Felle kleuren mag tegenwoordig ook niet meer, omdat men bang was dat echte wapens een fel kleurtje zouden krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:43 schreef Djarum het volgende:
Als het wapen niet van echt te onderscheiden is, is het in nederland verboden.
Wat niet verboden is, zijn speelgoedpistooltjes die ook plastic balletjes schieten maar die felle kleuren hebben. waarbij dus overduidelijk is dat het wapen niet echt is.
Je kunt je toch wel een beetje indenken waarom het niet is toegestaan toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:17 schreef Ps2K het volgende:
*vieze lijers
In de rest van de wereld kan het blijkbaar wel zonder problemen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel een beetje indenken waarom het niet is toegestaan toch?
ik had een vraag is er niet ergens plek in duitsland dichtbij de grens. waar ik het een groepje die wapens kan huren dan in bos. met een groepje van 10 20 man. soort vereniging ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
in NL zeker illegaal, valt gewoon onder de wapenwet. mn gamevriendje zit helemaal in die dingen, zal wel ff een linkje posten. kopen en opslaan in belgie kan wel.
Regels in DL zijn weer anders dan in Belgie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:58 schreef techn9ne het volgende:
[..]
ik had een vraag is er niet ergens plek in duitsland dichtbij de grens. waar ik het een groepje die wapens kan huren dan in bos. met een groepje van 10 20 man. soort vereniging ofzo.
Waarom dat risico lopen voor een stukje speelgoed? Zoiets kan je lang achtervolgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef webbyplus het volgende:
De verhalen lezend, lijkt het me idd niet verstandig om een dergelijke airsoft-gun te kopen en mee op en neer te reizen naar België of Duitsland. Wel is het misschien leuk om er een voor alleen thuis te hebben. Altijd leuk een beetje target-practice in de tuin.
Nog tips hoe ik met zo min mogelijk risico zo´n ding in huis krijg? Via post?
Als jij die sport serieus neemt en het echt een leuke sport vindt, dan zorg je ervoor dat de sport in NL geen slechte naam krijgt...en dan neem je dus je AEG's niet mee naar Nederland.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef webbyplus het volgende:
De verhalen lezend, lijkt het me idd niet verstandig om een dergelijke airsoft-gun te kopen en mee op en neer te reizen naar België of Duitsland. Wel is het misschien leuk om er een voor alleen thuis te hebben. Altijd leuk een beetje target-practice in de tuin.
Nog tips hoe ik met zo min mogelijk risico zo´n ding in huis krijg? Via post?
Nee, mensen met een vuurwapenverlof kunnen deze dingen niet eens op verlof krijgen. Misschien een beetje raar dat we hierin afwijken van Europa, maar tot dat verandert is zo'n stukje speelgoed is de problemen niet waard als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef FF het volgende:
Kan het niet opdezelfde manier als met 'echte' vuurwapens?
Je wordt lid van een club en vraagt een ontheffing cq. vergunning aan om zo'n ding te mogen bezitten en te vervoeren?
Waarom begin je over wapendempers?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef gido12 het volgende:
volgens mij mag dat gewoon je mag geen wapen dempers kijk maar op deze site http://www.adola.nl/adola/wapenwet.htm maar succes nog
En is het gelukt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef webbyplus het volgende:
dmn, dacht deze topic nooit meer gehighlight te zien in MyActiveTopics
Heb ik in 2007 geopend, hhha
Heb er geen meer gekocht... beter van nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |