Lig er eigenlijk nog inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo kom je ook uit bed rollen ?
je wil maar niet aan het bier hehquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:45 schreef Tomfan het volgende:
nog 15 minuten
Als ik thuis kom neem ik een Gulpener Rosé !!!!
quote:
kijk uit heh, hij ligt nog in bedquote:
Jij hebt het vaker gedaan!quote:
Met mijn zus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk uit heh, hij ligt nog in bed
Geen idee. Vast druk op werk, gezien de weinige verschijningen in dit topicquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij hebt het vaker gedaan!
Hoe is het met ons aller Magnolia?
ik dacht dat jij alleen plaatjes keek ?quote:
Het was hier leuker in de vakantietijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen idee. Vast druk op werk, gezien de weinige verschijningen in dit topic
Volgend jaar weer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het was hier leuker in de vakantietijdTomfan!
En hoe is de playboy van deze maand? Goede artikelen zekerquote:
Dus nu klaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:52 schreef diertjuh het volgende:
nog 8 minuutjes. Even snel de post wegbrengen en dan naar huis![]()
Twijfelachtige mangothee, vage koekjes, jij & m'n zus. Wie weet komt het nog eens terug. In de kerstvakantie misschienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgend jaar weer?Wel mooie tijden gehad hier ja.. even een kopje mangothee zetten en melancholisch terugkijken op vervlogen tijden..
![]()
Hoewel t nu wel lekker overzichtelijk is zo, 1 topic per week ipv 4 per dag
als je er 10 aan mekaar niet, heb je toch ook een boek ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:00 schreef Dylanesque het volgende:
Hee ik lees gewoon boeken hoor WL en Seventees
Yup nu klaar. En diegene die de post bij de brievenbus ophaalt. Iemand van tnt. Was veulste vroegquote:
Rightquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:00 schreef Dylanesque het volgende:
Hee ik lees gewoon boeken hoor WL en Seventees
The man has a point there!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je er 10 aan mekaar niet, heb je toch ook een boek ?
Twee uur, bedoel jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:11 schreef Dylanesque het volgende:
owja jullie werkers zijn allemaal weg om 17.00 he
Lekker zegquote:
Po onder je bureau/bedquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lekker zegjij hippie
![]()
pff als ik elke keer iets te drinken zou inschenken als dat van fok moest was ik nu te bezopen om te typen
Ik wel. Alleen nog nooit gedaan. Maar voor alles moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
mocht er nog iemand zijn, zin in een potje cs?
Goeiemorgen allen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:10 schreef Seventees het volgende:
Wat eten jullie 's morgens:
a) Boterham.
b) Yoghurt/Vla.
c) Niets! Krijg niets door m'n strot.
d) Kop koffie om wakker te worden.
e) Drinkontbijt
Nieuwsgierig![]()
kan ik al wat bestellen bij je ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:49 schreef diertjuh het volgende:Mijn webwinkeltje die ik voor school moest maken is bijna af
Zou je kunnen doen. Maar je ontvangt niets hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik al wat bestellen bij je ?
ja ik wil natuurlijk niet een kat in de zak kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen. Maar je ontvangt niets hoor.
Ik mag linkje niet laten zien enzo anders gaan er allemaal mensen iets bestellen. Dat moet niet
Moet ik dan wel betalen ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen. Maar je ontvangt niets hoor.
Jij bent er snel zat vanquote:
verveling is nooit leukquote:
mooi, wij gaan allemaal meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:41 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh oeh mn loon van vorige week is gestortkan ik weer zuipen
ik lust wel een jagermeister. goed voor mn keelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
Zo te lezen is het al te laat voor thee. Weg ermee!
Jullie kunnen wel een borrel gebruiken, anders komt het niet meer goed
Edit:
Daar is de drank
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef Jimbo het volgende:
bier iemand ?>
Hoi!quote:
Tegen je lief aan, met een kop warme choco en een goede filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht** dit is echt een dag om op je nest te liggen. regendruppels tegen het raam enzo
ja daar begint het allemaal meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tegen je lief aan, met een kop warme choco en een goede film
Echt wel!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar begint het allemaal mee
Nogal jaquote:
en opeens is het 3 uur later, en je hebt totaal niets van de film gezienquote:
En steeds maar scènes terugzappen en alsnog niet kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en opeens is het 3 uur later, en je hebt totaal niets van de film gezien![]()
![]()
zo je vindt 3 uur niet lang genoeg ?? **beest**quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
En steeds maar scènes terugzappen en alsnog niet kijken
ik deel het met 8 manquote:
eej das wel gezelli , behalve als je moet afwassenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik deel het met 8 mananders is t nooit te betalen
600 in de maand dus 75 in de maand de man
Ja, lekker! Doe maar tomaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
ok tis wel iets te vroeg, maar tijd voor:
[ afbeelding ]
I blame the teaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo je vindt 3 uur niet lang genoeg ?? **beest**
nou das goeie thee, wil ik ook wel een litertje vanquote:
Ik plemp het geheime mangotheerecept wel in je pmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik blij dat ik een soep carrousel heb, voor ieder wat wils
[..]
nou das goeie thee, wil ik ook wel een litertje van
ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik plemp het geheime mangotheerecept wel in je pm
oeh oeh oeh!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik plemp het geheime mangotheerecept wel in je pm
we hebben t ook een tijdje zonder jou moeten doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:50 schreef Seventees het volgende:
Het valt niet op, hoor, Dylan
Mis Magno! En de anderen!
*troost*quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
we hebben t ook een tijdje zonder jou moeten doen![]()
Dat werkt nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
*troost*
Sowwy!
* Seventees gaat Magno's pm spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |