Als Jol ten koste van Davids zou gaan, dan maar geen Jol.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je uit opmaken dat Davids nog een jaar blijft.
Jol zie ik ook liever niet komen eigenlijk.
40 miljoen mogen ze 'm hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef Longmen het volgende:
Oke KJH volgend jaar naar Chelsea, dit was wel heel veelzeggend....
quote:Ajax: 'Het wordt Van Basten of Adriaanse'
De nieuwe trainer van Ajax zal Marco van Basten of Co Adriaanse worden. Met beide trainers is een inmiddels een verkennend gesprek gevoerd. De voorkeur van Ajax gaat uit naar Marco van Basten, Co Adriaanse zou echter ook nog steeds in de race zijn.
Dan maar Co, met de leegloop is dat wenselijker. (KJH, Maduro, Heitinga, Stam, Davids, Gabri...)quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
Van onze WijsNeus met z'n anonieme bronnetjes:
[..]
Wat was er dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef Longmen het volgende:
Ach de snor zei nogal tussen neus en lippen door dat Henk KJH volgend jaar naar Chelsea zou halen en Henk zn mond viel nog net niet open. T bleef lang stil, ik vond het veelzeggend iig.quote:
Misschien, maar de vraag is meer: wie wil er nog naar Ajax denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef Nashje het volgende:
Met Van Basten (in vergelijking met Co) kun je wel grotere namen binnenhalen denk ik.
En dat terwijl Henk z'n mond altijd open staatquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach de snor zei nogal tussen neus en lippen door dat Henk KJH volgend jaar naar Chelsea zou halen en Henk zn mond viel nog net niet open. T bleef lang stil, ik vond het veelzeggend iig.![]()
Sorry ik dacht stiekem aan Clarencequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Misschien, maar de vraag is meer: wie wil er nog naar Ajax denk ik.Maar als t om een spits gaat heb je wel gelijk denk ik...
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
En dat terwijl Henk z'n mond altijd open staat![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry ik dacht stiekem aan Clarence.
Hij bedoelt denk ik van Bommelquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar denk dat Clarence diep in zn hart nioet zo blij is met Marco...
![]()
KJH gaat sowieso weg... ik gun hem een mooiere club dan Chelsea maar die hebben iig wel veel poenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef Longmen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |