Jij gaat mijn speeltje worden, incompetent smerig stuk kopkaas-op-pootjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:48 schreef Hijacking het volgende:
sterf slotje ban
ow kellyquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Jij gaat mijn speeltje worden, incompetent smerig stuk kopkaas-op-pootjes.
Ik heb alleen maar bier. Nog Euroshopper ook. Einde van de maand he, dan krijg je datquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef Hijacking het volgende:
mits bier en snacks
ga aan het werk ofzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:12 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bier. Nog Euroshopper ook. Einde van de maand he, dan krijg je dat![]()
Sterfquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:23 schreef laffer het volgende:
[..]
whehe, waar zijn de rakkers van vroeger?
die we gewoon lekker de grond in konden trappen?![]()
Ik heb nog geen pogingen gezien vanavondquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:24 schreef static het volgende:
Mjah, achter de schermen lukt het ook niet meer.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef static het volgende:
Wat ís het toch saai hier in de late uurtjes tegenwoordig.
de jehova getuigen zijn denk ik hoofd sponsor van FOK ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:24 schreef static het volgende:
Mjah, achter de schermen lukt het ook niet meer.
IK zie de letter Y in die tietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah dan moet je er wat aan doen
[ afbeelding ]
bier
[ afbeelding ]
en tieten
Doe er eens wat aan dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef static het volgende:
Wat ís het toch saai hier in de late uurtjes tegenwoordig.
nu is het jouw beurtquote:
ja, dat is inderdaad behoorlijk nasty..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:28 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
IK zie de letter Y in die tiet![]()
hee die had ik ergens gevondenquote:
is dat verplicht ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:42 schreef Edwinuss het volgende:
Zullen we dit topic even helemaal vol baggeren? ff voor de postcounts
Heb je nog pics van die ex van je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:42 schreef Edwinuss het volgende:
jaquote:
ow okquote:
jezelf quoten... zo 2006quote:
laat jezelf ff lekkr in je anus vol baggeren door een een of andere aidsneger, en donder dan lekker op van hier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:42 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, maar wel van een anderquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je nog pics van die ex van je?
Vandaag?quote:
Tellen kan dat addergebroed ook al niet.quote:
quote:
Maar bijten wel zeugquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:54 schreef static het volgende:
[..]
Tellen kan dat addergebroed ook al niet.
mijn stem heb jequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:55 schreef Terpentin07 het volgende:
We gaan het gezellig maken in de late uren.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo constant als jij
Het is echt niet nodig om je moeder erbij te halen.quote:
Met die 3 onderkinnen van je niet nee.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:14 schreef static het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig om je moeder erbij te halen.
wat onzettend grappig.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:14 schreef static het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig om je moeder erbij te halen.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga slapen. heb iedereen in het fobo gefeliciteerddus ik vind het goed voor nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |