Gaat verder niet helpen, zijn rol wordt een beetje overschat.quote:
maar met zo'n centrale positie binnen Ajax heb je altijd een belangrijke functie. Al gaat het alleen maar om de visie die je hebt die draag je dan over op alle bestuursleden binnen Ajax. Jaakke is bijvoorbeeld commercieel ingesteld en dat is nooit goed voor een club.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gaat verder niet helpen, zijn rol wordt een beetje overschat.
Het mag toch duidelijk zijn dat er IETS in het bestuur niet goed zit.. en de voorzitter is daar naar mijn weten verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef El-Salvador het volgende:
De helft van het stadion en in dit topic roept wel steeds Jaakke weg.
Maar waarom?
Wat is de invloed van een voorzitter binnen de NV? Weten jullie dat wel?
Heeft de man niet alleen een boegbeeld functie binnen de club?
En wat heeft Jaakke fout gedaan in jullie ogen die alleen door hem zijn gemaakt.
Tis ook gewoon onzinquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef El-Salvador het volgende:
De helft van het stadion en in dit topic roept wel steeds Jaakke weg.
Maar waarom?
Wat is de invloed van een voorzitter binnen de NV? Weten jullie dat wel?
Heeft de man niet alleen een boegbeeld functie binnen de club?
En wat heeft Jaakke fout gedaan in jullie ogen die alleen door hem zijn gemaakt.
Het is toch duidelijk te zien dat een speler zoals Jurgen Colin niet tot bloei kan komen onder Jaakkequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis ook gewoon onzin
Net alsof Emmanuelson opeens wel nuchter gaat voetballen als hij weg is
In firefox werkt het niet (althans bij mij dan).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:40 schreef denthemen het volgende:
welk programma is er nodig om de filmpjes van Ajax.nl te kunnen zien?
Kutding werkt niet
nah heb t liever over onze nieuwe nummer 10 die in de winterstop gaat komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:40 schreef Stakky het volgende:
jakke en fontijn weg en dan is verder kijken. en zullen we niet over colin beginnen?
En wie mag dat wel weze dan volgens jou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
nah heb t liever over onze nieuwe nummer 10 die in de winterstop gaat komen.
Alle 3 komen ze niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:57 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Of deze toch maar?
ik hoop op een talentje uit Brazilië. Als het niet anders kan dan hoop ik maar op Aissatti of (het klinkt misschien vreemd) Wijnaldum.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:57 schreef Stakky het volgende:
[..]
En wie mag dat wel weze dan volgens jou?
Waarom? ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:07 schreef Silenus het volgende:
Oh jongens, het spannendste moment van het weekend is aanstaande.
Wie? - Een stuiterende Silenus.
Wanneer? -09.59u.
Waar? - Een Ticketbox
dan heb ik liever El Ahmadi die staat de laatste weken ook verschrikkelijk goed te spelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
ben bang dat het deze "basketballer" word
De loterij voor FC Utrecht-uit gaat beginnen! En ik ga het in hartje utrecht halen dus de kans zit erin dat de man achter de kassa een bunniksider is die mij op alle mogelijke manieren tracht te dwarsbomen.quote:
Dadelijk geeft hij je een kaart voor het thuisvakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
De loterij voor FC Utrecht-uit gaat beginnen! En ik ga het in hartje utrecht halen dus de kans zit erin dat de man achter de kassa een bunniksider is die mij op alle mogelijke manieren tracht te dwarsbomen.
Krijgt 'ie van mij een applausje als hij dat met een Ajax-uitkaart weet klaar te spelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dadelijk geeft hij je een kaart voor het thuisvak
Je weet het maar nooit he in Utregquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Krijgt 'ie van mij een applausje als hij dat met een Ajax-uitkaart weet klaar te spelen.
Hoppa, en weer 30 milj. in de pot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is er trouwens nog angst dat Huntelaar in de winterstop weg gaat? Ik bedoel na 158 goals moet er toch wel één topclub zijn die de portemonee wil trekken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:08 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
ben bang dat het deze "basketballer" word
tuurlijk niet die zijn veelste slecht voor Ajax.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:10 schreef toma het volgende:
[..]
dan heb ik liever El Ahmadi die staat de laatste weken ook verschrikkelijk goed te spelen.
het zullen de joden weer es niet wezen die er geld aan moeten verdienen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:17 schreef Silenus het volgende:
http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=297631
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
het zullen de joden weer es niet wezen die er geld aan moeten verdienen...
Inderdaad, ze staan weer voor 100 e op marktplaats hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:23 schreef denthemen het volgende:
Het was weer snel uitverkocht hé
FF inkoppenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, ze staan weer voor 100 e op marktplaats hoor.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
het zullen de joden weer es niet wezen die er geld aan moeten verdienen...
Niet Jaakke, maar van Geel. Ik snap niet waarom iedereen tegen Jaakke is. Het ligt echt niet alleen aan hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef masmax het volgende:
Delorge, Rommedahl en Colin zijn nergens geslaagd. Welke mongool heeft ooit gedacht dat ze wel bij Ajax zouden slagen?
Het is grappig maar je hebt nog gelijk ook..quote:
Ik vind dat ook echt triest. Vooral ook om wat er in de advertentie staat:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is grappig maar je hebt nog gelijk ook..
Wat een sukkel!quote:een omwisselbiljet over voor utrecht ajax een vast bedrag 100euro mag je hem hebben anders ga ik toch echt zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |