Als het kermis is is er ook bier, veel bierquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:
geen ideehet is van Zuidlaardermarkt, zal wel zien dus
Als er veel bier is zijn er ws ook andere dranken en veel mensen , waardoor het waarschijnlijk gezellig isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
maar ik lus geen bieren ws ben ik de bob vanavond
Wat een wijsheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als er veel bier is zijn er ws ook andere dranken en veel mensen , waardoor het waarschijnlijk gezellig is
Aldoende leert menquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben er wel
Maar ga straks wel naar de kroeg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
*Meldt zich
Filmpje kijken met mn moederquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog wilde plannen voor vanavond?
Nasi, dus ik klaag niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Filmpje kijken met mn moederIk heb vakantie dus verder alle tijd voor wilde avondjes
En heb je lekker gegeten?
Hmmm over de dag genomen we hebben avondgegeten met broccoli en bloemkool, braadworst ( Dat vind ik toch zo gek eten hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nasi, dus ik klaag niet.
En vanmiddag nog 2 heerlijke haringen naar binnen gewerkt
Jij dan?
Dat laatste lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh nou doei
Dan blijf ik alleen achter
of niet en ga ik er gewoon ook vandoor
Ik zou wel willen, maar das wsl onmogelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een goed plan
En als je je verveelt mag je met mij mee ook hoor
Het is een eindje fietsen vanuit Amstelveen ja, maar waar een wil isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar das wsl onmogelijk
Ik ging er vanuit dat jij in A'veen woont, maar A'dam dan? Nee, dan is het zeker 50 minuten treinen hierheen. En ik ben nu echt weg, anders krijg ik weer te horen dat ik laat benquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmmja dan wel, blijft gek![]()
Oh je woont in AMstelveen, da's zo ver niet. Ik woon vlakbij Amstelveen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
Echoooooooo
quote:
klinkt wel tof, alleen jammer van die broek, want broeken kopen is idd geen tof werkquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bed in, morgen weer vroeg voetballen
Eh, waar heb je het over?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
overal...
wat zei ik? Overal
en dan niet zo'n blauwe....
* Puntenslijpsel duwt voorzichtig de SC omhoog en geeft Jojo een glas water, een aspirientje en een vitaminebruistabletquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
* Puntenslijpsel schopt SC omhoog
bedankt, jij weet wat goed voor me isquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
* Puntenslijpsel duwt voorzichtig de SC omhoog en geeft Jojo een glas water, een aspirientje en een vitaminebruistablet
Geen probleemquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedankt, jij weet wat goed voor me is![]()
Daar wil ik jullie veel plezier bij wensen, ik heb besloten toch niet te komen. Niet dat het me niet gezellig lijkt, maar de totale reistijd zou een uur of 6 zijn tegenover maximaal een uur of 4 meet, en die verhouding vind ik toch niet helemaal tof. Veel plezier bij de meet en eet smakelijk, en tot de volgende meet!quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef MaJo het volgende:
Wow ik heb net mijn H&M bestelling binnen en er zit toch eenjurkje bij
Ben de laatste tijd echt een meisjes-meisje aan het worden. Was ik altijd al wel maar de laatste tijd nog meer: schoenen met hakken (nooit gedaan wegens mijn lengte) en steeds jurkjes en rokjes aan. Voelt goed
En nu weer bij de H&M aan het shoppen, werkt wel verslavend
Welke jas?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh foto´s? Ik heb vannacht ook een jas besteld bij de H&M, en gelijk ook een hele rits truien en rokjes enzo![]()
[..]
Dank jeIk heb het stukje niet door mijn mening willen laten beinvloeden maar dat is blijkbaar gelukt
Hehe, vond het wel grappig met het filmfestivalfilmpje dat mensen niet wisten wie ik was, aangezien er maar één iemand was die met Ma begon
Overigens is MaJo een samenvoeging van mijn twee namen
Hij doet het niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
KleedKleed
Noem je dit een kleed:
[ afbeelding ]
Ze zien me al staan, de kastanjes uit het vuur slepen terwijl ik hoor te voetballenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:31 schreef wyccie het volgende:
Kastanjes zijn ook lekker.
Eet zequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:44 schreef iamredleader het volgende:groetjes vanuit meet-Amstelveen, alwaar Nembrionic, Tnuviel, DaviniaHR, PhysicsRules en
Eli aanwezig zijn, en MaJo zojuist binnen komt lopen
![]()
We gaan even allemaal kijken naar Eli, en dan eten![]()
laters!
En en en?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net mijn krümeltorte bewonderd![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heej iedereenHet zal wel rustig blijven hier vanavond met al die SC'ers op één plek
Nee maar ik weet wel al wat het wordt; andijviestamppot (quote:
Dat is lekker, de enige manier waarop andijvie lekker is voor zover ik weetquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel al wat het wordt; andijviestamppot ()
Waarom ben jij niet naar de meet?
Ik heb net een visje naar binnen gewerkt, tilapia volgens mij en ik ga nu zo ongeveer beginnen aan een sateetje met brood, weinig verheffend voedsel dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat heb jij gegeten/ga je eten?
quote:
Dat verstandige valt wel mee toch?quote:Nee ik zou me er heel niet op mijn plek voelen denk ik, ze zijn allemaal zo volwassen en verstandig enzo
Ik voel me hier al meer dan eens het domme meisje
Heb je nog suggesties om m'n schijf vol te krijgen?quote:Das is geen schijf van vijf maaltijd meneer
Jullie doen in ieder geval goed alsofquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat verstandige valt wel mee toch?
Vitamientjes! Zuivelquote:Heb je nog suggesties om m'n schijf vol te krijgen?![]()
Ik ben net 23, dus ik ben niet oudquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie doen in ieder geval goed alsofHoe oud ben jij eiglijk?
[..]
Vitamientjes! Zuivel
In dat geval vroeg ik hoe jong je wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben net 23, dus ik ben niet oud
Zuivelvitamines... ja wrom niet?quote:En ik pak nu nog ff een bakje perenyoghurt![]()
Met spek en stroop neem ik aan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de pannekoeken zijn weer binnen
Niet heel gezond, wel lekker
Ideaal terraszitweerquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor vanavond geen plannen
Vandaag de stad in geweest, best vermoeiend
quote:
Toch niet op een pannenkoekquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik vergeet de champignons.
Kan bestquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Toch niet op een pannenkoek![]()
Ze zien er niet uit als champignons?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chmpignons zíjn niet of
ik heb nieuwe schoenen, die zijn wel tof
Nee en ze smaken ook niet hetzelfdequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze zien er niet uit als champignons?
Waar smaken ze naar dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee en ze smaken ook niet hetzelfde
Uhm het zijn zwarte pumps, maar dan niet van leer maar van zwart kantquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar smaken ze naar dan?![]()
Iets om m'n schijf compleet te maken?![]()
nee serieus, wat voor schoenen heb je gekocht?
Pizza is ook niet volgens je schijf meisjequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm het zijn zwarte pumps, maar dan niet van leer maar van zwart kant
Kzal wel een fotootje maken
ze smaken overigens een beetje duf. En de andijvie wordt ingewisseld voor pizza![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |