Waarom? ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:07 schreef Silenus het volgende:
Oh jongens, het spannendste moment van het weekend is aanstaande.
Wie? - Een stuiterende Silenus.
Wanneer? -09.59u.
Waar? - Een Ticketbox
dan heb ik liever El Ahmadi die staat de laatste weken ook verschrikkelijk goed te spelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
ben bang dat het deze "basketballer" word
De loterij voor FC Utrecht-uit gaat beginnen! En ik ga het in hartje utrecht halen dus de kans zit erin dat de man achter de kassa een bunniksider is die mij op alle mogelijke manieren tracht te dwarsbomen.quote:
Dadelijk geeft hij je een kaart voor het thuisvakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
De loterij voor FC Utrecht-uit gaat beginnen! En ik ga het in hartje utrecht halen dus de kans zit erin dat de man achter de kassa een bunniksider is die mij op alle mogelijke manieren tracht te dwarsbomen.
Krijgt 'ie van mij een applausje als hij dat met een Ajax-uitkaart weet klaar te spelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dadelijk geeft hij je een kaart voor het thuisvak
Je weet het maar nooit he in Utregquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Krijgt 'ie van mij een applausje als hij dat met een Ajax-uitkaart weet klaar te spelen.
Hoppa, en weer 30 milj. in de pot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is er trouwens nog angst dat Huntelaar in de winterstop weg gaat? Ik bedoel na 158 goals moet er toch wel één topclub zijn die de portemonee wil trekken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
ben bang dat het deze "basketballer" word
tuurlijk niet die zijn veelste slecht voor Ajax.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:10 schreef toma het volgende:
[..]
dan heb ik liever El Ahmadi die staat de laatste weken ook verschrikkelijk goed te spelen.
het zullen de joden weer es niet wezen die er geld aan moeten verdienen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:17 schreef Silenus het volgende:
http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=297631
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
het zullen de joden weer es niet wezen die er geld aan moeten verdienen...
Inderdaad, ze staan weer voor 100 e op marktplaats hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:23 schreef denthemen het volgende:
Het was weer snel uitverkocht hé
FF inkoppenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, ze staan weer voor 100 e op marktplaats hoor.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
het zullen de joden weer es niet wezen die er geld aan moeten verdienen...
Niet Jaakke, maar van Geel. Ik snap niet waarom iedereen tegen Jaakke is. Het ligt echt niet alleen aan hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef masmax het volgende:
Delorge, Rommedahl en Colin zijn nergens geslaagd. Welke mongool heeft ooit gedacht dat ze wel bij Ajax zouden slagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |