Doe ik wel als het af isquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das waar...
Sjow! Foto's!
ohja, en:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenotequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe ik wel als het af is. Het is nu echt nog niet af (iig, de verbouwing
)
Ow dat wist ik niet, dat je al elke dag terug thuis was.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik slaap nu al weer iedere avond thuis, dus dat stuk is al afgebouwd ja
En de laatste 2 weken volg ik minder therapie, omdat ik die 1 voor 1 stop. dan op vrijdag afscheid nemen, dan 2 weekjes niks! () en daarna kijken voor een reīntegratietraject
Dus af, maar ook meteen weer opbouwen
Proficiatquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meer in het dorp, ong. 2.5x groter, wordt nu vernieuwd met laminaat, HRketel, eigen keukentje () en douche enzo
Echt zo leuk
Dan snap jij het een stuk beter dan hijquote:
tot nu toe wel jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, dat je al elke dag terug thuis was.
Dat reīntegratietraject klinkt alleszins heel positief. Zo val je niet direct in een zwart gaat. Ben je zelf tevreden over het verloop tot nu toe?
Hoi qutie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenote
Bengels!![]()
![]()
Hoi fles.quote:
Tss.quote:
Mwa, zit erg met mijn rug.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer foto's van je huisgenote
Bengels!![]()
![]()
helpt het niet om helemaal plat te liggen? Ik heb zelfs nog op de grond gelegen met erge rugpijn omdat dat de enige plek was waar ik helemaal plat lag.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, zit erg met mijn rug.![]()
verder wel alles redelijk.
En bij jou? Huis schiet al uit de grond?
Laat dan maar zittenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die wil je niet zien. Echt een vaag wijf is 't
.
Laat vuilniszakken 3 dagen in de hal staan enzo
Hier blijven ze gewoon in de keuken staan tot iemand zich geroepen voelt om ze weg te brengenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
Laat vuilniszakken 3 dagen in de hal staan enzo
Nee, helaas niet, kan al jaren niet plat liggen. Al helemaal niet op mijn buik, en op mijn rugquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
helpt het niet om helemaal plat te liggen? Ik heb zelfs nog op de grond gelegen met erge rugpijn omdat dat de enige plek was waar ik helemaal plat lag.
Veel ijzer is toch al een goed begin.quote:Er moet eerst nog 2 meter hoog gemetst worden vooraleer ze uit de grond zullen komenMaar we hebben al veel ijzer
Maandag de funderingen en dan de weer erop de eerste steenlegging denk ik (de buitenmuur van de kelder zal de eerste 50cm ook in beton gegoten worden tegen het water).
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, kan al jaren niet plat liggen. Al helemaal niet op mijn buik, en op mijn rug
is ook van korte duur.
Inderdaadquote:[..]
Veel ijzer is toch al een goed begin.
Ze zijn iig bezig met je huis.
Ze zeggen dat mijn bovenbeen spieren te kort zijn en daardoor mijn rug hol trekt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]Maar bij erge rugpijn moest ik wel op mijn rug liggen. Mijn buik was idd ook geen goed idee. Weet je waar die rugpijn vandaan komt?
Hoelang gaat het duren als ze zo doorwerken.quote:InderdaadIk vind het nog steeds zo onwerkelijk eigenlijk
Nu kunnen we écht beginnen aftellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |