Ook een mooie manier om topics vol te krijgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:03 schreef Merovingian het volgende:
Vol!
Volgend deel: Transport Tycoon - Deel 16
quote:If you messed around with EXE files and can't undo graphics changes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door yorP op 12-10-2007 20:22:24 ]Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
Uiteraardquote:
Candyland zit ook in OpenTTD.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:06 schreef Maartel het volgende:
Dit spel heb ik vroeger echt stukgespeeld
Was Deluxe de versie waarin er ook een Candyland e.d. waren?
het jeugdsentiment!quote:
Dus volgensmij gefixed in OpenTTD.quote:Commit by rubidium :: r11229 /trunk/src/ (5 files in 2 dirs):
-Fix [FS#1307]: one could sell vehicles that were crashed in a depot, which would still yield money.
Niets nieuws aan hoor Zelfde als singleplayer, alleen dan met intelligentere tegenspelers dan de Artificiele Intelligentiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef Maartel het volgende:
Rustig aan.. ik wil graag eerst weer effe uitvinden hoe het allemaal (singleplayer) werkt voordat ik gelijk ook nog een hele nieuwe mp-modus onder de knie moet krijgen...
Ah oke.. ik herinner me niet eens meer dat je überhaupt tegenstanders hadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:56 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niets nieuws aan hoor Zelfde als singleplayer, alleen dan met intelligentere tegenspelers dan de Artificiele Intelligentie
Damn, ik heb te lang in de trein gezeten denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Planes, bedoel je.
Ja sorry, ik gebruik je even voor m'n tvp.
Ja, het probleem is alleen dat je precies dezelfde versie moet hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef armmoetzaaier het volgende:
is nightly ofzo ook in multiplay te spelen .??
Verdwijnen uit zichzelf na een tijdje, oplossing: niet crashenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:56 schreef Sautor het volgende:
Hee, ff een vraagje:
Als tweee treinen crashen, hoe ruim je ze dan op? Want het wrak blijft daar liggen, en wil niet weg
Verschilt niets, SP of MP, alleen in MP heb je aardige FoK!ers die je kunnen helpenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef Maartel het volgende:
Rustig aan.. ik wil graag eerst weer effe uitvinden hoe het allemaal (singleplayer) werkt voordat ik gelijk ook nog een hele nieuwe mp-modus onder de knie moet krijgen...
Mooi he Eens even kijken hoe lang het ging duren voordat jullie het doorhaddenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:02 schreef maartena het volgende:
Bart / Mero speelt vals!
1) Op de FOK! server zet hij snel even "allow multiple industries per town" aan, en poot een zooi kolenmijnen neer en dan zet ie het weer uit.
2) Hij zet snel even aandelen kopen/verkopen aan, en koopt aandelen van iedereen op, en dan zet ie het weer uit.
Vuile admin truukjes zijn dat.....
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mooi he Eens even kijken hoe lang het ging duren voordat jullie het doorhadden
Maar ik zal het wel aanzetten als je dat zo graag wil hoor
Ja, was een beetje aan het kloten met signals, en opeens reden er twee treinen tegen elkaar aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Verdwijnen uit zichzelf na een tijdje, oplossing: niet crashen
Been there, done that, gloof dat er vannacht 10 treinen op die manier aangegaan zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, was een beetje aan het kloten met signals, en opeens reden er twee treinen tegen elkaar aan
Als mijn PC ergens niet tegen kan zijn dat dezelfde industriën naast elkaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:02 schreef maartena het volgende:
Bart / Mero speelt vals!
1) Op de FOK! server zet hij snel even "allow multiple industries per town" aan, en poot een zooi kolenmijnen neer en dan zet ie het weer uit.
2) Hij zet snel even aandelen kopen/verkopen aan, en koopt aandelen van iedereen op, en dan zet ie het weer uit.
Vuile admin truukjes zijn dat.....
Zegt ie tegen mij.quote:Hou het eerlijk he! Misbruik wordt gestraft...
Yeah rightquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mooi he Eens even kijken hoe lang het ging duren voordat jullie het doorhadden
Het is een onduidelijke afkorting.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:09 schreef MaxMark het volgende:
Wat is het probleem van m_i_p_t?
Had geen zin het helemaal te typen.quote:
Ik vind het juist erg handig, kun je lekker zelf drukke stations van creëren. En lelijk is het ook niet, vind ik dan.quote:OT(TD): Mijn computer heeft er iets tegen, dat merk ik ook op de Barts Big Endless... ook al ben ik het enige bedrijf, het kost nog steeds 100% CPU. Bovendien is het lelijk.
Heb het niet geïnstalleerd hier... Ook geen zinquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:26 schreef yorP het volgende:
Ik herstart hem nu, want alle spelers zijn weg, doe je mee, MaxMark?
Speciale server-openingsgrap Geintje moet kunnen... Vanaf nu doen we het eerlijk. Multiple industries per town blijft inderdaad uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:09 schreef yorP het volgende:
Zegt ie tegen mij.
Dat formaat bestaat niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:15 schreef BasOne het volgende:
Volgende keer kaart 2056x2056, hijs een bietje klein....
2048x2048 my badquote:
quote:
Die hebben we maar laten stevern, omdat het te onoverzichtelijk werd en er weinig over server-gerelateerde dingen werd gepraat.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:20 schreef vanOekelen het volgende:
Wordt het niet eens tijd om dit OpenTTD server topic maar eens omhoog te schoppen?
Zelfde sites als voor windows. Zie OP.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:53 schreef The_Forcer het volgende:
Heb dit een tijdje geleden gespeeld op Windows, dies nu stuk. Waar kan ik het downloaden voor Linux?
En natuurlijk de (inmiddels vrij verouderde) OpenTTD - MiniIn alhoewel dat ook vrij buggy schijnt te zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:27 schreef Merovingian het volgende:
Tot nu toe is de enige mogelijk om met PBS te spelen TTDPatch. En dat zal voorlopig ook zo blijven... Trouwens imho ook een van de weinige voordelen van de patch boven OTTD.
Nee, ik bedoel wanneer ze even staan te roken en dan weer verder rijden... ik krijg om de minuut wel een popupje dat een voertuig even een breakdown heeft..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:52 schreef BasOne het volgende:
beschadigt?
je bedoelt boem
nieuwe kopen.
Je zou breakdowns uit kunnen zetten, dit kan bij de instellingen. Wij doen dat standaard, omdat het alleen maar irritant is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wanneer ze even staan te roken en dan weer verder rijden... ik krijg om de minuut wel een popupje dat een voertuig even een breakdown heeft..
Of die shit uitzettenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:52 schreef BasOne het volgende:
beschadigt?
je bedoelt boem
nieuwe kopen.
Zeker een meerwaarde voor het spel!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:27 schreef yorP het volgende:
Wat Merovingian een keer heeft uitgelegd over subsidiaries:
Treinen van op sporen van andere bedrijven.
Nee, dan wordt het blocken online alleen nog maar ergerquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Zeker een meerwaarde voor het spel!
Hoe werkt dat dan met mensen die expres een locomotief stoppen op een bepaalde plek zodat je concurrent niet meer verder kan rijden?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:27 schreef yorP het volgende:
Wat Merovingian een keer heeft uitgelegd over subsidiaries:
Treinen van op sporen van andere bedrijven.
Ik blijf dat ook dom vinden eigenlijk, die Nederlandse vertaling.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef BasOne het volgende:
yuck... in het Nederlands......
Daarom heb ik standaard ook vliegtuigen uit staan op mijn servers. Met als belangrijkste reden dat het inderdaad veel te makkelijk is. Je poot een vliegveld hier, een vliegveld daar, je koopt een paar vliegtuigjes, klaar is kees.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:29 schreef vanOekelen het volgende:
Daarom zijn vliegtuigen sowieso niet leuk, treinen zijn veel leuker!
"winnen" met vliegtuigjes is nou niet echt moeilijk te noemen, treintjes zijn wel een uitdaging!
Maar goed, jij bent dan ook iemand die in Amerika woont en eigenlijk alleen uitsluitend Engels praat op zijn werk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik blijf dat ook dom vinden eigenlijk, die Nederlandse vertaling.....
Maar goed, ik ben dan ook iemand die al sinds Windows 3.11 en MSDOS 6.x eigenlijk alleen uitsluitend engelse versies gebruik van het operating system.
We hebben zelfs een Fok!Server als je die nog niet gezien had!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:00 schreef Xardasteo het volgende:
Gewoon een geweldige game !
Heb er echt UREN aan verneukt
OpenTTD-MP mode is ook vetjes btw, moeten jullie eens proberen
Je zult dan een stukje spoor moeten aansluiten op een ander stuk spoor van een andere company, dat in hetzelfde vakje zit. Een aftakking zegmaar. En dat kan dus niet. Er kan maar 1 speler een stukje spoor maken op 1 vakje. Als je dus alleen maar "eindstukjes" maakt met een tolpoort, moet iedere trein die jouw spoor verlaat via zo'n tolpoort gaan. Zelfde om erop te komen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:29 schreef maartena het volgende:
Dan nog, wat let iemand om 1 stukje rails weg te halen net waar het spoor van de concurrent zich bij die van jou voegt, en zelf middels een tunneltje of een klein omweggetje om dat stukje ontbrekende spoor te gaan?
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:14 schreef yorP het volgende:
[..]
We hebben zelfs een Fok!Server als je die nog niet gezien had!
Op IP: vlingen.nl:3984 , wachtwoord: fokyou
gehost door Merovingian
Halve topic gaat eroverquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:00 schreef Xardasteo het volgende:
OpenTTD-MP mode is ook vetjes btw, moeten jullie eens proberen
Misschien doelt ie op de Military Police mode (dan moet je terroristen vervoeren naar strafcentra enzo )quote:
Mjah.... ik gebruikte al uitsluitend engelse versies in Nederland, en nog voor ik mijn vrouw ontmoette. Het begon bij Windows 3.0, daar zaten me toch een partij enorme vertaalfouten in..... dus maar de Engelse versie geinstalleerd. Toen Windows 3.1 uitkwam was er de eerste paar maanden nog geen Nederlandse versie, dus ook meteen Engels geinstalleerd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:08 schreef yorP het volgende:
Maar goed, jij bent dan ook iemand die in Amerika woont en eigenlijk alleen uitsluitend Engels praat op zijn werk.
Maar een sneaky blokkade zoals deze is dus niet mogelijk volgens jou? De rode speler sluit zijn spoor aan op het hoofdspoor van de gele speler, en vervolgens bouwt de gele speler een omweg. De rode treinen komen dus vast te staan, de gele speler heeft nergens last van.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:15 schreef Merovingian het volgende:
Je zult dan een stukje spoor moeten aansluiten op een ander stuk spoor van een andere company, dat in hetzelfde vakje zit. Een aftakking zegmaar. En dat kan dus niet. Er kan maar 1 speler een stukje spoor maken op 1 vakje. Als je dus alleen maar "eindstukjes" maakt met een tolpoort, moet iedere trein die jouw spoor verlaat via zo'n tolpoort gaan. Zelfde om erop te komen.
Ik heb dat trouwens al een keer serieus voorgesteld op het OpenTTD forum.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:41 schreef Merovingian het volgende:
Misschien doelt ie op de Military Police mode (dan moet je terroristen vervoeren naar strafcentra enzo )
Huh? Wat is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:00 schreef Xardasteo het volgende:
OpenTTD-MP mode is ook vetjes btw, moeten jullie eens proberen
Zover ik het begrepen heb kan je ook iemand níet toestaan om via jouw spoor treinen te laten rijden, dus het zou een beetje onzinnig zijn om treinen die je wel toestaat om over jouw netwerk te rijden zou gaan blokkeren, je verdient er immers geld mee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar een sneaky blokkade zoals deze is dus niet mogelijk volgens jou? De rode speler sluit zijn spoor aan op het hoofdspoor van de gele speler, en vervolgens bouwt de gele speler een omweg. De rode treinen komen dus vast te staan, de gele speler heeft nergens last van.
Of is dat zo niet mogelijk?
[ afbeelding ]
Is niet zo moeilijk, gewoon een aanpassing van Total Town Replacement Set en Long Vehiclesquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb dat trouwens al een keer serieus voorgesteld op het OpenTTD forum.
Een stad met een "Policestation" genereert criminelen, die vervoerd moeten worden naar een "Prison" die net als industrieën in het midden van het land ligt. Een "Armored Passenger Car" waarin 16 Prisoners kunnen worden geplaatst (ipv 30-35 in een normale passenger car, je moet ze immers een beetje uit elkaar houden, dus 1 gevangene per bankje, 8 aan elke zijde.
Hoe groter de stad, hoe meer criminelen een policestation genereert.
Op zich wel een leuk idee voor New_Industries.
Nou ja, de rode speler kan dus niet zijn sporen aansluiten op dat van geel. Geel zal eerst een aftakking moeten maken, daarna kan rood zijn spoor op de aftakking laten aansluiten. Zoals jij het nu tekent, zitten rood en geel met een spoor in hetzelfde vakje, en dat kan dus niet. Geel moet dus moeite doen (een aftakking bouwen, met een tolpoort) om rood erop te kunnen laten rijden. Theoretisch kan geel daarna rood blokken ja, maar ik zie het nut er niet zo van in. Rood maakt dan gewoon zijn eigen spoor ernaast. Alleen is dan de lol van coop eraf.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar een sneaky blokkade zoals deze is dus niet mogelijk volgens jou? De rode speler sluit zijn spoor aan op het hoofdspoor van de gele speler, en vervolgens bouwt de gele speler een omweg. De rode treinen komen dus vast te staan, de gele speler heeft nergens last van.
Of is dat zo niet mogelijk?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |