De bron ligt in ieder geval BUITEN de hekken van De Gouden Kooi !!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:58 schreef F04 het volgende:
Ik zit even te kijken op dumpert. Kom ik deze video tegen.
http://www.dumpert.nl/med(...)slaat_lieke_vol.html
Dit heb ik nog nooit gezien, zeker is vreemd dat het in 4:3 formaat is. Iemand enig idee wat de bron is van deze video?
Nee, de bron is BINNEN de hekken !!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De bron ligt in ieder geval BUITEN de hekken van De Gouden Kooi !!
(Ga er verder niet in details op in)
Wat jij wilquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, de bron is BINNEN de hekken !!
Toevallig weet ik dat hij zwart was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
![]()
Het was iig een blauwe sony dv 128min tape
Nou dan heb ik het kennelijk mis.............quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat hij zwart was.![]()
![]()
Denk het ook. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dan heb ik het kennelijk mis.............![]()
Ben jij degene dan die de boel vanaf die casette naar internet heeft gecapt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
![]()
Het was iig een blauwe sony dv 128min tape
Nope, ik weet alleen waar en hoe de tape 'onder ons' komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Ben jij degene dan die de boel vanaf die casette naar internet heeft gecapt?
EDIT: ik zie op youtube dat veel users de beelden hebben overgenomen en daar hebben geplaatst, maar wie was nou weer de eerste?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope, ik weet alleen waar en hoe de tape 'onder ons' komt.
En WIE van ons en HOE diegene het op het internet heeft gezet weet ik niet.
(Buiten het hek zijn er tientallen die je zo ALLES van de gouden kooi kunnen laten zien)
(En het is ook allemaal niet zo belangrijk. Zolang we lekker ons muiltje houden
hebben we daar in de toekomst gewoon weer voordeel van............)
Die heren zijn Astrid en Amanda.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Maargoed, wie zijn die twee heren die binnenkomen op het filmpje nadat Natasia haar handen liet flabberen?
Waarom wil je dat zo graag weten eig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:00 schreef F04 het volgende:
[..]
EDIT: ik zie op youtube dat veel users de beelden hebben overgenomen en daar hebben geplaatst, maar wie was nou weer de eerste?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:49 schreef dgk_fan het volgende:
Nope, ik weet alleen waar en hoe de tape 'onder ons' komt.
En WIE van ons en HOE diegene het op het internet heeft gezet weet ik niet.
(Buiten het hek zijn er tientallen die je zo ALLES van de gouden kooi kunnen laten zien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |