Zou kunnen dat TS diclofenac heeft.quote:Op maandag 31 december 2007 10:10 schreef Archont het volgende:
Als je altijd antibiotica krijgt voorgeschreven bij een onststeking dan zouden antibiotica al helemaal niet meer werken.
Zowiezo medicijnen en alcohol niet mengen. Gewoon omdat evt de werking van de medicijnen ongedaan kan gemaakt worden, of erger er reacties kunnen optreden.
Waarom geef ge niet gewoon de naam van het medicijn, dan kunnen we opzoeken of het al dan niet een antibiotica is.
Trouwens voor ontstekingen worden eerder cortisone voorgeschreven
quote:Op maandag 31 december 2007 10:14 schreef Archont het volgende:
wel je hebt drank drinken en drank drinken natuurlijk.
Wss zal je van 1 pilsje geen last hebben (als je het niet gelijktijdig met medicijn neemt) en diclofenac is idd al in me opgekomen
quote:Op maandag 31 december 2007 10:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Is het verstandig om vanavond een aantal pilsjes te nuttigen?
Bron ; http://www.apotheek.org/informatie_artikel.php?iId=122quote:Antibiotica en alcohol
Bij de meeste antibiotica mag u gerust een glaasje drinken. In de lever moeten zowel het antibioticum als de alcohol worden afgebroken, zodat de lever extra belast wordt. Het verdient daarom aanbeveling als u alcohol drinkt, dit vooral met mate te doen.
Een aantal antibiotica kan misselijkheid, hoofdpijn, zweten en blozen veroorzaken als u tijdens de kuur alcohol gebruikt. Als dit het geval is, staat het in de bijsluiter of op het etiket.
ach nu heb je tenminste een goedkope avond/nachtquote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Lama, heb het al. Word niet zuipen vanavond. Blowen mocht dan weer wel.
quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef B1nulnul het volgende:
mietjes, bijna alle medicijnen kun je goed met alcohol combineren
ook als op de verpakking staat dat dat niet zo is.
Dat je niet over je nek gaat wil niet zeggen dat het goed te combineren is. Die medicijnen moeten nog blijven werken ook, namelijk. Of niet schadelijk worden voor de gezondheid door de alcohol...quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef B1nulnul het volgende:
mietjes, bijna alle medicijnen kun je goed met alcohol combineren
ook als op de verpakking staat dat dat niet zo is.
Men, ik hoop zo dat je over je nek gaatquote:Op maandag 31 december 2007 10:40 schreef Sjakie01 het volgende:
ROFLIk heb net even dat middel lopen googlen met alcohol erachter. Kwam ik allemaal beschrijvingen tegen, en overal stond zo'n beetje bij:
autorijden, alcohol drinken en alles eten?
Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen.
![]()
Dus FTW. Ik word straalbezopen vanavond.
www.efarma.nlquote:Op maandag 31 december 2007 10:42 schreef Archont het volgende:
en op welke pagina ben je uitgekomen bij google??
Wiki kan fouten bevatten
jaja, maar het wordt vaak erg overdreven. En de meeste bijwerkingen zijn meer ongemak dan schadelijk, en dat ongemak heb je dus vaak ook helemaal geen last van, tenzij je een mietje bent.quote:Op maandag 31 december 2007 10:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat je niet over je nek gaat wil niet zeggen dat het goed te combineren is. Die medicijnen moeten nog blijven werken ook, namelijk. Of niet schadelijk worden voor de gezondheid door de alcohol...
en toch zou ik het gewoon ff checken bij je huisarts / apotheek.quote:Op maandag 31 december 2007 10:40 schreef Sjakie01 het volgende:
ROFLIk heb net even dat middel lopen googlen met alcohol erachter. Kwam ik allemaal beschrijvingen tegen, en overal stond zo'n beetje bij:
autorijden, alcohol drinken en alles eten?
Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen.
![]()
Dus FTW. Ik word straalbezopen vanavond.
quote:Op maandag 31 december 2007 10:51 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
jaja, maar het wordt vaak erg overdreven. En de meeste bijwerkingen zijn meer ongemak dan schadelijk, en dat ongemak heb je dus vaak ook helemaal geen last van, tenzij je een mietje bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |