Zou wel mooi zijn, want dat is ook 1 van de betere sketches.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet, misschien bij de beste van Cleese.. ben wel een beetje in de war omdat ik ondertussen ook alle sketches heb gedownload en ik die toevallig gister nog gezien heb
functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken heb ik geen goeie ervaringen mee, omdat de punten die IK aandraag, meestal geen gevolg krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik functioneer! Volgens mijn gesprekje.
ik denk dat die er idd wel bijzitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, want dat is ook 1 van de betere sketches.
[ afbeelding ]
Ik werd geprezen om mijn vraaggestuurde dienstverlenende kwaliteiten (= fokkend wachten op klanten)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken heb ik geen goeie ervaringen mee, omdat de punten die IK aandraag, meestal geen gevolg krijgen.
zo ik zit inmiddels trouwens weer aan de trachitol
ik zit al op 4x de voorgeschreven dosisquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
Uitkijken met die Trachitol als je zingt!
'Op grond van de werking van sommige bestanddelen kan een schadelijk effect van Trachitol® (zelfzorg) tijdens de zangerschap niet geheel worden uitgesloten.'
eerste google resultaat
maar beterschap
hebben ze nog wat over mijn mooie illustraties gezegd ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik werd geprezen om mijn vraaggestuurde dienstverlenende kwaliteiten (= fokkend wachten op klanten)
Chef: "Je bent een harde werker. Ik zie je de hele dag driftig met het toetsenbord in de weer."quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik werd geprezen om mijn vraaggestuurde dienstverlenende kwaliteiten (= fokkend wachten op klanten)
Je gaat voor sinterklaas spelen dit jaar?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:47 schreef Jimbo het volgende:
trachitol is lekkergewoon peperemunt
als je dr veel slikt weord je stem dan ook zwaarden ?ik wil een nog veel zwaardere stem , echt dat ik brom zegmaar
Betaald per toetsaanslag en per muis afgelegde kilometer?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:51 schreef Seventees het volgende:
Chef: "Je bent een harde werker. Ik zie je de hele dag driftig met het toetsenbord in de weer."
Nee die verstop ik altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hebben ze nog wat over mijn mooie illustraties gezegd ?
Sssshtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Chef: "Je bent een harde werker. Ik zie je de hele dag driftig met het toetsenbord in de weer."
Dylan:
Ignorance is blissquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dylan:
Pasen? SIND SIE GANZ VERRÜCKT?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:00 schreef Dylanesque het volgende:
Paaaaaauze! Pauze pauze! Paaaaaauze! Pauze pauze! Paaaaaauze!!!!! Pauze! Pausen! Paus? Pasen! Pazen? Auze!
heeft je bas een email adressquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ssssht![]()
Nee hoor ze weten best dat ik af en toe op internet zit, zolang ze deze reeks maar nooit ontdekken![]()
ik heb nu eindelijk pauzequote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:12 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme had ik maar pauze , moet nu nog 5 uur tot ik weer essen kann![]()
BIST DU KRANK IM KOPF?! we vieren toch helemaal geen sinterklaasquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pasen? SIND SIE GANZ VERRÜCKT?
Eerst moet sinterklaas nog, en en... de kerstman, Oud & Nieuw! En en.... Valentijnsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |