Zo schattig, dan wel weer recht leggen en geen foto maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:14 schreef nebelung het volgende:
Oh ja, haha, zittend![]()
Mijn dochter heb ik al meerdere malen zo aangetroffen, en wel slapen he![]()
Ja. Zat bij Lucie ook een paar dagen tussen, en duurde ook even voor het over was. Sterkte gewenst voor je bengeltjeboeff!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
PV typt met één hand: dreumesje van streek, overstuur en huilend wakker geworden. Kalmeert niet, lijkt pijn te hebben. Was eerst ook niet helemaal wakker, nu wel. Ik leid hem af met typen. BMR was maandag, nu last van?
Ik koop in Engeland altijd fleece aan elkaar pyamatjes met sokjes. Heerlijk warm om in te spelen, en warm genoeg om in te slapen. Je kunt er misschien eentje vinden op de webshop van next.co.uk, voor goedkope kijk ik bij TK Maxx ed...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Met al bijna een plekje voor FONS!![]()
En weer verder met slaapzakjesperikelen.
Prenatal had ook niet veel en de verkeerde maten, het C&A geval dat wel paste, was echt té lelijk.
Dus nu gaan we maar investeren in flanellen pyjamaatjes![]()
O, en mouwloze leuke stippelslaapzakken van de HEMA dus, aangezien er net weer 1 de wasmachine in is gegaan(hoe lang mag een dreumesje eigenlijk doorlopenkruipen met al een weekje diarree, zo nu en dan lichte verhoging? Of zou het echt door de kiezen komen allemaal?)
PM, hier precies hetzelfde... Tinka heeft ook al een week lang dunne eh... nah, stront is eigenlijk de beste omschrijving...quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Nebelung, de ontlasting is vooral dun. Niet groen, niet slijmerig, heel soms ietswat rode plekken, maar verder niet.
Ik denk dat ik begin van de week even kijk hoe het dan is en dan inderdaad maar even bel, Belana. Hij is er verder niet ziek van gelukkig.
quote:
Ja ik heb dus geen idee Thijs heeft er ook niet zo heel lang ingezeten, en vind het zonde om em zomaar weg te doen als hij mischien over een paar jaar nog steeds goed te gebruiken is....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef MamavAron het volgende:
Volgends mij zijn de huidige autostoeltjes zo getest dat ze al wel een hele periode mee kunnen toch?
Helemaal maxicosi staat ergens bovenaan het lijstje.
Moedige mama! Het lijkt me verschrikkelijk om te doen, ook al weet je dat dit het enige is dat kán.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef _evenstar_ het volgende:
de bloeduitslag van de allergietest was trouwens op een klein positief puntje zwaar K*T
ik schijt 7 kleuren van de zenuwen,, koekjes deeg aan de rijs *( maismeel ) over 2 uurtjes bakken en dan kippenei provoceren.. ik ben zoo bang.. maar de waardes van kippenei zijn gedaald, en dus enige manier is provoceren.. vind het echt eng![]()
ja he, vind ik ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef renzell het volgende:
Nog 1 dagje Vicky!Wat is het snel gegaan!!!
we hebben het zaterdag en zondag al gevierd. Amber heeft van ons een DVD, Smartville, muziekmat, spelletjes en een muziekset gekregen. Muzieksetje viel heeel goed in de aarde.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef nebelung het volgende:
Ben je al bezig met voorbereidingen Vicky? Of vier je het morgen niet? En doe je een feestje en taart en slingers? Wat geef je cadeau aan Amber? (inspiratie gevraagd dus)
De tijd gaat megasnel ja![]()
Misschien zit het in de naamquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Belana het volgende:
hoi Ray, wat leuk om een keer een andere Liam tegen te komen(mijn oudste zoon heet Liam)
tja, dat krabbelen, een kindje van dezelfde leeftijd als jouw Liam doet dat bij mijn oppas. veel meer als dat jullie nu doen kan je niet doen. op die manier zal hij gaan leren dat het onacceptabel is, iets wat ie nu gewoon nog niet snapt denk ik. kwestie van volhouden.
ik heb geen flauw idee. Gisteren werd ze wakker krijsen etc. Dus erheen, speentje erin, aaitje en weer weg. Even stil en toen begon het weer. We wachtten nog een paar minuten af. En toen ging Djeez erheen. Ik hoorde al een bonk toen hij de deur open deed. Hij riep me en zei moet je eens zien wat ze gedaan heeft. Was het bedje dus een flink stuk verschoven en kon de deur een klein stukje open. Ze heeft het gelukkig nooit eerder gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef nebelung het volgende:
Hoe doet ze dat dan in hemelsnaam?? Nee, dat zou ik beslist niet goed vinden, geloof ik. Mijn dochter heeft ooit de deur al eens gebarricadeerd en toen moest de buurman de deur eruithalen voor me. Heeft uren geduurd allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |