ten Cate heeft wel een ego en dat gaf ook problemen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Olsen, Adriaanse, Wouters, Blind, Koemand en Ten Cate hadden allemaal een ego groter dan de club?
Kom op joh, hier ligt het totaal niet aan hoor. Een groot ego hoeft echt geen problemen te geven, zie bv Van Gaal.
Maar welke problemen vloeiden dan specifiek voor uit zijn ego?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef toma het volgende:
[..]
ten Cate heeft wel een ego en dat gaf ook problemen.
dat is dan weer jammerquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:54 schreef BigKahuna het volgende:
een miljoen geloof ik
Ik ben het met je eens maat. Ik heb al meerdere keren gezegt dat Van Geel zijn werk niet goed doet. Exit Van Geel dus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:14 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom mag v Geel eigenlijk niet vertrekken?
Welke dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef toma het volgende:
[..]
ten Cate heeft wel een ego en dat gaf ook problemen.
Ik dacht dat ik ergens 5/6 miljoen had gelezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:54 schreef BigKahuna het volgende:
een miljoen geloof ik
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens 5/6 miljoen had gelezen![]()
quote:Mirallas: "Ik leer heel veel van Kluivert"
donderdag 11 oktober 2007 (HLN)
Bij Lille leert Mirallas veel van zijn ploegmaat Patrick Kluivert. "Ik steek van alles van Kluivert op", reageert de Rode Duivel. "Hij is een topspits die me veel kan bijbrengen. Te veel om op te noemen, eigenlijk."
"Hoe hij zich vrij loopt, zijn positiespel, zijn koelbloedigheid voor doel. Kluivert heeft me graag, dat merkte ik onmiddellijk. Hij praat heel veel met mij en geeft me nuttige tips."
ik heb nog zo'n poster ergensquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
Krijgt Ajax ''zijn gezicht'' terug als Jaakke en Fontein weg zijn?
Vertrek van PErez.. inzetten van Colin en zo de CL missen en UEFA cup. En roepen dat de selectie wel rond was met een handje vol houthakkers.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar welke problemen vloeiden dan specifiek voor uit zijn ego?
Nouja eerste instantie mocht ie van mij lekker wegblijven nadat ie voor psv had gekozen. Maar als je dan met Urzaiz komt.... tsja dan is de keus toch wel makkelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het is gewoon een ongelofelijke blunder van Ajax dat ze Kluivert niet gecontracteerd hebben.
Dat had die knurft van een Hans Kraaij Sr. geschat bij Studio Voetbal. Maar die dacht ook dat Chelsea afgelopen zomer 250 miljoen had uitgegeven.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens 5/6 miljoen had gelezen![]()
Hij trainde al mee zelfsquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het is gewoon een ongelofelijke blunder van Ajax dat ze Kluivert niet gecontracteerd hebben.
daar ben ik ook goed op afgeknapt iddquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:48 schreef Nashje het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat Kluivert werd afgekeurd en toen werd gekozen voor Urzaiz. Kun je wanbeleid noemen.
Waar Van Geel vorig jaar perfect heeft gehandeld is ie afgelopen zomer gewoon keihard door de mand gevallen en heeft ie onwijs gefaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |