Beetje scheve redenering inderdaad. Ik snap ook niet waarom er altijd zo panisch op MP3-links wordt gereageerd. In dit geval is het gewoon legaal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
mpdrietjes van een gratis verspreidt album mag niet?
Wat een onzin, het album zelf is gratis te downloaden, ook in mp3.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:51 schreef nipeng het volgende:
Die link naar een post op mortigitempo.com met o.a. de mp3tjes heb ik weggesloopt. Niet geheel ok met de policy lijkt mij.
Dan moet er afgesproken worden, welk nummer anders kiest ieder een eigen favoriet en haalt radiohead nummer de top2000 alsnog niet.quote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef alwaysleft het volgende:
Liefhebbers van Radiohead, natuurlijk stemmen in de Top2000 (radio2.nl) op Radiohead he mensen![]()
Heb ik al gedaan![]()
Ik heb Street Spirit gestemdquote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan moet er afgesproken worden, welk nummer anders kiest ieder een eigen favoriet en haalt radiohead nummer de top2000 alsnog niet.![]()
Karma Police heb ik gedaan er raad ik ook iedereen aan, maar eigenlijk houd ik niet van dit soort acties..... De muziek moet toch genoeg zijn om het te halen... Alleen weigert radio 2 ze te draaien, dat vind ik kwalijker!quote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan moet er afgesproken worden, welk nummer anders kiest ieder een eigen favoriet en haalt radiohead nummer de top2000 alsnog niet.![]()
Waarom?quote:Alleen weigert radio 2 ze te draaien, dat vind ik kwalijker!
Om de doodsimpele reden dat het dan eigenlijk weinig zin heeft om ze uberhaupt te vermelden in de keuzelijst!quote:
Ik heb al 3x karmapolice gespot bij fokkers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef Longmen het volgende:
Ik heb Fake plastic trees gekozen.![]()
Dat wordt weer niets dit jaar.
tellen is niet je sterkste kant he?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik heb al 3x karmapolice gespot bij fokkers.
Misschien komen ze wel op dat festival bij de Westergasfabriek.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:39 schreef Ravage het volgende:
En juli 2008 komt Radiohead weer in Amsterdam!!
En ze komen naar Rock Werchter
bron: http://www.radiohead.com/tourdates/
Hier ook, ben benieuwd waar ze gaan spelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:36 schreef wormwood het volgende:
Die tourdates pagina gaat meteen in de bookmarks om dagelijks gecontroleerd te worden.
eensch.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef iwantpie het volgende:
Woohoo, nu al zin in het concert in Amsterdam
Bookmarked!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:39 schreef Ravage het volgende:
En juli 2008 komt Radiohead weer in Amsterdam!!
En ze komen naar Rock Werchter
bron: http://www.radiohead.com/tourdates/
Westergasfabriek is inderdaad het meest logisch.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel op dat festival bij de Westergasfabriek.
Waar dit jaar oa Björk is geweest.
Lijkt me waarschijnlijker dan wederom de HMH.
Heej Ingetje ook hier....!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 wil volgend jaar zeker ook naar Radiohead
Openlucht. Denk festivalgeluid. Nouja, weer HMH lijkt me ook wat saai.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef nein het volgende:
Wat is de westergasfabriek voor iets? heeft dat wel goed geluid?
Ja!quote:
Geluid was afgelopen jaar best behoorlijk voor een buitenoptreden. Ik heb Peter Gabriel gezien daar. Als ik mag kiezen wordt 't wat dat betreft weer de HMH... Daar kan geen Westergas tegenop...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef nein het volgende:
Wat is de westergasfabriek voor iets? heeft dat wel goed geluid?
Dat zou ik maar doen ja....quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef Echoes het volgende:
was de HMH vorige keer snel uitverkocht. In de zin van dat ik niet gelijk om zaterdag morgen 10uur kaartjes moet proberen te versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |