quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
edit: Maar over deze, en de meeste discussies in dit topic, hebben we het al wel vaker gehad.
350-400 ofzo. Silenus weet het precies.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Hoeveel voorrangsuitkaarthouders hebben jullie?
Heb het ooit één keer gedaan, kaart gekocht om met winst door te verkopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:32 schreef BoNi het volgende:
Teringzooi, 26 seconde na 10 uur alle kaarten weg en dan zijn er nu alweer van die bloedhonden die kaarten vanaf 100 euro aanbieden op Marktplaats...!![]()
![]()
334quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
350-400 ofzo. Silenus weet het precies.
Dat had ik eerder moeten weten.........quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb het ooit één keer gedaan, kaart gekocht om met winst door te verkopen.![]()
Had wel meteen mijn vliegreis naar Rome terugverdiend!![]()
Volgens mij wordt het aantal voorrangsuitkaarten aangepast naar het kleinste uitvak in de eredivisie. Daarop baseren ze dan weer hoeveel uitwedstrijden je nodig hebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen had je er 14 nodig oid d8 ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:31 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het aantal voorrangsuitkaarten aangepast naar het kleinste uitvak in de eredivisie. Daarop baseren ze dan weer hoeveel uitwedstrijden je nodig hebt.
Elke voorrangsuitkaarthouder MOET!!! voor elke uitwedstrijd een kaartje kunnen kopen, als 'ie wil. Excelsior heeft het kleinste uitvak, 400 volgens mij, en dáár wordt het inderdaad aan aangepast. Er zijn 334 mensen die afgelopen seizoen 13 wedstrijden of meer hebben bezocht, en die kunnen nu overal bij. Als ze de grens op 12 hadden gelegd, waren er 450 voorranguitkaarthouders geweest en zouden er sommigen naast een kaartje voor Excelsior-uit kunnen grijpen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:31 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het aantal voorrangsuitkaarten aangepast naar het kleinste uitvak in de eredivisie. Daarop baseren ze dan weer hoeveel uitwedstrijden je nodig hebt.
Ah, boeie, het is utrecht-uit maar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
En weer is verslapen, verdamme
Volgende keer geef ik hem wel aan een gast mee ofzo, want dit werkt niet hehe.
Dat is wel RLX. Jullie maken bij elke wedstrijd nog heel veel kans op kaarten. Bij ons zijn het er volgens mij een stuk of 1000. Als je met een silvercard kaarten wilt gaan halen heb je haast nooit kans.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
kaartjes NEC thuisquote:
Geen kaartje!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
kaartjes NEC thuis [ afbeelding ]
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Een weekend zonder Ajax. Saaaaai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |