De bron ligt in ieder geval BUITEN de hekken van De Gouden Kooi !!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:58 schreef F04 het volgende:
Ik zit even te kijken op dumpert. Kom ik deze video tegen.
http://www.dumpert.nl/med(...)slaat_lieke_vol.html
Dit heb ik nog nooit gezien, zeker is vreemd dat het in 4:3 formaat is. Iemand enig idee wat de bron is van deze video?
Nee, de bron is BINNEN de hekken !!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De bron ligt in ieder geval BUITEN de hekken van De Gouden Kooi !!
(Ga er verder niet in details op in)
Wat jij wilquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, de bron is BINNEN de hekken !!
Toevallig weet ik dat hij zwart was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
![]()
Het was iig een blauwe sony dv 128min tape
Nou dan heb ik het kennelijk mis.............quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat hij zwart was.![]()
![]()
Denk het ook. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dan heb ik het kennelijk mis.............![]()
Ben jij degene dan die de boel vanaf die casette naar internet heeft gecapt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
![]()
Het was iig een blauwe sony dv 128min tape
Nope, ik weet alleen waar en hoe de tape 'onder ons' komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Ben jij degene dan die de boel vanaf die casette naar internet heeft gecapt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |