We'll seequote:
Verwacht wel dat je het topic morgen een schop geeft (met een lekkere multiple choice als het kan!)quote:Maar leuk dat je er weer bent![]()
![]()
Ik ga lekker even koken en eten en voetbal kijken en tot morgen allemaal want dan ben k weer gewoon vanaf 8 uur aanwezig![]()
![]()

owja mijn ontbijt is e)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
We'll see
[..]
Verwacht wel dat je het topic morgen een schop geeft (met een lekkere multiple choice als het kan!)

ja bedankt, inmiddels weer thuis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:19 schreef Jimbo het volgende:
thee ? oeh oeh oeh ik wil ik wil !!
btw white , succes in je laatste kwartiertje

Wat moet WL doen met z'n Duitse stagiare?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
We'll see
[..]
Verwacht wel dat je het topic morgen een schop geeft (met een lekkere multiple choice als het kan!)

Goeiemorgenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:17 schreef diertjuh het volgende:
genoeg werk. Dus maar eens beginnen.

Nou, succes met je werkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:22 schreef diertjuh het volgende:
oja goedemorgen. Helemaal vergeten

nouja zo koud was het ook weer nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ice vanille thee, tis weer wat anders

poten op tafe, koffie erbij , kussen in je nekquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
Pff ben helemaal alleen, de standaard twee collega's waar ik mee werk zijn er niet![]()

Je vergeet er nog 1, Fok aan!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
poten op tafe, koffie erbij , kussen in je nek

quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat moet WL doen met z'n Duitse stagiare?
a) Al z'n charme in de strijd en internationale relaties vanavond nog beklinken met een etentje;
b) Nog meer charmes in de strijd en recht voor z'n raap de voorraadkast induiken;
c) Alles dat 'ie in het Duits zegt schreeuwen;
d) De hele dag Schnappi zingen en haar op zoek laten gaan naar poeremetators en dergelijke onzin;
e) Gewoon z'n best doen om haar wegwijs te maken en er een leuke dag van maken
Mogguh![]()

hee het is niet multipe answerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
e, a, b, d en dan volgt c vanzelf wel!

Hij is juist héél multiple!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee het is niet multipe answer![]()

Dat ben ik inderdaad niet van jou gewendquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij is juist héél multiple!
Oké oké, die maar e dan. Voel me beschaafd vandaag![]()
That's a first

quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:17 schreef Tomfan het volgende:
Jongens wat zijn jullie allemaal vroeg
Mogge ...
Ff post doen ...
Ontopic: SCHLUCK DU SCHLAMPE !!! ofzoiets ...

Doe dan wel het John Cleese loopje erbijquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het lichaam is wakker.... Laten we het niet over de geest hebben
Du eehhh SCHWEINHUND!

I mentioned it once, but I think I got away with it all right.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:30 schreef Tomfan het volgende:
Don't mention the war !!!

Stop! Stop it! This is getting waaay too silly! I want this stopped right now!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I mentioned it once, but I think I got away with it all right.![]()
![]()
![]()

You started it,” replies Fawlty.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Stop! Stop it! This is getting waaay too silly! I want this stopped right now!

Laatst een Monty Python dvd box gehaald, ook geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
You started it,” replies Fawlty.
“We did not start it,” the man responds.
“Yes you did, you invaded Poland.”
Geweldige aflevering, toch nog een binnenpretje hier op werk

De Personal Best oid, alleen nog de dvd van Palin gekeken maar daar zaten geweldige dingen bij. Dus de beste sketches van alle afleveringen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
Welke? Ben namelijk nog steeds van plan om de box van alle films te halen

quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:30 schreef Tomfan het volgende:
Don't mention the war !!!

Geweldig, dus de 'Dead Parrot Sketch' zal er ook tussen zitten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
De Personal Best oid, alleen nog de dvd van Palin gekeken maar daar zaten geweldige dingen bij. Dus de beste sketches van alle afleveringen.
He's a lumberjack and he's okay, he sleeps all night and he works all dayy![]()

Hmm volgens mij niet, misschien bij de beste van Cleese.. ben wel een beetje in de war omdat ik ondertussen ook alle sketches heb gedownload en ik die toevallig gister nog gezien hebquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig, dus de 'Dead Parrot Sketch' zal er ook tussen zitten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |