Wat wil jij worden dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mwoah, dat zeg ik, als ik chirurg wil worden komt dat heus wel.
Maar dat wil ik toch niet
Hoe gaat het leren?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef Heinekenner het volgende:
Bijna vakantie![]()
Ik ben er zojuist trouwens achtergekomen dat ik nog nooit in mijn leven zo lang een aantal weken studie heb gehad zonder vakantie tussendoor te hebben. (16 weken achter elkaar).
Blok borst? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? De gehele thorax? Dus anatomie, fysiologie etc!?quote:
alleen de mammaequote:Op vrijdag 21 december 2007 02:08 schreef DDM het volgende:
[..]
Blok borst? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? De gehele thorax? Dus anatomie, fysiologie etc!?
Hart en longen, ecg's, ritmestoornissen, klepafwijkingen, pneumonie, copd, astma, noem maar op etc. Anatomie en fysiologie komt hier uiteraard wel een beetje in terug, maar dit hebben we eigenlijk in de voorgaande jaren al behandeldquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:08 schreef DDM het volgende:
[..]
Blok borst? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? De gehele thorax? Dus anatomie, fysiologie etc!?
Ja bij ons in de jaarbeurs was het ook geen pretje :/ Alsof ze het erom doen, laat er ook een man de de rol deur naar buiten een tijdje open staan, want meneer vond het te warm ofzo :Squote:Op vrijdag 21 december 2007 12:10 schreef Repeat het volgende:
Tentamen in de pieterskerk is trouwens een ware hel als het buiten -4 is. Ik denk dat de temperatuur binnen maximaal een graad of 5 was...![]()
Het betere werk dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hart en longen, ecg's, ritmestoornissen, klepafwijkingen, pneumonie, copd, astma, noem maar op etc. Anatomie en fysiologie komt hier uiteraard wel een beetje in terug, maar dit hebben we eigenlijk in de voorgaande jaren al behandeld
Niet zo goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:57 schreef Heinekenner het volgende:
Tentamen is redelijk verlopen ik heb 37 van de 52 MC vragen goed. En met het open gedeelte heb ik ook wel de nodige punten gesprokkeld. Maar ik denk dat ik net onder de 7 terecht kom.
Het was bij ons ook niet bepaald warm in Ahoy. Ik zag dan ook de nodige mensen die met sjalen om/jassen het tentamen aan het maken waren.
Hoe ging je tentamen Crazykill?
Ik vind het echt geweldig. Het geeft zeker hoop en toont maar weer eens wat een vooruitgang de geneeskunde boekt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:16 schreef intoxicated het volgende:
Overigens, het artikel eronder, 'k heb toevallig de muisjes gezien waarmee ze dat onderzoek gaan voortzetten. Erg mooi bedacht allemaal
Hm, geen idee eigenlijk nog. Maar Gynaecoloog vind ik wel tof of Kindergeneeskunde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |