Jij ook alquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:56 schreef leonieke het volgende:
'morgen
Ik voel me ziekEn vandaag twee vergaderingen waar ik moet bij zijn. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk op hetzelfde moment zullen doorgaan
Ah, ik zit al aan mijn bureau op het werk hoor. Maar ik vrees toch dat ik één vergadering ga moeten meevolgen, anders heb ik voor de tweede geen excuusquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook al
Dan ga je toch niet, mis je er eigenlijk maar 1
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik zit al aan mijn bureau op het werk hoor. Maar ik vrees toch dat ik één vergadering ga moeten meevolgen, anders heb ik voor de tweede geen excuus
Ik begin om 8u te werken he, dus moet ik wel tegen 8u mijn pc opgestart hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das vroeg wel
Als je er dan toch bent kun je dat wel doen ja
Ik blijf thuis. Ga weer 50 keer op de wc zitten vandaag
Deze maand neem ik elke woensdag normaalgezien verlof. Of er zou moeten een vergadering tussenkomen, maar dan blijf ik enkel voor de vergadering. Ik moet en zal mijn overuren opnemenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:09 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel handig dan ja, als je dat om 8u gedaan hebt
Een dagje verlof, je kan het dus wel
DAT zou pas leuk zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je deze maand niet elke wo, do en vr verlof nemen dan ?
.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
DAT zou pas leuk zijnQua uren zou het wel gaan, alleen jammer dat mijn werk dan helemaal niet vooruit zou gaan.
Vorige week was ik woensdag thuisgebleven. Kom ik donderdag op het werk: 19 nieuwe mails. Als ik een paar dagen thuis blijf mag je dit echt maal het aantal dagen doen qua aantal mails. En tegen dat ik die dan allemaal beantwoord heb![]()
Ah, dat wegklikken had nog vlugger hoor bij mij: select all en mark as readquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
19 mails valt wel mee toch
3 minuten heb je ze allemaal weggeklikt
En moet het vooruit op het werk dan
Pff jahquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:21 schreef leonieke het volgende:
Hey SjowIs het ook wat te vroeg voor jou?
Ah, je bent nog rommel aan het ruimen. Altijd leukquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, dat wegklikken had nog vlugger hoor bij mij: select all en mark as read![]()
Maar het moet af en toe toch wel eens vooruit gaan hierBinnenkort wat minder als de grootste administratieve rommel opgeruimd is
Straks even een dutje doen dan op je werkquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pff jah. Beetje slecht geslapen, aantal keren wakker geworden om niets
En daar zie je tenminste direct resultaat vanquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je bent nog rommel aan het ruimen. Altijd leuk
Ah, symptoom bestrijdingquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daar zie je tenminste direct resultaat vanIdeaal op een minder goede dag
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks even een dutje doen dan op je werk
JIJ moet het dan ook nuttig vinden hequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat leuk gaan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |