abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:48:30 #201
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54202461
Mochten er iemand vanavond naar Full on Ferry willen en geen kaartje hebben. Contact me even via PB

Kaartje is weg... vriend van me gaat mee.

[ Bericht 23% gewijzigd door jackson op 27-10-2007 16:01:06 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:43:49 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54208156
Ook humor... Mijn moeder en zus komen uit Turkije. Zitten ze met 2 gasten hele verhalen te houden omdat ze de kleine van mijn zus zo lief vinden. Heel verhaal, gast is DJ en vliegt morgen weer terug. Ze dachten eerst dat hij op Full on Ferry draaide maar het blijkt Aril Brikha te zijn . Best humor en tevens wel een opkomende naam hier in Nederland. Wel grappig
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54208537
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:43 schreef jackson het volgende:

Mijn moeder en zus komen uit Turkije.
Jij had toch blonde krullen? Das wel humor ja
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_54208653
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Beste grap van deze topic! Hulde voor Veerse!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:03:04 #205
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54208702
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met krultangen en haarverf ?!
(sterke grap indeed )
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54208776
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef jackson het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met krultangen en haarverf ?!
(sterke grap indeed )

nee niet echt, ik laat mijn krullen gewoon zwart

was een inkoppertje overigens en om ontopic te blijven: veel plezier vanavond bij Ferry
pi_54216200
Mensen :

Alex Kunnari - Lifter

Trance
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:17:36 #208
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54218053
Ben net terug van Ahoy, van 10 tot het eind gebleven...ben echt halfdood nu. Begin was super, lekkere setjes, lekker housy/proggy sound met Erick E en Fedde!

Alleen erg jammer dat het na Fedde flink de beuk/tech kant op ging, terwijl ik al gaar was en dat uur ook nog eens terug ging..als ik dat geweten had, had ik gezorgd dat ik eerder weg kon ipv moeten wachten op de bus van 8.35

Verder was het erg netjes, beter werk van UDC in vergelijking met Armin Only. Betere aankleding, meer sfeer in de zaal, alleen een beetje jammer dat het middelste scherm soms uitviel, er te lezen was dat de visual man op 'repeat' moest drukken, de visuals ook niet zo bijzonder waren (alhoewel die autorit door Rotterdam best leuk was int begin) en dat Cosmic Gate even uitviel. Verder best een mooi feest geweest, op die laatste uren na.

owja, hoogtepunt was toch wel Fedde tegenkomen in de gang!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:36:30 #209
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54219136
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen :

Alex Kunnari - Lifter

Trance
Dik nummer inderdaad, hier http://media.putfile.com/Alex-Kunnari---Lifter kan je hem nog luisteren als iemand hem nog niet kent.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:38:48 #210
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54219189
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:17 schreef DreamAway het volgende:
Ben net terug van Ahoy, van 10 tot het eind gebleven...ben echt halfdood nu. Begin was super, lekkere setjes, lekker housy/proggy sound met Erick E en Fedde!

Alleen erg jammer dat het na Fedde flink de beuk/tech kant op ging, terwijl ik al gaar was en dat uur ook nog eens terug ging..als ik dat geweten had, had ik gezorgd dat ik eerder weg kon ipv moeten wachten op de bus van 8.35

Verder was het erg netjes, beter werk van UDC in vergelijking met Armin Only. Betere aankleding, meer sfeer in de zaal, alleen een beetje jammer dat het middelste scherm soms uitviel, er te lezen was dat de visual man op 'repeat' moest drukken, de visuals ook niet zo bijzonder waren (alhoewel die autorit door Rotterdam best leuk was int begin) en dat Cosmic Gate even uitviel. Verder best een mooi feest geweest, op die laatste uren na.

owja, hoogtepunt was toch wel Fedde tegenkomen in de gang!
Je bent echt van begin tot einde gebleven Hoe lang moest je nog op de bus wachten dan ?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:51:18 #211
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54223314
Feestje was gewoon goed maar niet bijzonder eigenlijk:

+ punten
Fedde / Erick e
Vrienden
Sfeer
Gratis kaartjes
Chauffeur!

- punten
Had een bar bijgemogen
Geluid dat 5 keer wegvalt of zo
Vrienden een "vipkaartje" weggeven en zelf dat niet hebben (niet op gelet )
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54223915
Vond het op zich goed te doen. Met dat zwevend podium was echt een uitvinding. kreeg iedereen evenveel Ferry te zien en stond niet iedereen te dringen vooraan. Was helemaal vet toen ie recht voor mijn neus in dat gat in het midden kwam te staan. alleen de bar.. in totaal een man of 25 voor duizenden mensen is toch zwaar belabberd!
pi_54224786
bedenk me nu dat ik Secret Cinema helemaal heb gemist door al om kwart over 4 weg te gaan (vriend was te moe van een werkweek van 56 uur). Was da wa of heb ik niks gemist?
pi_54225225
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Argonath het volgende:
bedenk me nu dat ik Secret Cinema helemaal heb gemist door al om kwart over 4 weg te gaan (vriend was te moe van een werkweek van 56 uur). Was da wa of heb ik niks gemist?
pfff, als je een echte ben blijf je tot het einde, al heb je een werkweek van 70 uur achter de rug

*zet Extrema - ESOT - 20-02-07.mp3 maar weer is op
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:15:13 #215
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54225381
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Argonath het volgende:
Geen idee... Liet zelf een werkweek van 45uur noteren deze week en vond het allemaal wel best kwart over vier ongeveer. Had Secret Cinema graag even gezien maar ik vond de muziek niet echt best meer na Fedde, dus huiswaarts met die handel
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:17:06 #216
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54226698
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:38 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Je bent echt van begin tot einde gebleven Hoe lang moest je nog op de bus wachten dan ?
een uur, met een stonede gast naast me die wonder boven wonder toch nog redelijk kon praten ook. Hoefde niet eens mijn bus te hebben, maar had gewoon zin om ff ergens neer te strijken, precies naast mij natuurlijk Hij keek er al naar uit om me bij AO 2008 te zien
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:18:58 #217
105311 Xantra
Cinematographer
pi_54226737
ik vond het best vet, veel goeie platen gehoord en de sfeer was rielekst, tenminste niet zo propvol
minpunt was dat we stonden te wachten op Angello & Ingrosso, maar plots staat daar Cosmic Gate
foute info ergens gehad denk...

cosmic gate was ook de ramp van de avond voor mij, wat een kaaskerels.

erick-e, ferry en fedde waren goed vond ik, openingsplaat van Ferry was monster zeg
net als die plaat met de Queen: this is the real life sample erin, gruwelijk.

weet iemand of er tracklisten te vinden zijn?
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:19:57 #218
8875 Mdk
Smart-ass
pi_54226762
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef jackson het volgende:
- punten
Had een bar bijgemogen
Geluid dat 5 keer wegvalt of zo
Vrienden een "vipkaartje" weggeven en zelf dat niet hebben (niet op gelet )
Vond zelf het geluid helemaal een beetje onzuiver, en redelijk zacht ook. Enige plek waar het wel goed te horen was, was helemaal voorin. Verder was het inderdaad een mooi feestje.
Geloof trouwens dat de setjes op CD/DVD uitkomen, dus das wel fijn
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_54226877
Het was een leuke avond maar helaas was ik halverwege al helemaal op. Die vreselijke bagger tech van Simon Patterson hielp ook niet echt. Leuk trouwens dat Erick E ruim een uur mocht openen . Laatste half uurtje nog even kippenvel met de classics

Aankleding was wel ok maar ze kunnnen nog steeds niet meer bieden dan 3 groene lasertjes (waarvan er maar 1 over de zaal scheen) en onscherpe visuals waar regelmatig 'repeat chapter' te zien was . Het blijft UDC... Maar ik moet zeggen, die vliegende dj booth is wel een van de tofste die ik ooit gezien heb
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_54226882
Paul Kalkbrenner - Keule

wat een plaat! Kende hem al eerder, maar nu vind ik hem plotsklaps echt geweldig
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:59:15 #221
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54227536
Vids:

Trentemoller - Moan (speciaal voor jackson):
http://www.youtube.com/watch?v=jKzak1FYgdE

Erick E spinning:
http://www.youtube.com/watch?v=OoJjOUxLo68

Opening Ferry:
http://www.youtube.com/watch?v=D6B7081fs2k

Ferry flying over, Masquerade theme? :
http://www.youtube.com/watch?v=EEGUC_H5sj8

Fedde le Grand playing Meet her at the loveparade:
http://www.youtube.com/watch?v=4hWAydFvJP8

pics: http://s68.photobucket.co(...)y/Full%20on%20Ferry/

zondag 28 oktober 2007 @ 18:22:49 #222
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54227977
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:27 schreef hp22 het volgende:
Maar ik moet zeggen, die vliegende dj booth is wel een van de tofste die ik ooit gezien heb
+1.... Heel vet
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:24:10 #223
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54228002
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef Xantra het volgende:
cosmic gate was ook de ramp van de avond voor mij, wat een kaaskerels.
Ik hoorde nog wel even de wippenberg remix van Should have Known.... Moddervette plaat
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54236571
Ziet er dik uit die DJ-booth! Weer 's wat anders dan alleen maar omhoog en omlaag!

Op zich jammer dat ik er niet bij was, maar geen ramp denk. Op naar Tiesto volgende week, daar heb ik wel zin in!

Trouwens, Underworld gaat niet door bleek vorige week! Daar had ik me echt op verheugd, kaartje al maanden liggen
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:47:16 #225
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54238060
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 01:38 schreef Tomaz het volgende:
Op zich jammer dat ik er niet bij was, maar geen ramp denk. Op naar Tiesto volgende week, daar heb ik wel zin in!
Ooooohhhhhh yesss! The saturdaynight soundtrack with Tiesto. Fuckin' lovely
[/dance department tune]

Zeker zin in ook.
Lee, gaat andere Lee nu wel of niet mee?
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')