeestje en daar hoort slagroomtaart bij

Brent schreeuwt trouwens moord en brand als iets hem niet aan staat. Echt op alles. Nu snap ik wel dat ie zich nog niet veel beter uit kan drukken als dit maar de hele dag dat enorme gebrul is echt niet leuk. Wat kan ik nou het beste doen? Negeren? Of lief vragen of ie zijn smoeltje eens kan houden?
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:57:47 #261
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54345421
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Nee nee, het is de plaat die op de Hema-taart staat! Ik heb em vandaag afgehaald, heerlijk vers en zo mooi!!! Morgenmiddag is het kinderfeestje en daar hoort slagroomtaart bij

Brent schreeuwt trouwens moord en brand als iets hem niet aan staat. Echt op alles. Nu snap ik wel dat ie zich nog niet veel beter uit kan drukken als dit maar de hele dag dat enorme gebrul is echt niet leuk. Wat kan ik nou het beste doen? Negeren? Of lief vragen of ie zijn smoeltje eens kan houden?
HerKendahlbaar.... Wij schudden consequent van 'nee'. We leggen ook zijn gedrag voor hem uit. 'Lukt het niet?' 'ben je boos?' Aandachtsgillen proberen we zoveel mogelijk te negeren. Tja, frustraties horen bij deze leeftijd. Ze willen alles, maar kunnen nog niet alles.
Houd vol
pi_54350725
Ik zeg ook altijd tegen Mikael: Niet zo miepen, als het niet lukt moet je het gewoon zeggen dan kan mama je helpen. En dan zegt ie op zijn manier wat ie wil en help ik hem. Dan is het ook goed.

Ik moest gister zo lachen om Mikael. Hij zat in bad en wees zijn piemel aan. Dat? Dus ik zeg piemel. Hij: P P P P euh papa

[ Bericht 36% gewijzigd door MeNicole op 04-11-2007 09:28:34 ]
Liefde
pi_54351677
Hoi allemaal! Kyllian is jullie heus niet vergeten hoor Yppy Zijn mama post alleen veeeeel te weinig. Jullie hebben al zoveel met elkaar gedeeld, denk niet dat het me lukt om daarin mee te gaan. Daarom misschien beter om hm hier uit het lijstje te laten, dus misschien wil een modje dat ff doen Brent heel veel plezier hier als grote kleine dreumes!!
  zondag 4 november 2007 @ 11:06:21 #264
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54351708
Ik post ook minder dan eerst. Eerder wanneer ik er zelf behoefte aan heb en als ik een vraag heb.
  zondag 4 november 2007 @ 11:11:35 #265
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54351773
Joh, je bent ook welkom als je minder vaak post hoor.
Gaat het goed met Kyllian?

Rockabella, onze mennekes zijn nu dreumesen en daar hoort dus blijkbaar gillen bij.
Thies is sinds het terugzetten van de klok nogal uit zijn ritme. Gisteren en vannacht was hij om 5.15 uur klaarwakker (Help, Sugar!!).Geprobeerd hem te laten spelen in bedje, Teletubbies kijken bij papa en mama in bed, nee hoor, niets hielp. Hij bleef maar zeuren en krijsen. Soms tot kokhalzen toe. Vanochtend hebben we hem uiteindelijk maar wat in zijn sop gaar laten koken (in een bedje op onze kamer) en genegeerd en warempel, om 6.30 was hij weer in slaap gevallen.
Bah, dat gedram, ik vrees dat we eraan zullen moeten wennen tot hij kan praten....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54351938
Ook hier herkenbaar, bij alles wat niet naar Fonske zijn zin is, krijgen we het 'banaaneffect'. Rug in de kromming, hoofd achteruit smijten en schreeuwen maar.
Gisteren hadden we afgesproken om te gaan fonduen met wat mensen en twijfelen we zelfs om het af te zeggen...
O ja, en als je je hoofd achterover gooit doe je dat best ergens heel hard tegen, zodat je echt een reden hebt om te krijsen...
  zondag 4 november 2007 @ 11:29:23 #267
190853 RockabeIIa
pi_54352023
Oh.. het kan dus veel erger Hier wordt hij al enorm driftig en schreeuwt hij als een mager speenvarken als hij zijn sok al niet uit krijgt. En een seconde later zit ie 'tutuuu mamama buhubbbb'
pi_54352069
Haha hier ook een driftkikkertje als ie zn zin niet krijgt!! Gelukkig issie al snel af te leiden
Moonah: ja met Kyllian gaat alles verder prima! Het is een heerlijk vrolijk jochie (meestal dan ).
...en zn verjaardagstaart vond ie ook erg lekker
pi_54352088
Het word nog veeeeeel erger. Boodschappen doen word ook heel leuk.
Mikael wil wel in de winkelwagen zitten maar moet niet te lang duren. Hij mag van mij dan best lopen. Maar als er iets gebeurd wat hem niet aanstaat krijg je net als in de reclame. Heel dramatisch op de grond gaan liggen brullen alsof de hele wereld vergaat om een seconde later gewoon weer op te staan omdat ik door loop en dan weer voor mijn voeten opnieuw te beginnen. En die blikken van mensen als ik zeg dat ie iets harder moet gillen omdat niet iedereen hem hoort
Liefde
pi_54352133
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh.. het kan dus veel erger Hier wordt hij al enorm driftig en schreeuwt hij als een mager speenvarken als hij zijn sok al niet uit krijgt. En een seconde later zit ie 'tutuuu mamama buhubbbb'
Hehe, idd grappig hoe dat enorme drama op 1 seconde compleet over kan zijn.
  zondag 4 november 2007 @ 11:45:38 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54352278
Wow! Eet Kyllian al met een vork?

Weet je, toch vind ik het erg fijn te weten (en hier de bevestiging te lezen) dat peuters zo gillen en drammen. Mijn lief vroeg al of het normaal is dat Thies dat doet. Hij wil nl niet dat het zo'n verwend joch wordt. Dat wil ik dus ook niet.
Ik zal hem hier eens even laten bijlezen!
  zondag 4 november 2007 @ 11:47:21 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54352300
En wat een leuke Bumbabrent zag ik nog voorbij komen!
  zondag 4 november 2007 @ 12:03:55 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54352559
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:11 schreef Moonah het volgende:
Bah, dat gedram, ik vrees dat we eraan zullen moeten wennen tot hij kan praten.... de pubertijd

Saskia kan toch al heel goed praten en zeggen wat ze wil, maar nog steeds regelmatig zulke taferelen hoor :[
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 4 november 2007 @ 12:07:55 #274
190853 RockabeIIa
pi_54352639
Eeeeeeeeen bedankt he, ET!

(dat heeft vast meer te maken met Saskia dan met onze kids )
  zondag 4 november 2007 @ 12:17:05 #275
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54352815
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Eeeeeeeeen bedankt he, ET!

(dat heeft vast meer te maken met Saskia dan met onze kids )
Het helpt zeker niet dat ze volgens het kdv volkomen normaal is, he?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')