mooi, wij gaan allemaal meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:41 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh oeh mn loon van vorige week is gestortkan ik weer zuipen
ik lust wel een jagermeister. goed voor mn keelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
Zo te lezen is het al te laat voor thee. Weg ermee!
Jullie kunnen wel een borrel gebruiken, anders komt het niet meer goed
Edit:
Daar is de drank
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef Jimbo het volgende:
bier iemand ?>
Hoi!quote:
Tegen je lief aan, met een kop warme choco en een goede filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht** dit is echt een dag om op je nest te liggen. regendruppels tegen het raam enzo
ja daar begint het allemaal meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tegen je lief aan, met een kop warme choco en een goede film
Echt wel!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar begint het allemaal mee
Nogal jaquote:
en opeens is het 3 uur later, en je hebt totaal niets van de film gezienquote:
En steeds maar scčnes terugzappen en alsnog niet kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en opeens is het 3 uur later, en je hebt totaal niets van de film gezien![]()
![]()
zo je vindt 3 uur niet lang genoeg ?? **beest**quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
En steeds maar scčnes terugzappen en alsnog niet kijken
ik deel het met 8 manquote:
eej das wel gezelli , behalve als je moet afwassenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik deel het met 8 mananders is t nooit te betalen
600 in de maand dus 75 in de maand de man
Ja, lekker! Doe maar tomaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
ok tis wel iets te vroeg, maar tijd voor:
[ afbeelding ]
I blame the teaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo je vindt 3 uur niet lang genoeg ?? **beest**
nou das goeie thee, wil ik ook wel een litertje vanquote:
Ik plemp het geheime mangotheerecept wel in je pmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik blij dat ik een soep carrousel heb, voor ieder wat wils
[..]
nou das goeie thee, wil ik ook wel een litertje van
ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik plemp het geheime mangotheerecept wel in je pm
oeh oeh oeh!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik plemp het geheime mangotheerecept wel in je pm
we hebben t ook een tijdje zonder jou moeten doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:50 schreef Seventees het volgende:
Het valt niet op, hoor, Dylan
Mis Magno! En de anderen!
*troost*quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
we hebben t ook een tijdje zonder jou moeten doen![]()
Dat werkt nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
*troost*
Sowwy!
* Seventees gaat Magno's pm spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |