Dan vraag ik me toch echt af wat ik gisteren heb gedaan??? voor de duidelijkheid ik heb dus halo 3 in coop gespeeld thuisquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Halo 3 kan niet co-op offline
Ben je boos op mij geweest?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat weet ik niet meerwas een tijdje geleden een issue
Okquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af wat ik gisteren heb gedaan??? voor de duidelijkheid ik heb dus halo 3 in coop gespeeld thuis
Je kunt offline ook gewoon met zijn 4en coop spelen![]()
![]()
ik denk hetquote:
Koop jij dan voor vrijdag een LCD TV?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
Dus Frank, meenemen die Xdoos!
Kan die niet op m'n monitor? M'n monitor is net zo groot als m'n TVquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop jij dan voor vrijdag een LCD TV?
Ehm scart of component....quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan die niet op m'n monitor? M'n monitor is net zo groot als m'n TV
Anders schop ik gewoon kont met Wii Golf
Betere speakers kopenquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:01 schreef Sickert het volgende:
Frank help!
mn master chief heeft een wijven stem
hoe verander ik dit
Zeker van die peperdure Denon ofzo, iig die speakers van 400,- per tweeterquote:
Is goed maar ik kan wel pas rond 21:30...quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:32 schreef Sickert het volgende:
heb 2 48 uur live kaartjes gevonden
vanavond potje samen spelen frankie?
Ok maar ik wil ook graag spellen kunnen kopen om op m'n console te kunnen spelenquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:56 schreef jpjedi het volgende:
Koop toch een ps3..
Betalen voor online..![]()
http://nl.playstation.com/games-media/browse/ps3/quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok maar ik wil ook graag spellen kunnen kopen om op m'n console te kunnen spelen
50% sarcasme, 25% alcohol en 25% een serieuze gok .. want we meten is weten en dat kunnen we nog nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 04:10 schreef jpjedi het volgende:
Mijn idee... slaat de plank wat mis die Baus..misschien teveel gezopen?![]()
Ja en de toppers zijn er ook allemaal voor de Xbox 360quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]
http://nl.playstation.com/games-media/browse/ps3/
73 stuks![]()
Weliswaar wat karig maar goed ding is ook pas net uit dus dan krijg je dat. Zo werkt dat met alle consoles behalve met de Wii dan
ja gloeiende! Hoe lang heeft het geduurd sinds introductie dat die er zijn op die nix-doos?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en de toppers zijn er ook allemaal voor de Xbox 360Er is nog geen één goede titel uitgekomen exclusief voor de PS3. In de toekomst zal dat wel gaan lukken met MGS, GT & Killzone 2, maar toch!\
De Xbox 360 heeft toch al een aantal zeer goed gewaardeerde toppers zoals Bioshock & Halo 3.
Dan is er nog een groot verschil qua gamesaanbod.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja gloeiende! Hoe lang heeft het geduurd sinds introductie dat die er zijn op die nix-doos?![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef Mr_Baus het volgende:
fuck die consoles!Check CoD 4, Crysis en BF3... edit + Alan Wake
Als je geen high-end game pc hebt dan ben je zwaar GPWNED!!![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij niet. Wel upscalen naar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:07 schreef staticdata het volgende:
ff een serieuze vragen over de 360
kan de x-box ook 1080p spellen afspelen?
Kwam er nu nog een 360 met hddvd speler?
doet xbox net zoals ps3 ook aan firmware upgrades?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis waar je smaak ligt. ikzelf zal nooit een pc van 2000 euro in elkaar zetten. en persoonlijk vind ik het fijn om vanuit een lekkere stoel te gamen en niet altijd achter een bureau.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Waarom gapen, mannen?
Er zijn spellen op de Xdoos en Pleestation die niet op de PC komen, dat is hun kracht.. hun enige kracht. Serieus, dat kan je echt niet ontkennen..
Games die ook op de PC zijn, zijn op een redelijk normale pc met een goede vidcard mooier, beter dan op een console.. dat is een feit. Een redelijk normale pc zie ik tegenwoordig toch wel met 2gb RAM en een vrij rappe X2 of een E-serie processor.. "heeft iedereen thuis staan"
Dus het is snelle vidcard in je Personal Computer of een Xbox/PS3.. hmmm.. voor mij vrij simpel..
Hoef ook geen prijzige HD tv te kopen voor een beetje knappe resolutie.. 300 euro voor een 22" tft monitor is prima![]()
PS3 vind ik wel interessant.. blueray, Gran Turismo (daar heb je hem... ps3 exclusive).. maar dat is me nu nog ff net te duur, zeker aangezien ik er nog een HD tv bij moet kopen (anders ben je zwaar GPWNED)
Ik vind consoles tegenwoordig pure geldverspilling.. 2 x een ps2 gekocht, 2 x verkocht.. 2/3 maanden dikke fun en daarna stofhappers, in mijn geval dan..
2000 wattquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
tis waar je smaak ligt. ikzelf zal nooit een pc van 2000 in elkaar zetten.
Beetje dingen veranderen in mijn quotequote:Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
2000 watt2000 schroefjes
2000 tandenstokers
2000mhz
![]()
Het verschil in graphics is echt niet zo groot als jij doet vermoeden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Waarom gapen, mannen?
Er zijn spellen op de Xdoos en Pleestation die niet op de PC komen, dat is hun kracht.. hun enige kracht. Serieus, dat kan je echt niet ontkennen..
Games die ook op de PC zijn, zijn op een redelijk normale pc met een goede vidcard mooier, beter dan op een console.. dat is een feit. Een redelijk normale pc zie ik tegenwoordig toch wel met 2gb RAM en een vrij rappe X2 of een E-serie processor.. "heeft iedereen thuis staan"
Dus het is snelle vidcard in je Personal Computer of een Xbox/PS3.. hmmm.. voor mij vrij simpel..
Hoef ook geen prijzige HD tv te kopen voor een beetje knappe resolutie.. 300 euro voor een 22" tft monitor is prima![]()
PS3 vind ik wel interessant.. blueray, Gran Turismo (daar heb je hem... ps3 exclusive).. maar dat is me nu nog ff net te duur, zeker aangezien ik er nog een HD tv bij moet kopen (anders ben je zwaar GPWNED)
Ik vind consoles tegenwoordig pure geldverspilling.. 2 x een ps2 gekocht, 2 x verkocht.. 2/3 maanden dikke fun en daarna stofhappers, in mijn geval dan..
Lian Li PC71 ---- 289quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
2000 watt2000 schroefjes
2000 tandenstokers
2000mhz
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Beetje dingen veranderen in mijn quote![]()
oude xboxen in goede staat gaan hier op fok voor een eurootje of 360 ex games over de toonbankquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:06 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg is een oude xbox nog wat waard anders geef ik hem aan me neefjes die morgen langskomen?
Dat zeg jij.. lieverdquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ boefje, wheheheheeen Q6600 >> jij bent echt GEPWNED!!!!!
![]()
![]()
High end pc, PS3, Wii (van vriendin)quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij hebben de meesten hier een console en een high-end game pc.![]()
@Frank: Kut Nixbox![]()
ey joh, ik was viro aant nadoenquote:
quote:Het Nederlands elftal maakte in de negen tot dusver gespeelde duels in de EK-kwalificatie slechts 11 doelpunten, een gemiddelde van 1,22 per wedstrijd. Dat is niet alleen beduidend minder dan Duitsland, dat op weg naar de Europese eindronde al 31 keer doel trof. Ook de nationale voetbalploegen van Cyprus, Georgië en Wales scoorden tot dusverre vaker dan het Nederlandse keurkorps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |