quote:Wat voor een BMW? Ik heb ook een 5 jaar oude BMWOp woensdag 20 oktober 2010 17:32 schreef Oksel het volgende:
Nee, ik had niet langer thuis willen wonen..En ik ben nu 26 en rij een 5 jaar oude BMW. Dus mag niet klagen.
Leken snappen techniek sowieso niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:02 schreef vosss het volgende:
Ik blijf het een toffe auto vinden. Alleen vind ik het persoonlijk jammer dat je zo in het voorbij rijden eik niet ziet dat het een redelijk bijzondere auto is.
Met die deuren en de techniek enzo bedoel ik dan. Dat ziet een leek niet. Dat vind ik wel jammer.
Dat vind ik wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:02 schreef vosss het volgende:
Ik blijf het een toffe auto vinden. Alleen vind ik het persoonlijk jammer dat je zo in het voorbij rijden eik niet ziet dat het een redelijk bijzondere auto is.
Met die deuren en de techniek enzo bedoel ik dan. Dat ziet een leek niet. Dat vind ik wel jammer.
Ok 1-0 voor jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leken snappen techniek sowieso niet.
Onbekend maakt onbemind.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok 1-0 voor jou
Leken hebben ook geen idee waar het over gaat als je verteld dat je een Xedos 2.3 Miller uitvoering hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |