Juistquote:
Ga dan gewoon op je gevoel af !!! Niet teveel stil blijven staan hoe het allemaal wel of niet zou moetenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Sugar het volgende:
Ja, weet je? Ik wil altijd te veel weghalen, dus ik hield mezelf tegen. Geen weglopende lijnen weghalen!!!! Dieptewerking zoeken, denk ik.![]()
![]()
Maar zelf zou ik op gevoel ook dit gedaan hebben, dus ben blij dat je me bevestigt.
yup alleen zitten er bij haar voeten nog (bewegings?) vlekken. Zou ik ook ff wegshoppen en als je dan toch bezig bent net ietsjes rechter zettenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:12 schreef Sugar het volgende:
Heb 'm inderdaad even aangepast, QueenR. dankjewel voor je reactie.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Je hebt nu tijd genoegquote:Op woensdag 14 november 2007 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn handen jeuken echt van dit topic, maar ik heb eenvoudig weg de puf niet om er met mijn camera op uit te trekken. Mss toch eens kijken van de week...
Sugar , hij mag iets meer ruimte aan de linkerkant hebben , t jong zit nu wel heel dicht tegen de rand aan , verder een lekker rustig plaatjequote:Op woensdag 14 november 2007 17:50 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik vind 3 ook niet echt geweldig, wilde kijken of het toch wat was.
Deze vind ik ook nog mooi genoeg. Jullie nog tips of opmerkingen erover?
[ afbeelding ]
Graag gedaan Sugarquote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik zie het inderdaad, Ymke. Dankjewel.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Xilantof het volgende:
Mug89: Leuk dat je hier mee komt doen!![]()
Ik heb nu even linkjes van je foto's gemaakt omdat ze wel heel erg groot waren.
Zou je ze in het vervolg wat kunnen verkleinen? 580 pixels breed past hier perfect in de lay-out. Je kunt ze ook even verkleinen en zelf nog even terug zetten in je post!
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef QueenR het volgende:
Ook de bossen ingedoken
1.
[ afbeelding ]
en enthousiast aan het photoshoppen geslagen![]()
2.
[ afbeelding ]
Plus dat je jezelf onderschat. Heb meer foto's van je gezien die hier niet gepost zijn, maar het gaat je goed af hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 09:56 schreef QueenR het volgende:wow je kan je niet voorstellen hoe blij ik ben met dat commentaar! Voel ik me echt een beetje fotograaf zo
Nou moet ik zeggen van mezelf; ik ben zwak in al het theoretishe spul, maar compositie zie ik vaak wel. Vind ik wel grappig om te zien hier, je ziet duidelijk dat sommige heel goed zijn in belichting/scherpte maar wat rommelig met composities, en vaak hele mooie composities die dan kwalitatief weer wat bijgeschaafd kunnen worden![]()
Maar bovenal de vooruitgang van sommige!! ik noem bijv. een Sugar, amazing in zo'n korte tijd!
JA excuses daarvoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:04 schreef QueenR het volgende:
Oh xilanthof! je reageerd gewoon in mijn post?? haha ik zat al te denken van; heb ik dat geschreven dat gaat nergens over(blond he) Maarre, ja hij is erg bewerkt. Het was een rode boom, omgeving ook zo, alleen andere kleuren minder (wat vervaging) en rood/oranje versterkt. dus beetje (erg) fotoshop , denk niet dat je het in het echt zo erg tegen kan komen.
Leuke fotoquote:Op woensdag 14 november 2007 17:50 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik vind 3 ook niet echt geweldig, wilde kijken of het toch wat was.
Deze vind ik ook nog mooi genoeg. Jullie nog tips of opmerkingen erover?
[ afbeelding ]
Beetje laten reactie, maar wilde toch nog even showen:quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:31 schreef texelonia het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik de ene keer een zwarte achtergrond krijg, en de andere keer niet?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Of kan iemand me uitleggen wat nou dé manier is om een mooie zwarte achtergrond te krijgen? En kan dat ook met een "gewoon" cameraatje (Canon Ixus 850)?
het stoort me totaal niet dat hij niet helemaal scherp is. Juist doordat t sterretje scherp is, en je ziet de aandacht van Noah is het een heel tof plaatje geworden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Beetje laten reactie, maar wilde toch nog even showen:
[ afbeelding ]
Gewoon 's avonds toen het donker was, met de lampen uit en zonder flits. Ben best tevreden met het resultaatNiet zo perfect scherp alleen met zulk weinig licht en zonder statief, maar ach...
Dat heb ik idd geprobeerd, maar dat is vrij lastig met een peutertje dat niet stil zitquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
het stoort me totaal niet dat hij niet helemaal scherp is. Juist doordat t sterretje scherp is, en je ziet de aandacht van Noah is het een heel tof plaatje geworden.
Probeer volgende keer iets meer sterretje erbij te krijgen en de ruimte rechts wat weg te halen.
valt reuze meequote:Op vrijdag 16 november 2007 10:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat heb ik idd geprobeerd, maar dat is vrij lastig met een peutertje dat niet stil zit(ik heb maar 34 foto's gemaakt en 6 sterretjes gebruikt
)
post m eens... ben benieuwdquote:In dit geval is het niet zo erg aangezien ik de foto heb gemaakt voor een agenda waar de foto bijna vierkant wordt gecropt. Misschien had ik beter de gekropte versie hier neer kunnen zetten dan
Voor alle foto's die ik voor deze agenda 'moest' maken heb ik toch 200 foto's gemaakt waarvan ik er dus 4 gebruikquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
valt reuze meet waren toch maar 6 sterretjes
![]()
[..]
post m eens... ben benieuwd
bij deze stoort t me eigenlijk helemaal niet dat t sterretje er niet helemaal op staat. vind mzelfs heelquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Voor alle foto's die ik voor deze agenda 'moest' maken heb ik toch 200 foto's gemaakt waarvan ik er dus 4 gebruik
[ afbeelding ]
Het is alleen jammer dat het sterretje er niet helemaal op staat... Maar Noah staat er zo lief op en dat is toch het belangrijkste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |