De vinger op de zere plek !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Het is toch wel in en in triest , controle, geen controle. Het hokje moet zich schamen dat ze niet consequent blijven.
Is dat het ruimteschip dat Dennix op komt halen?quote:
Als ze dat doen kijk ik NOOIT meer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Is dat het ruimteschip dat Dennix op komt halen?
"pigs in spaaaaaaaaaaaaaaaaaaceeeeee........."
DGK_fan? Ben jij het?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze dat doen kijk ik NOOIT meer!
Zeker rattengif opgesnoven? (hij was natuurlijk in de veronderstelling dat het coke was)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
Daar is Brian weer. Hij kijkt wat vreemd.
Geduld, Disana moet even van nick en avatar veranderen.quote:
Beequeen, ik verzoek je vriendelijk maar toch wel serieus om hier nu eens mee te stoppen. Het is niet grappig meer en je schept onterecht verwarring.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geduld, Disana moet even van nick en avatar veranderen.![]()
Als ze magerder wordt, blijven straks alleen die tanden over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Naad wil ook geen toetje, ze zit nog zoooooooo vol van het pasteitje.
Beequeen, ik verzoek je vriendelijk maar toch wel serieus om hier nu eens mee te stoppen. Het is niet grappig meer en je schept onterecht verwarring.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geduld, Disana moet even van nick en avatar veranderen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |