quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en dan is het nog maar 3 nachtjes slapen!!![]()
nieuw huis!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:38 schreef staticdata het volgende:
[..]voor mij wel ja
. dan vrij
en dan verhuizen
. en dus slapen in een nieuws huis
.
als ik nou naar jou toe kom van het weekend en de rest laat verhuizen is die voor mij ook leukquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nieuw huis!!![]()
en ik krijg bezoek van CJ![]()
![]()
![]()
LEUK WEEEEKND!!!!!!!!!!![]()
quote:Rockstar bevestigt multiplayer-modus voor GTA IV (X360, PS3)
Nieuws | 15 oktober 2007 - Rockstar heeft wat nieuwe details vrijgegeven over Grand Theft Auto IV. Zo komt er een multiplayer optie die ondersteuning biedt voor 16 spelers. Naast de standaard deathmatch zullen er ook ander modi speelbaar zijn. Daarover is echter nog niets bekend.
Naast het implementeren van de multiplayer is Rockstar ook bezig met het testen van meerdere verhaallijnen. Om dit te realiseren overweegt men om de gehele wereld direct vrij te geven zodat spelers kunnen gaan en staan waar ze maar willen. In de vorige GTA delen werd er gebruik gemaakt van wegblokkades, ingestorte tunnels en wegwerkzaamheden om spelers te belemmeren andere delen van de stad te bereiken voordat deze waren vrijgespeeld.
GTA IV zal in het tweede kwartaal van 2008 verschijnen, zowel op de PlayStation 3 als de Xbox 360. We zullen dus nog even moeten wachten voor we de multiplayer (en natuurlijk de singleplayer) aan de tand kunnen voelen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
als ik nou naar jou toe kom van het weekend en de rest laat verhuizen is die voor mij ook leuk
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ROFLMAO!1!!!!11!!1!EINS![]()
en ik maar denken dat Polen tegenwoordig moesten blazen voor ze op maandag aan het werk mochtenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ROFLMAO!1!!!!11!!1!EINS![]()
Ja lachen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
de deur open doen enkel voor de pizza koerier is niet genoeg rudy
iig niet van die pizza turkquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja lachen...Maar nu weet ik nog steeds niet waar dit "nieuws" vandaan komt...
De tekst komt iig van de Wiki.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ja lachen...Maar nu weet ik nog steeds niet waar dit "nieuws" vandaan komt...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
en ik maar denken dat Polen tegenwoordig moesten blazen voor ze op maandag aan het werk mochten
jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wisten jullie wel dat die lambal van een van basten naar ajax gaat![]()
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1725425.ecequote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
gaat ie weer voetballenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
komtie ook op de pc?quote:
Laat De Cler eens lekker thuis, laat Urby de Furby maar caps halen voor NL 11.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1725425.ece
Dat betekent dat ie er over twee weken ongeveer al zit. Wel mooi, heeft Ajax alsnog een incapabele coach en heeft Oranje weer kans op een fatsoenlijke coachEentje die de Cler meeneemt en Urby thuis laat, eentje die Babel standaard op de bank zet
Waarschijnlijk wel maar is nog niet aangekondigd. Eerst in april 2008 voor de Xbox 360 & PS3quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
komtie ook op de pc?
oja, hebben jullie gehoord dat hitachi bezig is met een nieuwe techniek om 4TB op een HD te proppen? waarschijnlijk verkoopbaar in 2009, moet ik nog een jaar wachten met een nieuwe computer anders wordt ik keihard GEPWNED!!![]()
heb ik dit weekend gedaan bij mn neefquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:30 schreef Sickert het volgende:
Halo 3
moet ik perse gold member zijn om te kunnen cooppen frankie?
Ja en tis het 100% waard. Gister weer 4 player co-op gedaan op Legendary met een aantal Fok!kers. Zo vet!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:30 schreef Sickert het volgende:
Halo 3
moet ik perse gold member zijn om te kunnen cooppen frankie?
Of heel lang tegen z'n poten aanschieten met een tank of erop springen (met een buggy oid) en binnen in het midden zit z'n "hart". Als je die verrot schiet gaat ie down!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb ik dit weekend gedaan bij mn neefomgebouwde 360 uit de VS, incl 60 spellen
![]()
ik heb een enorme mechanische spin gesloopt, kon hem uiteindelijk alleen niet afmaken![]()
jep, mooi man!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of heel lang tegen z'n poten aanschieten met een tank of erop springen (met een buggy oid) en binnen in het midden zit z'n "hart". Als je die verrot schiet gaat ie down!
Halo 3 kan niet co-op offlinequote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef FJD het volgende:
Frank neem je Xdoos vrijdag nou mee. Ik wil ook Halo 3 spelen. Kun je me eindelijk uitleggen waarom de Xdoos nou zoveel beter is dan de WiiIk heb hier een derde controller liggen
Nerd post![]()
Ja hequote:Op maandag 15 oktober 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jep, mooi man!beetje naar dat gebouw er om heen rennen, kerel van een mounted raketwerper trappen, dat ding unmounten en vol op die poten schieten
dat geluid is ook zo heerlijk
kreeg gewoon rillingen van dat halo intro deuntje
![]()
![]()
dat bedoel ik met intro deuntje, das al sinds halo1 volgens mij en blijft mooi, is dr niet ergens een mooie mp3 van??quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vooral dat opera achtige in het menu vind ik geweldig
na de 26e doen we dan coopen oke?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en tis het 100% waard. Gister weer 4 player co-op gedaan op Legendary met een aantal Fok!kers. Zo vet!Moet nog 2 levels en dan heb ik alles uitgespeeld op Legendary
Achievement hoeruhhh
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef FJD het volgende:
Frank neem je Xdoos vrijdag nou mee. Ik wil ook Halo 3 spelen. Kun je me eindelijk uitleggen waarom de Xdoos nou zoveel beter is dan de WiiIk heb hier een derde controller liggen
Nerd post![]()
http://www.binsearch.net/?q=497094&max=100&adv_age=28#rquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat bedoel ik met intro deuntje, das al sinds halo1 volgens mij en blijft mooi, is dr niet ergens een mooie mp3 van??
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:46 schreef ursel het volgende:Was toen je budget alweer op??
Wie komen er nou allemaal vrijdag dan?
Wat een kutspelquote:
ik heb geen usenet ofzo..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
http://www.binsearch.net/?q=497094&max=100&adv_age=28#r
Kunnen we niet gewoon gaan karten?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Frankie jij en ikKev moest de volgende dag vroeg op om koopjesjagers te helpen
[..]
Wat een kutspel![]()
het is kaarten, met een lange aaaaaaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon gaan karten?
Dat kan ik nog wel een beetje..
Ze zeggen het. Als je nou vanavond ff op MSN komt stuur ik je de soundtrack van Halo 3quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb geen usenet ofzo..heb ooit een eweka account gehad, maar al lang niet meer...
is ook verboden toch, dat illigale donwloaden enzo??
Is goed hoor! Gold wel via Ebay aanschaffen he, veel goedkoperquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
na de 26e doen we dan coopen oke?
nu iets te weinig centjes
ik heb je een tijd terug geblockedquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze zeggen het. Als je nou vanavond ff op MSN komt stuur ik je de soundtrack van Halo 3
Scherp +2quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb je een tijd terug geblocked![]()
MAAAAANDVERBANDEN FTW!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
We leggen zoveel verbanden, we lijken het Rode Kruis wel
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb je een tijd terug geblocked![]()
dat weet ik niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |