Neem de autoquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
10 december gaat een druk dagje worden zo te zien
moet EN naar Oosthuizen en Purmerend Weidevenne
EN naar Heerlen-De Kissel
soort spagaat door het land zeg maar
En is daar niets aan te doen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mijn bovenbeen spieren te kort zijn en daardoor mijn rug hol trekt.
Daardoor ga ik verkeerd staan en krijg ik dus die rugklachten.![]()
We hebben twee weken terug een discussie gehad over de termijn. Eerst wilden we er rond nieuwjaar in, dit uitgesteld naar paasvakantie en toen uitgesteld naar grote vakantie (juli dus). Opeens kwamen ze hier af met: "ah, nog 1 jaar en je kunt verhuizen"quote:[..]
Hoelang gaat het duren als ze zo doorwerken.
Kan ik je wel een foto van sturen hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
10 december gaat een druk dagje worden zo te zien
moet EN naar Oosthuizen en Purmerend Weidevenne
EN naar Heerlen-De Kissel
soort spagaat door het land zeg maar
Daar zijn " we" dus mee bezig. mijn beenspieren oprekken en mijn rug losmaken.quote:
Poot stijf houden dan, en blijf die lui achterna zitten.quote:We hebben twee weken terug een discussie gehad over de termijn. Eerst wilden we er rond nieuwjaar in, dit uitgesteld naar paasvakantie en toen uitgesteld naar grote vakantie (juli dus). Opeens kwamen ze hier af met: "ah, nog 1 jaar en je kunt verhuizen"![]()
![]()
![]()
We hebben toen heel duidelijk gesteld dat we echt in het begin van juli willen verhuizen en als het eventjes kan zelfs voor mijn verjaardag zodat ik daar mijn verjaardag kan vieren. Of ze het gaan halen, weten we niet, maar het zou moeten haalbaar zijn als het weer wat meezit. Ik hoor van mensen dat hun huis op 6 maand gebouwd werd, dus dan moet 8.5 maand maar voldoende zijn. 1 jaar is voor mij echt geen optie![]()
Open kan? Wat wil je open?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelf doen
Wel lief though
Enig idee of het daar 10-12 idd open kan?
Dat achterna zitten zou wel gemakkelijk gaan aangezien we bij de aannemer wonenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn " we" dus mee bezig. mijn beenspieren oprekken en mijn rug losmaken.
Zodat dat holle gedeelte weer een "recht" gedeelte wordt.![]()
[..]
Poot stijf houden dan, en blijf die lui achterna zitten.Als je even niet oplet zijn ze gelijk weer laks
en zit je toch nog een jaar thuis.![]()
Of de bouw al voldoende opschiet om serieus aan te nemen dat dat station per 10 december daadwerkelijk in de dienstregeling opgenomen kan en zal gaan wordenquote:
Moet ik maar eens gaan kijken, tot nu toe is het wel de bedoeling dat op zondag 9-12 de eerste trein daar stopt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of de bouw al voldoende opschiet om serieus aan te nemen dat dat station per 10 december daadwerkelijk in de dienstregeling opgenomen kan en zal gaan worden
Jij bent ECHT slimquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Grote kans dat het dat dan dit jaar niet is
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet op dansles zie ik wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |