Jij had toch blonde krullen? Das wel humor jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:43 schreef jackson het volgende:
Mijn moeder en zus komen uit Turkije.
Beste grap van deze topic! Hulde voor Veerse!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Jij had toch blonde krullen? Das wel humor ja![]()
Je bent niet bekend met krultangen en haarverf ?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Jij had toch blonde krullen? Das wel humor ja![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met krultangen en haarverf ?!
(sterke grap indeed)
quote:
Je bent echt van begin tot einde geblevenquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:17 schreef DreamAway het volgende:
Ben net terug van Ahoy, van 10 tot het eind gebleven...ben echt halfdood nu. Begin was super, lekkere setjes, lekker housy/proggy sound met Erick E en Fedde!
Alleen erg jammer dat het na Fedde flink de beuk/tech kant op ging, terwijl ik al gaar was en dat uur ook nog eens terug ging..als ik dat geweten had, had ik gezorgd dat ik eerder weg kon ipv moeten wachten op de bus van 8.35
Verder was het erg netjes, beter werk van UDC in vergelijking met Armin Only. Betere aankleding, meer sfeer in de zaal, alleen een beetje jammer dat het middelste scherm soms uitviel, er te lezen was dat de visual man op 'repeat' moest drukken, de visuals ook niet zo bijzonder waren (alhoewel die autorit door Rotterdam best leuk was int begin) en dat Cosmic Gate even uitviel. Verder best een mooi feest geweest, op die laatste uren na.
owja, hoogtepunt was toch wel Fedde tegenkomen in de gang!![]()
pfff, als je een echte ben blijf je tot het einde, al heb je een werkweek van 70 uur achter de rugquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Argonath het volgende:
bedenk me nu dat ik Secret Cinema helemaal heb gemist door al om kwart over 4 weg te gaan (vriend was te moe van een werkweek van 56 uur). Was da wa of heb ik niks gemist?
Geen idee... Liet zelf een werkweek van 45uur noteren deze week en vond het allemaal wel best kwart over vier ongeveer. Had Secret Cinema graag even gezien maar ik vond de muziek niet echt best meer na Fedde, dus huiswaarts met die handelquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Argonath het volgende:
bedenk me nu dat ik Secret Cinema helemaal heb gemist door al om kwart over 4 weg te gaan (vriend was te moe van een werkweek van 56 uur). Was da wa of heb ik niks gemist?
een uur, met een stonede gast naast me die wonder boven wonder toch nog redelijk kon praten ook. Hoefde niet eens mijn bus te hebben, maar had gewoon zin om ff ergens neer te strijken, precies naast mij natuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je bent echt van begin tot einde geblevenHoe lang moest je nog op de bus wachten dan ?
Vond zelf het geluid helemaal een beetje onzuiver, en redelijk zacht ook. Enige plek waar het wel goed te horen was, was helemaal voorin. Verder was het inderdaad een mooi feestje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef jackson het volgende:
- punten
Had een bar bijgemogen
Geluid dat 5 keer wegvalt of zo
Vrienden een "vipkaartje" weggeven en zelf dat niet hebben(niet op gelet
)
+1.... Heel vetquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:27 schreef hp22 het volgende:
Maar ik moet zeggen, die vliegende dj booth is wel een van de tofste die ik ooit gezien heb
Ik hoorde nog wel even de wippenberg remix van Should have Known.... Moddervette plaatquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef Xantra het volgende:
cosmic gate was ook de ramp van de avond voor mij, wat een kaaskerels.
Ooooohhhhhh yesss! The saturdaynight soundtrack with Tiesto. Fuckin' lovelyquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:38 schreef Tomaz het volgende:
Op zich jammer dat ik er niet bij was, maar geen ramp denk. Op naar Tiesto volgende week, daar heb ik wel zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |